به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

بادامکی: هفتاد دقیقه صاحب توپ بودیم

بادامکی: هفتاد دقیقه صاحب توپ بودیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: مسابقه‌ای که بیش از 70 دقیقه در اختیار ما بود را واگذار کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسن بادامکی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: مهاجری روحیه مناسبی نداشت و نتوانست به نشست خبری بیاید. می‌دانستیم حریف چگونه به دروازه ما نزدیک می‌شود. مسابقه‌ای که بیش از 70 دقیقه در اختیار ما بود را واگذار کردیم.

وی افزود: این شکست برای ما دردناک بود. می‌دانستیم از پشت دفاع ما استفاده می‌کنند. امروز فوتبال روی بد خود را نشان داد. نیمه دوم کاملاً تحت کنترل ما بود. در نیمه اول و پیش از گل حریف روی ضربه ایستگاهی، حریف موقعیتی نداشت. روی ضربات ایستگاهی بارها کار کرده بودیم و روی همین روش گل خوردیم. امیدوارم بتوانیم این مشکل را حل کنیم. تیم ما لیاقت بیش از اینها دارد اما این نکات کوچک، لطمه‌های بزرگی به تیم ما می‌زند. امیدوارم این مشکلات را برطرف کنیم.

مربی پدیده در پاسخ به این پرسش که آیا کسر 6 امتیاز در روند ضعیف پدیده تأثیرگذار بوده یا خیر، تصریح کرد: اگر بگویم تأثیرگذار نبوده، حرف بی‌ربطی زده‌ام. این اتفاق تیم را از لحاظ روانی تحت تأثیر قرار داد. ما با این 6 امتیاز در کورس قهرمانی بودیم و ناگهان به رتبه دوازدهم جدول سقوط کردیم. این اتفاق سبب افت شدید روحی پدیده شد. متأسفانه نتوانستیم به شرایط ایده‌آل نیم‌فصل اول برسیم. هر چند شکل بازی ما امروز منطقی بود. اینطور نیست که بگویم کسر 6 امتیاز و جدایی بازیکن ما تأثیرگذار نبوده است. باید مشکلات خود را رفع کنیم.

بادامکی گفت: محمد قاضی یک هفته است که مصدومیت دارد و کتف او را می‌بندیم و به زمین می‌فرستیم. او برای تیم غیرت به خرج می‌دهد. غیبت اکبر صادقی و اکبر ایمانی هم در روند تیم تأثیرگذار است. با این وجود هفته آینده کامل‌تر می‌شویم و می‌توانیم برای دیدار با استقلال، مشکلات را حل کنیم و نتیجه بهتری کسب کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها