به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

والی: نمی‌دانم منظور پورموسوی از این حرف چیست

والی: نمی‌دانم منظور پورموسوی چیست

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سیروس پورموسوی از اول فصل تا به الان می‌گوید دفاع می‌خواهیم و نمی‌دانم منظور او چیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایوب والی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد انتقاداتی که به اعضای تیم بعد از تساوی مقابل مشکی‌پوشان مطرح شد،‌ گفت: این مسائل عادی است. وقتی انتظارات بالا می‌رود با یک تساوی هم انتقاد می‌کنند. تساوی تیم بالایی جدولی با تیم پائین جدولی انتقاداتی را به همراه دارد. هواداران احساساتی هستند و دوست دارند تیمشان نتیجه بگیرد. اگر آنها انتقادی می‌کنند و حرفی می‌زنند طبیعی است.

وی در مورد اینکه آیا تساوی مقابل مشکی‌پوشان عادلانه بوده است، عنوان کرد: اصلا فکر نمی‌کردیم به این شکل گل بخوریم. بعد از گلی که به ثمر رساندیم مشکی پوشان جلو کشید و ما از این فرصت استفاده کردیم و ضد حملات زیادی تدارک دیدیم. اصلا فکر نمی‌کردیم به آن سادگی گل بخوریم. یک اتفاق باعث شد 3 امتیاز را نگیریم. این نتیجه برایمان تجربه شد تا از این پس با دقت بیشتری کار کنیم و ضمن حفظ گل زده با تمرکز بالاتر کار کنیم.

والی در مورد اینکه آیا توقعات غیر منطقی از این تیم بالا نرفته است، اظهار داشت: بالا رفتن توقع از تیم حواشی و انتقادات را بیشتر می‌کند. هواداران فولاد باید خیلی صبورتر باشند. بعد از چند سال امسال وضعیت خوبی داریم. باید با نظم و ترتیب کار کنیم. هوادار باید بداند که نباید فشار روی بازیکنان وارد کند. باید بازی مثل مشکی‌پوشان را می‌بردیم اما فوتبال همین است و گاهی گل‌هایی می‌خورید که انتظارش را ندارید.

کاپیتان فولاد خوزستان در مورد اینکه پورموسوی اعلام کرده تیمش به مدافع نیاز دارد، تصریح کرد: پورموسوی از اول فصل تا به الان می‌گوید دفاع می خواهیم.  نمی‌دانم منظور او چیست.  البته ما همیشه 4-5 دفاع خوب در تیم داشتیم اما امسال در دفاع وسط فقط من، عبدالله کرمی و میلاد بدرقه حضور داریم. فکر می‌کنم تیمی که مدعی کسب سهمیه است و می‌خواهد بالای جدول باشد حداقل در دفاع میانی باید چهار بازیکن خوب داشته باشد تا در برخی شرایط از آنها استفاده کند. این اتفاق رقابت خوبی به وجود می‌آورد تا بازیکنان پیشرفت کنند.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است تیمش قهرمان شود، اظهار داشت: قهرمانی خیلی سخت است. شما نگاه کنید همین تساوی مقابل مشکی پوشان باعث شد ما کلی حرف انتقادی بشنویم. البته این انتقادات در فضای مجازی بود و هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند با جان دل پشت تیم هستند. آنها که به ورزشگاه می‌آیند واقعا هوادار واقعی فولاد هستند.  اکثر افرادی که در فضای مجازی به فولاد می‌تازند هوادار تیم نیستند. این افراد که در فضای مجازی به تیم می‌تازند، هوادار واقعی فولاد نیستند و فولاد تیم دوم یا سومشان است. فکر می‌کنم هوادار واقعی کسی است که به ورزشگاه می‌اید و تا دقیقه نود تیم را تشویق می‌کند. در بازی با مشکی پوشان حتی در پایان بازی هواداران ما را تشویق کردند و تیم را مورد حمایت قرار دادند. متاسفانه برخی بازیکنان در فضای مجازی روی اعصاب بازیکنان می‌روند.

والی در مورد رویارویی با گسترش فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر، تصریح کرد: گسترش فولاد این روزها عملکرد خوبی دارد و اکثر بازی‌های خود را با برد پشت سر می‌گذارد. آنها فقط مقابل ذوب‌آهن شکست خوردند. اعتماد به نفس این تیم بالا رفته و با حضور فیروز کریمی نظم زیادی دارند. مقابل این تیم بازی کردن بسیار سخت است.

وی در پایان، گفت: باز هم از هواداران که حامی تیم هستند تشکر می‌کنم. بار دیگر از هواداران می‌خواهم صبورتر باشند. یک حرف کوچک در مورد یک بازیکن می‌تواند اعتماد به نفس او را کاهش دهد. نباید خودمان به تیم فشار وارد کنیم. انتظار دارم هواداران موقع انتقاد از تیم ملایم‌تر عمل کنند تا تیم زیر فشار نرود.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
5
ایوب خداییش اینجوریم نیست. چه تهران چه عسلویه ما حامی تیمهای استانیم. تیم اولمونم هستین. نمیتونیم بیایم اهواز. ولی هوادار واقعی هستیم. تیم فولاد همیشه جلو تیمها ضعیف، ضعیف بازی میکنه و با یک گل کارو تموم شده میدونه. یکم با شخصیت و احترام بیشتر به رقبا نگاه کنید. قهرمانی دور از دسترس نیست. شادی دوباره ۵ میلیونی خوزستانی
فولاد
|
Singapore
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
4
2
تیم مهاجم لازم داره
پورموسوی باید قبول کنه توان فنی لازم را در حین برگزاری مسابقه ندارد و باید از ایلی استن کمک بگیرد
اقای شریف لطفا در مورد حضور ایلی استن در حین برگزاری مسابقه هشدار دهید
اقایان مخالف شما پورموسوی رو در حالی قبول دارید که با اشتباهاتش باعث کسر امتیاز شده و زلیکانی را بازی میدهد اما به ال کثیر اعتقاد ندارد
عبدالله زاده را از فرم بازی خارج میکند
جدیدا بخاطر اینکه بگه مثلا من با نظر کیروش مخالفم و عبدالله زاده خوب نیست ازش استفاده نمیکنه
کلا اگر دهکردی بود پورموسوی رو توجیه میکرد و هشدار میداد اینجا جای لجبازی نیست
امیر از قزوین هوادار فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
1
3
آقای پورموسوی بعد از نتبجه ضعیف با سیاه جامگان گفت تو بازی با گسترش جبران می کنیم یعنی میبریم حالا شما میگی بازی سختی یعنی نمی برید
HADI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
3
2
در فولاد یه تاکتیک وجود داره اونم هست بزن زیرش
گچساران هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
8
آقا ایوب من گچسارانی هستم وطرفدار تیم فولاد عزیز وبیشتر موقع هم نمی تو نم برم ورزشگاه .این حرف شما صحت نداره وقابل قبول نیست.وهمیشه گفته ام ومیگم نه قرمز نه آبی فقط فولاد خوزستان
مصطفی الباجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
3
سلام ایوب من اهوازی هستم از روستای الباجی و خیلی تیم های خوزستانی دوست دارم بخصوص فولاد امیدوارم به پورموسوی بگی که اله کثیر بیاره که راحت بشیم از دست زهیوی یک توپ میگیره ۱۰۰ خراب میکنه ولله بنظرم جاش تو نیمکت هم نیست .
فولادی تا ابد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
برادر اقای آلباجی فکر کنم شما فوتبال رو برعکس میبینی
زهیوی بهترین بازیکن فولاده و منظور اقای والی دقیقا امسال شماست که یک روز میگید تیم ضعیفه یک روز زهیوی و یک روز پورموسوی و فردا بیت سعید و بقیه
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
آقای والی عزیز، اظهارنظر شما درمورد هواداران وجناح بندی کردن آنان در فضای مجازی ، واقعا موجبات ابراز تاسف بنده را نسبت به نوع نگرش شما وعدم داشتن روحیه نقدپذیری که مع الاسف در کالبد کلیات تیم ودست اندرکاران حالی آن جاری است، می رساند.
به راستی کدامین انتقادات وپیشنهادات دوستان ومنتقدان دلسوز نسبت به عملکرد مدیریت،کادرفنی واحیانا بازیکنان سفارشی وغیر مثمرثمر، واهی وخالی ازامعان نظر وتامل بوده است ؟
مطمئن باشید آن عده افراد را که شما غیرهوادار یا درجه بندی کردید عاشقانه در ورزشگاه حضور پیدا می کنند وتعصب آنان به فولاد به مراتب از برخی بازیکنان فعلی وهوادارمتعصب نما بیشتر و ارجحیت دارد.
آقای والی، لازم است توضیح بدهید که منظور شما از هوادار واقعی بودن و حمایت چیست؟
چنانچه غایت وتفکر شما که قطعا منشا القائی دارد براین پایه استوار گردیده که هوادارباید صم وبکم فقط کار تشویق را در ورزشگاه ادا نماید و وارد واژه مبارک 'چالش یا انتقاد'نشود، باید بگویم که بسیار در اشتباه هستید. واگر واقعا طرز فکرشما براینگونه بنیان گردیده است، باید بگویم که بسیار غیرحرفه ای وخارج از اطار معمول وخام گونه اظهار نظر کردید.
قطع یقیین کار کردن در مجموعه ای که با بدیهیات امور محوله بیگانه هستند وجهالت علمی وسیع گردیده نباید انتظار داشت که کار فرهنگی مطابق با استانداردهای روز در کلیات باشگاه انجام شود و ماحصل آن همان میشود که بازیکن ودیگران اینگونه به منتقدان تیم که هوشمندانه نقاط ضعف های مشهود واحیانا غرض ورزی های مکشوف تیم را با خلوص نیت وصرفا درجهت ارتقا واعتلای فوتبال ونام فولاد والبته بدون هیچ چشم داشت دنیوی تقریر می کنند، در فضای مجازی مورد تاخت وتازقرار می گیرند.
آقای والی تنها پاسخی که بنده نسبت به این اظهارنظر نسنجیده تان می توانم بدهم این است که قوه ادراک مطلب خود را بالا ببرید و بدون درنظر گرفتن 'الزامات 'صرفا تامل به منطقی بودن انتقادات وارده یا اراده جمعی هواداران داشته باشید.
در پایان ،سپاسگزار پروردگارهستم که نعمت عقل رابرای همگان ارزانی کرده و مرحبا به افرادی که قدر این موهبت خدادادی را می دانند وعقلانیت ومنطق همیشه سرلوحه کار آنان است...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
ماشالله به این درک وهوش آقا فواد همه حرف درست
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
سپاس جناب مهدی...

لاتمجید علی الواجب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها