به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

محرومیت‌های صدرنشین خوزستانی لیگ برتر

محرومیت سنگین صدرنشین خوزستانی لیگ برتر

خوزستان اسپورت- آرای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال اعلام شد و بر این اساس سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام به دلیل توهین به داوران 2 جلسه از همراهی تیمش محروم و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با حضور نمایندگان اداره کل حقوقی، دفتر امور مشترک و اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان،‌ اعضاء کمیته و نماینده فدراسیون برگزار شد.

تصمیمات نهایی اتخاذ شده در خصوص دیدار تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر به شرح ذیل می باشد.

1- سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام بعلت توهین و اهانت به داوران، به 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

2- کمیته با توجه به تکرار تخلفات تماشاچیان تیم پتروشیمی بندرامام، تیم مذکور را به انجام 3 مسابقه خانگی بدون حضور تماشاچیان محکوم کرد.

3- درخصوص درگیری مدیر عامل باشگاه مذکور با سرمربی تیم مهرام نیز نامبرده شکوائیه‌ای به فدراسیون تقدیم نموده و باشگاه مهرام تنها خواستار رسیدگی گردید. با توجه به اینکه مدیرعامل جزو نفرات کادر اجرایی نمی‌باشد و برخورد شخصی آنان پس از پایان مسابقه صورت گرفته، لذا ضمن تقبیح عمل مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام، به جهات مذکور، کمیته فارغ از رسیدگی بوده و درصورت تمایل سرمربی تیم مهرام می‌تواند از طریق مراجع صالح قضایی در این خصوص اقدام نماید.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها