به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

ویسی: می‌خواهیم جام در خوزستان بماند

ویسی: می‌خواهیم جام در خوزستان بماند

خوزستان اسپورت- سرمربی استقلال خوزستان گفت: هواداران خوزستانی امروز سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پدیده خراسان گفت: قبل از صحبت راجع به مسائل فنی، به هواداران تبریک می‌گویم که سنگ تمام گذاشتند. بازی از نظر فنی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول در اختیار ما بود و بهترین دقیقه که می‌توانستیم، به پدیده گل زدیم. پدیده بازیکن به زمین آورد، اما باز هم موقعیتی به این تیم ندادیم. بازی فنی و پراسترسی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان با تشکر از مسئولانی که برای جذب بازیکن به این باشگاه کمک کردند، تصریح کرد: عادل کلاه‌کج، محمد شریفی، یعقوب کریمی و اسماعیل شریفات را به استقلال خوزستان اضافه کردیم و می‌توانیم آینده بهتری داشته باشیم. همچنین برای جام حذفی دوراندیشی کرده‌ایم و می‌خواهیم جام در خوزستان بماند. می‌خواهیم فینالی تمام خوزستانی با صنعت نفت آبادان داشته باشیم.

ویسی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلال خوزستان بازی خوبی ارائه نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ما بارها توپ را از خط دفاع به خط هافبک و سپس به خط حمله رساندیم. استرسی در ساق پای بازیکنان تیم بود که باعث شد بازی ما زیبا از آب درنیاید. متأسفانه در دیدارهای گذشته گل‌های زیادی دریافت می‌کردیم، اما در این بازی پس از چند مسابقه توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم که من را به آینده دفاع تیم امیدوار کرد. عملکرد هافبک‌های جنگنده تیم هم جای تحسین داشت. تلاش می‌کنیم بازی‌های ما زیباتر باشد.

وی درباره تیم پدیده هم گفت: بازیکنان خوب و گردن‌کلفتی در این تیم حضور دارند، اما کسر 6 امتیاز از این تیم، به پدیده از لحاظ روحی و روانی آسیب زد. هر تیمی جای پدیده بود، خوزستان را بازنده ترک می‌کرد و ما باید امروز پیروز می‌شدیم که شدیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره قضاوت جواد رحیم‌زاده داور این دیدار گفت: من هیچ وقت پس از مسابقه به داوران اعتراض نمی‌کنم. زمانی که تیم ما 2 یا 4 یا 6 گل هم می‌خورد من حرفی در این خصوص نمی‌زنم، چه برسد به اکنون که پیروز شده‌ایم و به صلاح نیست در این باره حرفی بزنم.

ویسی در مورد جذب مهدی مومنی و دانیال ماهینی که در آستانه حضور در استقلال خوزستان قرار دارند، گفت: امروز یا فردا، کار انتقال این دو بازیکن به استقلال خوزستان تمام می‌شود و این دو به تیم ما اضافه می‌شوند.

وی درباره صحبت‌های حسن بادامکی مربی پدیده که گفت پدیده 70 دقیقه مالک توپ و میدان بود و اشتباه پدیده باعث رقم خوردن گل استقلال خوزستان شد، اظهار داشت: اینکه پس از بازی تیم حریف را دست کم بگیریم، حرفه‌ای نیست. من به تیم حریف احترام قائلم. اگر از روی پنالتی گل بزنیم، می‌گویند روی پنالتی گل زدند. اگر از ریباند یا تک به تک با دروازه‌بان هم گل بزنیم، باز هم از این صحبت‌ها می‌کنند. در حالی که همه این‌‌ها جزئی از فوتبال هستند. پدیده در بازی مقابل سپاهان سه گل روی همین روش (ضربه ایستگاهی) گل خورد و ما هم روی همین روش تمرین و گل زدیم. نباید پیروزی را لوث کنند. اگر اشتباهی نباشد، همه بازی‌ها صفر - صفر می‌شود.

سرمربی استقلال خوزستان درخصوص درگیری میان اعضای تیم استقلال خوزستان و داور مسابقه گفت: اینطور نبود که چند نفر به داور هجوم ببریم. من تلاش کردم بازیکنان را آرام کنم و تنها روی خطا اعتراض کردم. ما از خانه خراب به خانه نو آمدیم. خانه خراب آب و برق نداشت. خانه نو ممکن است نشتی داشته باشد یا لامپ درست کار نکند، اما قدم به قدم همه چیز را درست می‌کنیم. همه چیز خوب است و بهتر هم می‌شود.

ویسی ادامه داد: وقتی تیم پیروز می‌شود، مردم خوزستان خوشحال می‌شوند و من هم خوشحالم، اما وقتی شکست می‌خوریم، همه چیز دست به دست هم می‌دهد تا ما هم بد باشیم.

وی درمورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: ما امشب و پس از هر مسابقه که پیروز می‌شویم، شادی می‌کنیم. پس از آن به آنالیز بازی بعدی می‌پردازیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
4
درود به شرفت حاج عبدالله برد دلچسبی بود بعداز چند هفته دلمون شاد شد واقعا دست مسئولین باشگاه درد نکنه که از تیم حمایت کردن با امید قهرمانی یک تیم خوزستان در جام حذفی
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
1
3
واقعا شخصیت ویسی هزار برابر فنی تر و مدیر تر و بزرگ تر از پورموسوی است
چقدر فولاد ضرر میکند وقتی ی مربی تو کلاس اروپا باید دستیار پورموسوی باشد و فاجعه بزرگ تر این است که تو مسابقات هم روی نیمکت حضور ندارد
ظاهرا مهندس شریف عزم اضافه کردن ایلی استن رو نداره
ال کثیر امروز بار دیگر کولاک کرد
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
1
2
واقعا پدیده تیم خطرناکیه امسال که خداروشکر بموقع بردیمش.. همچنین دوستانی که دوهفته پیش انتقاد میکردن چرا فولاد فقط با یک گل نفت تهران رو برد امروز بهشون ثابت شد که همین نفت پرسپولیس رو متوقف کرد و امروز هم تراکتور رو برد
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
2
در جواب خبرنگاری که پرسیده چرا اس خوزستان خوب بازی نمی کند باید گفت این طبیعی است تیمی که چندین باخت داشته اعتماد به نفس خود را از دست داده و دچار استرس می شود که مستقیما روی بازی بازیکن تاثیر منفی می گذارد . خدا را شکر این برد علاوه بر ۳ امتیاز ؛ بچه ها را از این حالت روحی روانی بد خارج کرده و اعتماد به نفس و اعتقاد به پیروزی را به تیم بر گرداند و مطمئنا با توجه به یارگیری خوبی که شده ؛ در آینده شاهد بازیهای بهتر و پیروزی های دیگری نیز از این تیم خواهیم بود ان شاءالله
بیژن
|
United States of America
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
1
1
ویسی دمت گرم. ولی لطفا دیگه دلفی رو بازی نده هیچ تعصبی‌ در‌ جنگندگی‌ نداره. پنج دقیقه اومده تو بازی‌ انگار ۵۰ دقیقه دویده یکم از نامداری یاد بگیر.
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
3
0
اقای ویسی تیم اماتور بازی میکنه . بازیکنان پخته پاسکاری نمی کنند .فقط بردید همین . حالا دیگه بازیکنان خوبی دارید حیفه اینقدر سطحی و بدون تمرکز کار میکنید . موسی عالی بود
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
4
دروو بر همه خوزستانيا

امروز دلمون شاد شد با زحمت لستريياي اهواز
سید شهریار
|
Germany
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
3
0
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواستم عرض کنم.... اهواز فقط و فقط یک استقلال دارد... استقلال واقعی و ۷۰ ساله اهواز... به امید دوباره زنده شدن ابی اورجینال اهواز
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
2
سرمربي بزرگوار ، ويسي عزيز ضمن تشكر شما از هواداران لازم ميداريم كه همه ما بايد از مالك جديد باشگاه تشكر كنيم كه الحق و انصاف ضمن جذب مهره هاي درخواستي شما يك روح و نشاط خاصي به تيم داد و انشاءالله با جذب اين بازيكنان ، استقلال خوزستان ضمن اينكه در ليك برتر هفته به هفته در جدول صعود كند و خودش را از تيمهاي وضعيت قرمز انتهاي جدول جدا كرده و به نيمه بالاي جدول برساند در فينال جام حذفي هم حريف صعنت هميشه زرد نفت آبادان باشد ( سوسنگرد زادگاه مثلث ZBZ شگفت انگيز )
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
2
ویسی باعث افتخار فوتبال خوزستانه وقتی محکم میگه حریف صنعت نفت تو فینال باشیم نشون میده چه عرقی به استانش داره دمت گرم
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
2
انصافا مالک جدید سنگ تمام گذاشت اضافه شدن این بازیکنان درنیم فصل کار بزرگی ست ...امیدها رادوچندان کرد ...این پیروزی نوید روزهای خوب استقلال خوزستان رو میدهد... درود به مسولین دلسوز خوزستان... درود به کادرفنی... درود به بازیکنان زحمتکش... درود به هواداران غیرتمند خوزستان
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
1
مرحبا به غیرتت ویسی عزیز از فینال تمام خوزستانی استقبال میکنیم.هر چند پورموسوی اکثر بازیکنای استقلال خوزستان رو برد و تیم رو خرابه تحویل داد ولی این تیم دوباره داره شکل خودشو پیدا میکنه.یا حق به امید موفقیت بیشتر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها