به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۷ نظر

پورموسوی: به کسی قول قهرمانی نداده‌ام

پورموسوی: به کسی قول قهرمانی نداده‌ام

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که به کسی قول قهرمانی یا سکوی دومی را نداده‌ام ولی تا آخرین روز مسابقات دست از تلاش برای شاد کردن دل هواداران و مردم خوزستان بر نمی‌داریم، گفت: امسال تمام مجموعه از هیات مدیره گرفته تا بازیکنان، کادرفنی و هواداران همدل شده‌اند تا فولاد به حقش برسد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی در خصوص شرایط این تیم، اظهار کرد: خدا را شکر از نظر روحی روانی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و تمام تیم نیز عزم خود را برای عملکردی خوب برابر گسترش فولاد جزم کرده‌اند. گسترش تیم خوبی است که به خوبی نیز فوتبال بازی می‌کند. امیدوارم بتوانیم با روحیه و انگیزه‌ای که داریم از این دیدار نیز نتیجه بگیریم و به روند خوب‌مان ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: من پس از تساوی با سیاه‌جامگان که توانستیم جایگاه دومی‌مان را در جدول حفظ کنیم، جلسه‌ای با بازیکنانم داشتم و بابت این موضوع به آن‌ها تبریک و خسته نباشید گفتم. درست است نتوانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم که بابت این موضوع هم از هواداران عذرخواهی کردم اما چیزی از ارزش بازیکنانم کم نمی‌شود، چرا که آن‌ها با تمام توان و انگیزه بازی کردند ولی فوتبال است و یک روز نتیجه می‌گیری و یک روز ممکن است موفقیت حاصل نشود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: در بازی با سیاه‌جامگان پس از گل اول‌مان، داور یک پنالتی صددرصدی را به سود ما نگرفت و معتقدم اگر آن پنالتی گرفته می‌شد و ما با نتیجه 2 بر صفر به کارمان ادامه می‌دادیم، این مهم  می‌توانست در ادامه نیز شرایط بازی را تغییر دهد و بازیکنان با روحیه بهتر به کار خود ادامه می‌دادند. در بازی با پرسپولیس نیز یک پنالتی برای ما گرفته نشد ولی هیچ کس از جمله رسانه‌ها به این موضوع نپرداختند، من نمی‌گویم خدا ناکرده از سوی داور عمدی رخ داده است، منظورم این است که حق فولاد نادیده گرفته شد.

پورموسوی با تمجید از عملکرد بازیکنانش، خاطر نشان کرد: به هر حال نباید از تلاش بازیکنان فولاد چشم‌پوشی کرد و خدا را شکر امسال تمام مجموعه از هیات مدیره گرفته تا بازیکنان، کادر فنی و هواداران، همدل هستند و همه با انگیزه این که امسال فولاد به آن چه حق‌اش است برسد، کار می‌کنند. امیدوارم آخر فصل نتیجه‌ای رقم بخورد که شادی مردم خوزستان را در بر داشته باشد، البته من تاکید می‌کنم که قول قهرمانی یا سکوی دومی را به هیچ کسی نداده‌ام ولی تا آخرین روز از بازی‌ها دست از تلاش برای شاد کردن دل هواداران و مردم خوزستان بر نمی‌داریم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا سرانجام ماندن عبدالله‌زاده در فولاد قطعی شد، اظهار کرد: متاسفانه عبدالله‌زاده با یکی دو نفر مشورت داشت که مشاوران خوبی نبودند. او یک روز قبل از این که درخواست رضایت‌نامه از باشگاه داشته باشد، به من اعلام کرده بود که می‌خواهد در فولاد بماند و مصمم به کار خود ادامه دهد که من هم از این هدف عبدالله‌زاده استقبال کردم و به او گفتم کسی با شما مشکلی ندارد و فولاد تیم شما است اما فردای آن روز از باشگاه درخواست جدایی داشت.
 
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: عبدالله‌زاده چند روز پیش نیز با یکی از رسانه‌ها مصاحبه داشت و گفته بود که می‌خواهد مانند یک سرباز در خدمت فولاد باشد و من هم طی یک نامه به باشگاه اعلام کردم که با جدایی عبدالله‌زاده مخالف هستم. به هر حال امیدوارم طبق آن چه خود او گفته است، مانند یک سرباز در خدمت به تیم فولاد باشد و به صورتی کار کند که بتواند روزهای خوبی در فولاد و همچنین تیم ملی ایران داشته باشد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
1
2
تا وقتی زلیکانی رو بازی میدی و عبدالله زاده را روی نیمکت میذاری باعث حاشیه میشی اقای پورموسوی
نکته بعد این است که شما باعث شدی در بازی سیاه جامگان فولاد نتیجه نگیرد چون ناشی گری کردی
در ضمن ایلی استن رو ب نیمکت تو مسابقات اضافه کن
تو زمین واقعا نیاز ب مشورت درست داری
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
1
برنامه نود هیچ اشاره ای به کارشناسی داوری فولاد باسیاه جامگان بخصوص پنالتی به نفع فولاداشاره نکرد.سرمربی درمصاحبه بعدی باگسترش فولاد ازبرنامه نود گله مندی خودرااعلام نماید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
آقای پور موسوی مثل یک مرد قبول کن نتیجه دیدار با سیاه جامگان مقصر بودید چرا که 60 دقیقه وسط میدان از دست داده بودید با دو هافبک بعد از تعویض زلیکانی و آمدن هافبک به جای او تیم جون گرفت و در آخر نمیدانم چه دلیل داره لک داخل بازی میزاری در صورتی که هیچ بازی خوبی برا فولاد انجام نداده و از طرفی احسان مرادیان تو بازی هایی که کرده عالی بوده الالخصوص بازی با پارس جنوبی جم
Havadar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
1
سید جان به اسم بازیکنان توجه نکنید به کیفیت شون اهمیت بدید بازیکن تو زمین راه میره چرا تعویض نمیشه چرا وقتی تعویض میشه با مربی درگیر میشه اینا همه یعنی از شما حساب نمیبرن. چند بازی نیمکت نشین بشن حساب کار دستشون میاد..به امید قهرمانی
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
آنچه مسلم است شما باتوجه به داشتن حداقل بضاعت فنی، حتی نمی توانید هم این کلمه را در مخیله خود مرور کنید چه برسد به اظهار لفظ آن...
میزان علم شما برای همگان وکسانی که الحق بدیهیات فوتبال را می شناسند وهیچ گونه تعصب کورکورانه ومنافعی درمیان نباشد کاملا مبرهن است. مطمئنا چنانچه درکنار خود ازعلم مربی اروپایی که به طرز مبهمی اخیرا آن را نمی بینیم، استفاده نمی کردید قطعا این همه غرور کاذب ومحض گریبان شما را فرا نمی گرفت
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
اقای عزیز در حد و اندازه این کار فعلا نیستی
فولادشهراهواز
|
United States of America
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
لطفا فقط استعفا دهید و شرتون رو کم کنید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها