به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

تارتار: بعد از زدن گل منظم دفاع کردیم

تارتار: بعد از زدن گل منظم دفاع کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: اگر یک نفر از شاگردانم بگوید تارتار گفت وقت تلف کنم، من از فوتبال می‌روم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. ما خیلی زود به گل رسیدیم و پس از آن خیلی منظم دفاع کردیم. ما موقعیت چندانی به صنعت نفت ندادیم تا اینکه در یک لحظه، بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند و در اواخر مسابقه، گل تساوی را دریافت کردیم. فکر می‌کنم تساوی در این شرایط جوی ورزشگاه، برای ما بد نبود. بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و می‌توانستیم به پیروزی هم دست یابیم. ما خیلی منسجم بازی کردیم. بازی در شهر آبادان و مقابل این هواداران پرشور قطعاً سخت است.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش بازی جوانمردانه‌ای ارائه کرد یا خیر، تصریح کرد: من هیچ وقت به بازیکنانم نگفتم که خودشان را روی زمین بیاندازند. کسانی که با من کار کردند، چه شاگردانم که با من هستند یا نه، اگر یک نفر از شاگردانم بگوید تارتار گفت وقت تلف کنم، من از فوتبال می‌روم!

تارتار در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش این‌قدر وقت تلف کرد، گفت: این نظر شماست. بازی پُربرخورد بود. می‌توانید پُرس‌وجو کنید. ما چون با نظم بازی می‌کنیم، اگر یک بازیکن ما از زمین بیرون بیاید هم جای او خالی می‌ماند. من به تمام بازیکنانم گفته‌ام تا جایی که می‌توانید باید بازی کنید و حق افتادن ندارید. اینقدر مشتی هستید که به رختکن تیم ما بیایید و پای بازیکن ما را ببینید؟!

در این هنگام خبرنگار سوال‌کننده گفت پای بازیکن صنعت نفت هم دچار مصدومیت شد که تارتار پاسخ داد: بازیکن شما این‌قدر بد بازی کرد که از زمین اخراج شد. بیایید پای بازیکن ما را ببینید. آیا او بی‌دلیل زمین افتاده است؟ شما تا بازی نکنید، نمی‌دانید گرفتگی پا چیست.

وی ادامه داد: اتفاقات فوتبال به گونه‌ای رقم خورد که بازی مساوی شد. اگر شما کسی را پیدا کردید که من به او گفتم وقت تلف کند، از فوتبال می‌روم!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
1
1
شما دفاع کردین و وقت کشی ولی هر تیمی امده آبادان همین کارو کرده شما چاره ای جز این کار نداشتن ما هم چشم بسته حمله میکردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
1
بازی رو که دیدم یاد بازی ایران با بحرین افتادم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
1
بابا جمع كن اين زمين خوابيدنهاي پي در پي را و در ضمن اگر واقعاً بدون اجازه شما باشه كه خيلي زشت تر است و نشان از بي عرضگي سرمربي مي باشد كه بازيكن سرخود هر كار كه بخواهد در زمين بكند
من كار به نتيجه ندارم ولي واقعاً امروز شاهد يك بازي برزيلي سر و پا حمله از سوي بازيكنان صنعت بوديم كه مدام با افتادن بازيكنانت بر روي زمين بازي را از آن قشنگي و پر جنب و چوش در مي آوردي .
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
به تیم همیشه قهرمان صنعت تبریک میگم که پدیده امسال لیگ 95دقیقه دفاع کرد گل نخوره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها