به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

رضائیان: بازیکنان سرباز مجرم نیستند

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد بازیکنان جوان معدن استعداد هستند و نباید معدن استعداد را با دینامیت منفجر کنیم.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان،کادر فنی و هواداران شگفت‌انگیزی داریم اما باید 4 شگفت‌انگیز شویم.

مسعود رضائیان در مورد شرایط تیم نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی مقابل ملوان انزلی گفت: اگرچه ملوان را شکست داده‌ایم اما هنوز در پایین جدول قرار داریم. روند تیمی ما مثبت است. بدترین حالت در گذشته را تغییر دادیم. در گذشته 43 صدم امتیاز می‌گرفتیم اما اکنون به 9 دهم رسیده‌ایم یعنی در امتیازگیری صددرصد رشد داشته‌ایم اما این رشد خفیف است ولی در نهایت روند خوبی است اگر بازی بعدی را ببریم از شانزده بازی 16 امتیاز گرفته‌ایم و به جایی می‌رسیم که باید آن را حفظ کنیم.

به گزارش سایت ورزش خوزستان و به نقل از فارس، وی ادامه داد: در این صورت می‌توانیم از 30 امتیاز عبور کنیم.زیرا بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند و می‌توانند در هر زمینی امتیاز بگیرند و در دور برگشت هم به راحتی امتیاز از دست نخواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به شرایط مثبت این تیم، گفت: بازیکنان، مربیان و هواداران تیم ما شگفت‌انگیز هستند. مثلا کادر فنی ما در بازی با ملوان با وجود آنکه 10 نفره شده بودیم اما همچنان نیروهای تهاجمی خود را حفظ کرد و در تعویض‌هایش هم نیروی تهاجمی به تیم اضافه کرد. ما سه عامل شگفت‌انگیز یعنی تماشاگر، بازیکن و مربی داریم اما باید حامی مالی شگفت‌انگیز هم داشته باشیم تا 4 شگفت‌انگیز شویم و یک تیم کامل باشیم.

رضاییان در مورد اینکه قصد تشکیل کمپینی برای حمایت از نفت مسجدسلیمان دارد، گفت:‌ نمی‌خواهم حمایت خرد از تیم شود. بلکه به دنبال کمپینی هستیم تا سرمایه‌دارانی که توانایی دارند به تیم کمک کنند. مثلا افراد توانمندی که بیایند و یک بازیکن 60 یا 70 هزار دلاری برای تیم بخرند. تأمین این هزینه می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند و همه همه باید بدانند که چه کسی این کار را کرده است. اگر این شرایط فراهم شود وضعیت ما خیلی بهبود پیدا می‌کند.

مدیرعامل اسبق فولاد در مورد مشکل معافیت سربازی بازیکنان فوتبال که بیشتر در تیمی مثلا فولاد رخ داده‌، گفت: گاهی اوقات یک زلزله یا سونامی رخ می‌دهد که در اختیار یک فرد نیست. ای کاش بیاییم و راهکار قانونی پیدا کنیم تا باشگاه‌های سازنده بتوانند از سرمایه‌های خود از راه‌های قانونی استفاده کنند. اکنون شاید فقط دو باشگاه باشند که بتوانند در لیگ برتر از این بازیکنان استفاده کنند. باید با بقیه این بازیکنان چه کنیم؟ این افراد سرمایه‌های فوتبال و نیروی انسانی ما هستند. اگر آنها را دو سال به پادگان بفرستیم ورزش و توانمندی آنها از بین می‌رود.

وی افزود: برای آنکه یک بازیکن به تیم بزرگسال دعوت شود 500 بازیکن، 50 مربی و ساعت‌ها وقت صرف می‌شود تا بازیکنی از تیم‌های پایه به تیم‌های بزرگسال بیاید. اینها معدن استعداد هستند. نباید معدن استعداد را با دینامیت منفجر کنیم. این بازیکنان مجرم نیستند. بلکه بازیکنان تیم ملی خودمان هستند که همواره برای موفقیت و افتخارآفرینی کشور تلاش کرده‌اند. ای کاش راه حل قانونی پیدا کنیم تا این مشکل حل شود.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها