به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
انتقاد سرمربی نفت مسجدسلیمان از سازمان لیگ

فکری: اگر قهرمان نشویم من ناسزا می‌شنوم

فکری: اگر قهرمان نشویم من ناسزا می‌شنوم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سازمان لیگ و مسئولان فوتبال باید همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند اگر تیم من قهرمان نشود در آخر فصل ناسزایش را من می‌شنوم و کسی به این تبعیض‌ها توجهی ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمود فکری در مورد تساوی بدون گل مقابل ماشین‌سازی تبریز و آغاز بازی با ۳۰ دقیقه تأخیر عنوان کرد: چه بگویم، واقعاً از بعضی از رفتارها تعجب می‌کنم. به تیم ما اجازه ندادند دو بازیکن جدیدمان را ثبت کنیم تا از آنها بتوانیم استفاده کنیم اما شش بازیکن تیم حریف به صورت تلفنی مجوز بازی گرفتند. ۳۰ دقیقه بازیکنانم در زمین بلاتکلیف ایستاده بودند. اگر قانون خوب است باید اجرای آن برای همه یکسان باشد و تبعیضی بین باشگاه‌ها قائل نشوند.

وی در مورد اینکه انتظار داشت بازی با ماشین‌سازی تبریز ۳ بر صفر شود، عنوان کرد: بله، باید بازی ۳ بر صفر می‌شد چگونه به باشگاه ما تا زمانی که بدهی‌ را تا یک سقفی پرداخت نکردیم اجازه ثبت قرارداد بازیکنانمان را ندادند ما در شروع فصل چنین مشکلی داشتیم اما تا بدهی بازیکنان‌مان پرداخت نشد کارت بازی آنها صادر نشد. اما بازیکنان حریف‌مان با یک تلفن مشکل‌شان حل می‌شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: ما دو بازیکن جدید برای نیم‌فصل خریده بودیم به نام محمد مهری و بهتاش میثاقیان اما اجازه ثبت قرارداد آنها را با ما ندادند و گفتند چون تیم‌تان هنوز سرپرست ندارد نمی‌توانیم مشکل این دو بازیکن را حل کنیم. اما مشکل تیم حریف ما که بدهکار هم بود با یک تلفن حل شود. محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک اعلام کرده ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه مجوز بازی بازیکنان ماشین‌سازی صادر شده است. خب گناه بازیکنان من چیست که باید ۴۰ دقیقه سرپا بایستند ما برای بردن می‌خواستیم بازی کنیم اما حریف برای دفاع و نباختن می‌خواست بازی کند.

وی با اشاره به محرومیتش در نیم‌فصل اول گفت: وقتی حرف می‌زنیم کمیته انضباطی بدون آنکه ما را احضار کند محروم‌مان می‌کند سه تا پنج جلسه مثل نقل و نبات محروم می‌شویم اما مربیان دیگر هرچه می‌خواهند می‌گویند و بعد پشت‌پرده نمی‌دانم چه کاری می‌کنند که محروم نمی‌شوند اما وقتی من می‌گویم شما را به خدا واگذار می‌کنم چهار جلسه برایم محرومیت در نظر می‌گیرند. انگار که کفر گفته‌ام. دو امتیاز راحت را در تبریز از دست دادیم. این دو امتیاز ممکن است در آخر فصل خیلی به کار ما بیاید اگر تیم من قهرمان نشود ناسزایش را من می‌شنوم و هیچ‌کس به تبعیض‌هایی که گفتم توجهی نخواهد کرد.

فکری افزود: ما هم بازیکن جدید به خدمت گرفته‌ایم که استفاده کنیم بازیکن را برای خوشگلی یا تماشاگر بودن نگرفته‌ایم. حداقل به دو بازیکن جدید ما هم مثل بازیکنان ماشین‌سازی اجازه بازی می‌دادند. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم باید نظم و انضباط و عدالت در فوتبال به طور یکسان اجرا شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
0
سلام خوزستان اسپورت استقلال خوزستان بازیکن نگرفت؟ باتشکر
مدیر پایگاه سلام
خیر. بازیکن جدیدی جذب نکرده است.

فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
0
آقای محمودخان فکری خوزستان سالهاست حقش پایمال میشود سالهاست یا بازور یا نیرنگ یاتبصره هایی که اصل ماده راحذف میکنند فرقی نمیکند مهم اینست که حق خوزستان باید شهید شود... اینست دیدگاه تهران نشینان ... آقای فکری سیمای خوزستان یک بازی ازنفت مسجدسلیمان پخش نکرده ونمیکند فقط بدستور تهران..!!! چرا؟؟؟ کدام استان صداوسیمایش علیه مردم خود عمل میکند؟؟؟!!! ما خوزستانیها فقط متکی به غیرت جوانان خود هستیم ... به کوری چشم مسولین صدا وسیمای خوزستان سال97 در لیگ برتر 4 سهمیه خواهیم داشت دو نماینده درلیگ آسیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
0
انشالا سال ۹۷ سال خوزستان باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها