به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

فلاحت‌زاده: موقعیت‌های زیادی در نیمه اول داشتیم

فلاحت‌زاده: موقعیت‌های زیادی در نیمه اول داشتیم

 مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مدعی شد، تیمش بهترین بازی خود را هفته آینده مقابل پرسپولیس انجام خواهد داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فرشاد فلاحت‌زاده پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً گفتم حضور تماشاگران را به فال نیک می‌گیریم، آنهایی که امروز آمدند از تیم ما حمایت کردند. یکی از تماشاگران به ما می‌گفت باید جهانبخش را به زمین وارد کنیم که به نظرم این کار خوبی نبود و باید هر کسی وظیفه خودش را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم اوج بازی‌مان را مقابل پرسپولیس مشاهده خواهیم کرد. ما موقعیت‌های زیادی در نیمه اول این بازی داشتیم و می‌توانستیم به چند گل برسیم، اما حامد لک عکس‌العمل‌های خوبی از خود نشان داد. در نیمه دوم هم ما نخواستیم اشتباه دیدار مقابل ذوب‌آهن را تکرار کنیم و تیم‌مان را دفاعی چیدیم. بازیکنان ما تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها هستند. امیدوار بودیم بازی خوبی در این مسابقه انجام دهیم که خدا را شکر موفق هم شدیم و به نظرم می‌توانستیم با نتیجه 2 بر یک پیروز این بازی باشیم.

فلاحت‌زاده درباره داوری دیدار گسترش فولاد - فولاد خوزستان تصریح کرد: داور قضاوت شجاعانه و خوبی داشت. او در اکثر صحنه‌ها نزدیک به بازیکنان بود. فقط در یک صحنه به نظرم بازیکن حریف می‌توانست با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود. در مجموع داور قضاوت خوبی داشت. این باعث مباهات جامعه داوری است که در چنین بازی حساسی داور قضاوت خوبی انجام می‌دهد.

مربی تیم گسترش فولاد در خصوص آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان و اینکه آیا از عملکرد او در این مسابقه رضایت دارد یا خیر، گفت: به نظرم آندرانیک بهترین بازیکن زمین بود. ما می‌خواستیم از ابتدای بازی او را در زمین قرار دهیم، اما احساس کردیم نباید خیلی تحت فشار قرار بگیرد. ابتدا هدف‌مان این بود که نقاط ضعف و قدرت حریف را بررسی کنیم و بعد آندو را وارد زمین کنیم. آندرانیک هم پس از ورود به زمین بهترین بازیکن زمین بود و خوشحالم که پس از سپری کردن دوران مصدومیتش توانستیم از او استفاده کنیم. این بازیکن پس از ورودش به زمین نتیجه بازی را تغییر داد. تیموریان نیاز به تعریف من ندارد و یکی از بهترین بازیکنان ایران است.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند عقب‌نشینی می‌کنند. در بازی ایران و آرژانتین خلاقیت مسی باعث گلزنی شد. در این بازی هم ما توانستیم توپ را پشت مدافعان حریف بیندازیم و پیمان بابایی دروازه حریف را باز کند. از هواداران و شما خبرنگاران هم تشکر می‌کنم از تیم ما حمایت کردید. گسترش فولاد متعلق به همین مردم است.

فلاحت‌زاده درباره آخرین وضعیت خالقی‌فر یادآور شد: این بازیکن از ناحیه پا احساس درد می‌کرد، اما با کمک کادر پزشکی به این مسابقه رسید. در هر صورت بضاعت تیم ما همین است و بازیکن دیگری نداریم که خالقی‌فر را تعویض کنیم. به امید خدا این بازیکن به دیدار برابر پرسپولیس خواهد رسید. سایر بازیکنان مصدوم‌مان هم به دیدار هفته آینده می‌رسند. کسب سه امتیاز دیدار مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست و به امید خدا بهترین بازی‌مان را مقابل این تیم انجام خواهیم داد، ضمن اینکه دوران مصدومیت نریمان‌جهان به پایان رسیده و این بازیکن هم به جمع ما اضافه خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
سلام
در پاسخ به اقای فلاحت زاده باید بگویم اگر شما از داوری بازی امروز تعریف نکنید جای تعجب دارد حتما انتظار دارید فولادیها از داور تعریف کنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها