به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

پورموسوی: دست و پای حریفان بسته نیست

پورموسوی: دست و پای حریفان بسته نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فولاد خوزستان، گفت: با توجه به اشتباهات داوری اگر در پایان بازی‌ها با اختلاف یکی دو امتیاز به هدف‌مان نرسیم چه کسی پاسخگو خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سید سیروس پورموسوی درمورد تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: به لحاظ فنی روند خوبی داشتیم ، گسترش تیم بسیار خوبی است و می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، هفته قبل مقابل سیاه‌جامگان در اواخر بازی با دریافت گل ۳ امتیاز بازی را از دست دادیم و در این دیدار به دنبال کسب پیروزی بودیم تا آن نتیجه را جبران کنیم.

وی افزود: در فوتبال فقط نتیجه پیروزی نداریم، گاهی اوقات نتایج دیگری هم رقم می‌خورد، متاسفانه ما با بدشانسی‌های زیادی روبرو شدیم، مقابل پرسپولیس پنالتی صددرصد ما گرفته نشد، مقابل سیاه جامگان پنالتی ما را نگرفتند و دیروز هم گلی که دریافت کردیم صددرصد خطا بود. عملکرد بازیکنانم در بازی دیروز ستودنی بود و ما مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم اما این اتفاق نیفتاد، طوری به حریف فشار آوردیم که آنها به طور کامل تسلیم شده بودند، الان هم در رده دوم جدول هستیم و تلاش می‌کنیم وضعیت‌مان بهتر شود.

وی در ادامه یادآور شد: خیلی‌ها انتقاد می‌کردند که فولاد وقتی گل می‌زند به دفاع می‌رود و عقب‌نشینی می‌کند این مسئله در ما نیست، دست و پای حریف را کسی نبسته است، آنها هم در جریان بازی فشار می‌آورند و پیش می‌آیند، همین موضوع باعث می‌شود در دقایقی از بازی تیم عقب برود. سال قبل پرسپولیس با همین پیروزی‌های یک بر صفر خود توانست به مقام قهرمانی برسد. شما ببینید استقلال در دقیقه ۸۵ گل خورد در شرایطی که این تیم در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا می‌رفت و حمایت هوادارانش را داشت. پارس جنوبی مقابل صنعت نفت دقیقه ۸۷ گل دریافت کرد، آیا باید این مسئله را امری غیر طبیعی دانست، فوتبال همین است باید بپذیریم هر لحظه ممکن است نتیجه تغییر کند و ما باید تلاش کنیم که از این امر جلوگیری کنیم.

پورموسوی در مورد اینکه به نظر می‌رسد اشتباهات داوری علیه این تیم سریالی شده است، گفت: طی ۳ مسابقه از ۴ بازی نیم‌فصل دوم، از اشتباهات داوری متضرر شدیم، این در حالیست که در خیلی از مسابقات نیم‌فصل اول این اتفاقات افتاده است که می‌توانم آنها را بیان کنم، مقابل سیاه جامگان و گسترش فولاد هم در بازی رفت از داوری متضرر شدیم، امروز این اشتباهات بیشتر به ما لطمه می‌زند چرا که حساسیت بالای جدول بیشتر شده است. در این مدت هرچه داور جوان بوده برای قضاوت مسابقات ما در نظر گرفتند ما هم می‌گوییم باید جامعه داوری پوست بیاندازد اما چرا فقط این داوران باید در مسابقات ما قضاوت کنند؟ باشگاه فولاد، بازیکنان، هواداران و غیره تا یکجا صبر دارند، تا کجا باید این اشتباهات ادامه پیدا کند. چه ایرادی دارد که داوران با تجربه هم برای ما قضاوت کنند؟ در خیلی از صحنه‌های فوتبالی تجربه می‌تواند گره‌گشا باشد و تجربه به داور در تصمیم‌گیری کمک می‌کند.

وی افزود: من نمی‌گویم اشتباهات علیه ما سریالی شده اما چون باشگاه فولاد و پورموسوی اعتراضی نمی‌کنند باید این قضاوت‌ها به ضرر ما تمام شود؟ در برنامه‌هایی دیدند که داور در بازی‌ای یک اشتباه کرده و ۳ هفته بعد از انجام آن بازی دائم در آن برنامه می‌گفتند این تیم ۳ هفته قبل از داوری متضرر شده است اما متاسفانه در دیدارهای ما صحنه‌های داوری مهم را نشان نمی‌دهند. اگر در روز آخر با اختلاف یکی دو امتیاز به هدفمان نرسیم چه کسی جوابمان را می‌دهد.

سرمربی فولاد در مورد عملکرد خوب بیت‌سعید و اینکه به نظر می‌رسد او مشکلات نیم‌فصل اول را پشت سر گذاشته است گفت: چندین سال با بیت‌سعید کار کردم و با خصوصیات او آشنا هستم، بعد از حضور او در فولاد نمی‌خواستیم به او خیلی فشار بیاوریم، خداراشکر خیلی خوب به شرایط مناسب گذشته بازگشت و توانست از لحاظ روحی روانی به وضعیت خوبی برسد. مقابل پرسپولیس به او ۲۰ دقیقه بازی دادیم که بسیار خوب کار کرد. مقابل نفت از ابتدا به میدان رفت که ۲ گل به ثمر رساند، در بازی دیروز هم برای ما گلزنی کرد. فکر می‌کنم او از فشار مشکلات خارج شده است.

وی در مورد اینکه با وجود مخالفت با جدایی احمد عبدالله زاده او در لیست ۱۸ نفره بازی با گسترش قرار نداشت و به تبریز نرفت و آیا بحث جدایی این بازیکن مطرح شده است، گفت: با عبدالله زاده چند بار صحبت کردم و او گفته در فولاد می‌مانم اما فردا به باشگاه رفته و درخواست رضایت‌نامه کرده است، او با آفری از یونان مواجه شده و یکی دو تیم دیگر هم او را می‌خواستند، من از این بازیکن گله‌مندم چرا که تمرکزش از دست رفته است، اینکه به یک بازیکن فشار بیاورند و او را هوایی کنند کار درستی نیست. بازیکنی که تمرکز نداشته باشد را نمی‌توانم استفاده کنم. عبدالله زاده در صحبت با من می‌گوید ۱۰ سال در فولاد بودم و دوست ندارم تیم را ترک کنم اما فردا بعد از صحبت با چند مشاور خود نظرش عوض می‌شود و صبح راهی باشگاه شده و درخواست رضاییت‌نامه می‌کند. او در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود سرباز فولاد هستم، او باید در خدمت تیم باشد و با توجه به این صحبتی که انجام داده بود من به باشگاه نامه زدم و با این مسئله مخالفت کردم و گفتم عبدالله زاده باید بماند و او تا پایان فصل کنار ما خواهد بود.

پورموسوی در پایان تصریح کرد: از هواداران درخواست می‌کنم برای بازی با پیکان به ورزشگاه بیایند. در این مدت باشگاه خیلی از بحث داوری متضرر شده و متاسفانه ما هم مثل سایر باشگاه‌ها بحث داوری را پیگیری نکردیم. فولاد خوزستان جزو تیم‌های بزرگ و پرهوادار است و امیدوارم برای دیدارهای ما هم مثل سایر تیم‌های بزرگ داوران با تجربه بگذارند و همان نگاه را داشته باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
2
اقا سید لطفا با بچه ها صحبت کنید جسور تر بازی کنند حرف شمارو قبول دارم حریفامون دست و پا بسته نیستن ولی یکی از دلایل شیر شدن حریفامون ترس زیادیه که بین بچه های ما هست . بازی دفاعی اصولا به فوتبال خوزستان نمیخوره. اگر همیشه مثل نیمه اول بازی با ذوب آهن با شجاعت بازی بکنیم مطمئن باش همه تیمها رو می بریم . از قدیم گفتن ترس برادر مرگه. شجاعت رو به تیم تزریق کنید ودستور حمله بدید
علي نعامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
2
اقاي پورموسوي خواهش ميكنم هجومي بازي كن من خيلي انتقاد ميكنم ازت ..... از نداشتن دانش فنيت ميگم با عملكردت أمثال من رو ساكت كن من خودم هر هفته ميام شما رو نود دقيقه تشويق ميكنم شايد منتقد باشم ولي هوادار فولادم و اميدوارم تيّم موفق بشه تركيب ديروز خوب بود بازيكنان هم تلاش خودشون رو كردن ولي متاسفانه تعويضا نظم فولاد رو بهم زدن براي تعويض بيشتر مشورت كنيد فاصله بين خطوط رو از بين ببريد روي زمين كار كنيد وقتي بازي گره خورد با سانترهاي عرضي دقيق مريدي عاشوري مبعلي بازي رو تغيير بديد به بازي سرعت بديد البته با دقت و تمركز به هافبكها اجازه نفوذ بديد اين هفته هم براي بازي با پيكان از فولاد حمايت ميكنيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
2
موافقم داور یک پنالتی صد درصدی واس فولاد نگرفت! در کنار داور بازیکنان خودمون هم تقصیرکار بودند! بعضی بازیکنان تو زمین راه می رفتن ولی تعویض نشدند! اینکه ربطی به داور نداشت!
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
1
پیکان روبروی تیمای هجومی راحت تسلیم میشه
روبروی پیکان ترکیب تهاجمی بذارید
بیت سعید ناصری جانفزا زهیوی در ترکیب بذارید تا دفاع پیکان له کنند
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
1
سلام
من هر هفته بر ای مسابقات تیمهای اهوازی چه استقلال خوزستان چه فولاد چه استقلال اهواز در لیگ دو جهت تشویق تیمهای اهوازی هستم حتی فوتسال حفاری اهواز رو میرم سالن شهرک نفت از اینکار هم خسته نمیشم دوست دارم تمامی تیمهای شهرمان در اوج باشند واز تمامی هواداران اهوازی خواهش دارم در تمامی مسابقات تیمهای اهوازی حور داشته باشند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
1
دربرابرپیکان انتحاری بازی کنید.ودرنیمه اول سعی شودگل زده شود.چون این بازی حیثیتی است.پیکان دربازی های قبلی دربرابرفولاد فقط ازداوران امتیاز گرفت.
sadegh fooladi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
1
اقای پورموسوی فولادبازی سرعتی انجام نمیده که تماشاگرلذت ببره بی جون بازی میکنن سرعتی کارکنندوهماهنگ...بازی خوب تماشگرمیادحتی اگرببازد
مثل بازی بااستقلال چهارسال قبل که باخت بعدقهرمان شد.......زلیکانی بازیکن نیست جناب مربی
مربی درجه ۱خارجی الان فولادروقهرمان میکردبااین بازیکنان
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
1
آقای پورموسوی درست ولی آیا تا الان ی بررسی از بازی های حامد لک داشتی آیا وجدانت راحت هست که ی دروازه بان آماده ای مثل مرادیان پشت حامد لک بمونه و در آخر با این وضعیت سهمیه نمیگیری و جای خودت رو به کسی دیگه میدی فقط فقط به خاطر لک
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
2
واقعا ی سوال بزرگ رو جا انداختن !!!
بجای سوال تکراری لاقل می پرسیدید چرا ایلی استن رو ب نیمکت مسابقات اضافه نمیکنی ؟
چرا تعویض های اشتباه انجام میدی ؟
چرا توان آنالیز کنار خط را نداری ؟
پورموسوی دوران آماتوری خود را در فولاد سپری میکند
مهندسین هییت مدیره لطفا تذکر دهید
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
1
خداییش حرف دل هوادار رو شما زدید اقای احمد. لک خداییش دروازبان خوبی نیست. خروجهای مشکل دار. گل خورده از پرسپولیس و چند مورد مشابه. دروازبانی هست که فقط ی دانگ دروازبانی داره. اونم قد. پاهاش و خروجش و دستاش بدرد پرتاب هندونه میخوره. ی کسی بگیرید که ارزشو داشته باشه. یا به جوون میدون بدید. در حد تیم های لیگ ۱ فقط. حال پور موسوی چی توش دیده جزو شاهکارای ایشونه. مث شاهکارش تو جذب زلیکانی و حتی زهیوی. رحیم کند و مغروره . حالا دیگه مابقی با خواننده. یاد کارلوس البرتو بخیر. دروازه بان بود ها
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
خوشم میاد بیشتر هواداران فولاد در حد کارشناس هستن و نظرات الکی نمیدن. مهمترین چیزها درخصوص تعویضها... در خصوص حامدلک و مرادیان...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها