به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

بازیکن آمریکایی در راه خوزستان

بازیکن آمریکایی در راه خوزستان

خوزستان اسپورت- بازیکن آمریکایی سابق تبم دانشگاه آزاد با تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام به توافق رسیده است.

به‌ گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ‌ایسنا، پتروشیمی صدرنشین لیگ برتر بسکتبال که تا مرحله پلی‌آف تنها یک باخت را تجربه کرد و همه حریفانش را شکست داد تصمیم دارد بازهم در بازیکنان خارجی‌اش تغییر ایجاد ‌کند و به دنبال تقویت ترکیبش است.

دومینک جونز، گارد آمریکایی است که پس از جدا شدن از لیگ چین به ترکیب مدافع عنوان قهرمانی اضافه می‌شود تا پتروشیمی قدرتمندتر از قبل در لیگ به میدان برود.

این گارد راس ۲۹ ساله فصل جاری را با تیم جیانگسو تونگشی و در کنار صمد نیکخواه بهرامی آغاز کرد و پس از جدایی از لیگ چین با پتروشیمی مذاکره کرده و به توافق نهایی رسیده است.

دومینیک جونز سابقه حضور در لیگ ایران را دارد و فصل قبل برای دانشگاه آزاد بازی می‌کرد. با حضور جونز در تیم پتروشیمی، فیلیپ ویدونو فوروارد بلغاری از پتروشیمی جدا می‌شود.

هم‌چنین گفته شده کادرفنی پتروشیمی به دنبال تعویض بازیکن پست پنج نیز هست و در حال بررسی گزینه‌های جایگزینی میرزا بگیچ است. بگیچ این فصل به پتروشیمی پیوست و همان ابتدا آسیب دید اما با وجود مصدومیت در ایران ماند و بعد از چند ماه به تازگی برای تیمش بازی می‌کند که نتوانسته رضایت کادرفنی پتروشیمی را جلب کند و به احتمال زیاد این تیم را ترک می‌کند.

پیش از این ویلی وارن، گارد آمریکایی نیز در پتروشیمی حضور داشت که از این تیم جدا شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها