به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

انتقاد هواداران نفت از گزارش مسعود نریموسایی: در تلویزیون مرکز خوزستان چه خبر است؟

بعد از سهراب بختیاری زاده این بار نوبت به هواداران نفت مسجدسلیمان رسید تا از عملکرد برخی گزارشگران انتقاد کنند.
هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نسبت به گزارش گزارشگر تلویزیونی بازی تیم های نفت و تراکتورسازی معترض شده و خواستار پاسخگویی مسئولان صداوسیمای خوزستان شده اند.

به گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت، حضور مسعود نریموسایی گزارشگر تلویزیون خوزستان در مسجدسلیمان و گزارش او در بازی نفت و تراکتورسازی موجب نارضایتی هواداران تیم زردپوش مسجدسلیمان شده است.

هواداران نفت عنوان می کنند در حالی که در شهر مسجدسلیمان استعدادهای فراوانی در زمینه های مختلف از جمله گزارشگری وجود دارد، نباید یک گزارشگر از اهواز برای بازی تیم نفت انتخاب شود و سپس با اظهار نظرهای شخصی به تخریب بازیکنان و تضعیف تیم نفت اقدام کند.

طبق اعلام هواداران نفت مسجدسلیمان، مسعود نریموسایی در حین بازی نفت و تراکتور چندین بار با فراموش کردن وظیفه گزارشگری، به انتقاد از بازی فرزاد محمدی بازیکن گلزن و تأثیرگذار نفت پرداخته و هنگامی که بهروز مکوندی قصد تعویض بازیکنی را داشته، مسعود نریموسایی عنوان می کرده که بازیکن تعویضی باید به جای فرزاد محمدی وارد میدان شود! او هنگام تعویض کیوان امرایی بازیکن جدید نفت عنوان می کرد که امرایی خوب بازی کرده و فکر می کردیم حسین مالکی به جای فرزاد محمدی به میدان بیاید!

این در حالی بود که فرزاد محمدی از بهترین چهره های میدان بود و بر خلاف خواسته مسعود نریموسایی تا آخر مسابقه در میدان باقی ماند.

هواداران نفت در گفت و گو با خبرنگار خوزستان اسپورت عنوان کرده اند انتقادات غیرمنتظره مسعود نریموسایی از فرزاد محمدی در حالی صورت گرفته که این گزارشگر تا چندی قبل به شدت از بازی فرزاد محمدی تعریف می کرد و حتی او را به یک برنامه پخش زنده فوتبال تلویزیون مرکز خوزستان هم دعوت و حسابی از او تعریف کرده بود اما مشخص نیست که اخیراً چه اتفاقاتی افتاده است.

فوتبالدوستان مسجدسلیمان ضمن بیان کردن انتقادات زیادی در خصوص نحوه گزارشات مسعود نریموسایی از مسئولان صداوسیمای خوزستان خواستند در صورت عدم اعتقاد آن ها به جوانان مسجدسلیمان و در صورتی که الزامی برای حضور گزارشگر از اهواز باشد، بهتر است گزارشگران جوان و بی طرفی مثل افشین چهرازی یا حسین سطوت بازی های تیم نفت را گزارش کنند.

اما صرف نظر از انتقادات هواداران تیم نفت مسجدسلیمان و سایر تیم های خوزستانی از عملکرد برخی گزارشگران تلویزیون خوزستان باید از مسئولان صداوسیمای خوزستان پرسید: دلیل کم توجهی و بی مهری به مربیان و کارشناسان فوتبال خوزستان چیست؟

پس از آنکه برای بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی از یک مربی اهل لرستان به عنوان کارشناس در تلویزیون خوزستان استفاده شد، دیروز هم در بازی استقلال خوزستان و ملوان انزلی فردی بنام «فرهاد شیخ لر» به عنوان «کارشناس فوتبال» بازی در کنار مسعود نریموسایی نشسته بود و برای جامعه فوتبال خوزستان کارشناسی می کرد.

از آن جا که تصویر و نام کارشناس فوتبال تلویزیون خوزستان برای خوزستانی ها کاملاً ناآشنا بود، با مراجعه به موتورهای جست و جو در اینترنت به نام مشابهی برخورد کردیم که بعنوان عضو سابق باشگاه سایپای تهران فعالیت کرده است.

ضمن احترام به این عضو سابق باشگاه سایپا تهران، باید از مسعود نریموسایی پرسید: آیا هر فرد غیر خوزستانی که سال ها قبل برای مدتی در یک تیم فوتبال خارج از خوزستان عضویت داشته می تواند در برنامه پخش زنده تلویزیون خوزستان به عنوان «کارشناس فوتبال» حضور پیدا کند و برای مردمان مهد فوتبال ایران کارشناسی فوتبال کند؟!

آیا همین انتخاب های پر حرف و حدیث باعث نشده تا امروز سهراب بختیاری زاده ملی پوش اسبق خوزستانی و تنها بازیکن خوزستانی که سابقه گلزنی در جام جهانی را داشته با خبرگزاری فارس مصاحبه کند و دلیل سقوط تیمی نظیر استقلال خوزستان را برنامه های کارشناسی تلویزیون خوزستان قلمداد کند؟

در خصوص عملکرد برنامه های فوتبالی صداوسیمای مرکز خوزستان به همین مقدار بسنده می کنیم. البته جهت یادآوری می توانید مصاحبه دو ماه قبل احمد زنگنه نژاد فوتبالیست سابق خوزستان، سرمربی فعلی تیم فرهنگ رامهرمز و همشهری و دوست مسعود نریموسایی را با کلیک در اینجا بخوانید.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
مهدی مقدسی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
2
4
کاملا راست میگن مگه خود مسجدسلیمان گزارشگر نداره که نریموسی رو میارن؟
این گزارشگر همیشه به سود تیم های مهمان گزارش کرده!
حتی برای بازی فولاد هم همینطوره
عساکره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
3
3
چه عجب خوزستان اسپورت بالاخره یه انتقادی از این اقا کرد لطفا بنویسید چرا این اقا توی برنامه فوتبال که از تلویزیون خوزستان زنده پخش میشه میره افرادیو میاره به اسم کارشناس که هیچ سابقه فوتبالی ندارن؟ چرا همش میره دنبال تیمای نفت و حفاری و فولاد؟ مگه ما که با بدبختی و هزینه شخصی تیمداری میکنیم جزو این استان نیستیم چرا ما رو نمیبینه و فقط دنبال بعضی تیمای خاصه؟
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
2
4
مامنتطریم این نریموسا بازنشسته بشه بادوستاش گزارشگرای
خوزستان روی مخ ما هستن نه سطحشونو بالا میبرن نه کسی جایگزینشون میشه صدرحمت به سوتیای خیابانی بابا مردم خسته شدن ازبس گزارشای فوق صعیف شما رو گوش دادن اگه بلد نیستید یکی دیگرو بیارید یا سطح دانشتون بالا ببرید.
مهدی مقدسی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
2
6
این آقا فکر میکنه هیچ کس خوشتیپ تر و خوش صدا تر و مسلط تر از خودش توی خوزستان وجود نداره که بیاد مجری و گزارشگر ورزشی بشه
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
1
4
با سلام من هم به عنوان یک آبادانی از نحوه گزارش آقای نری موسایی با همه احترامی که براشون قائلم گله مندم
امیدوارم در گزارش ها تجدید نظر کنن و از کارشناسان فنی تر استفاده کنن
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
0
3
می گن یه نفر رفت پیش خواجه عبدالله انصاری، گفت می خوام بشم شبیه تو، گفت خاک برسرت، من می خواستم بشم امام علی شدم این، حالا تو می خوای بشی من چی می شی؟ایشون داره تلاش می کنه بشه فردوسی پور و خیابانی، حاک برسر ما که می شینیم پای گزارش این اقا، واقعا اولش شبکه ورزش با گزارش خود دوست عزیز مسجدسلیمانی گزارش می کرد، آدم احساس می کرد تو خود ورزشگاست، با صدای دلنشین و احساساتیش، ولی این آقا داشت تمام تلاشش می کرد که به هواداری تبریزی بر نخوره، ببخشید همین گزارشگر تبریزی وقتی فولاد گل زد به تراکتور تو تبریز ما نفهمیدیم، چون اینقد یخ گزارش کرد و وقتی تراکتور گل زد طوری صحبت می کرد که انگار ما یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس هستیم، در مورد نظرات کارشناسی هم که رو اعصاب، امرایی از دقیقه سی به بعد نا نداشت راه بره، دو تا توپ خوب گیرش اومد حاضر نشد یه قدم بره جلوتر، من نمی دونم این بازیکنا رو کی خریده برای تیم، اونوقت ببینید درویشی که بازیکن خودمون بوده آدم فکر می کرده از برزیل اومده اینقد خوب بود، حیف شد بازی رو مفت باختیم مفت، حداقل حقمون مساوی بود.
پاسخ ها
asd313
| Seychelles |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
جسارت نباشه اما خواجه عبدالله انصاری نبودن، فکر میکنم شیخ مفید رحمة الله علیه به پسرش این حرفو زدن و این داستان خیلی معروفه...ببخشید اگه جسارتی کردم
جمال بخشنده نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
0
1
تا وقتی که از کسایی استفاده میکنن که دنبال منافع خودشون هستن اوضاع از این بهتر نمیشه
امروز ورزش 3 ی خبر با تیتر تیم ملی مازندران کار کرده بود با این مضمون که تعداد بازیکنا مازندارنی تو لیگ به قدری زیاده که میشه دو سه تا تیم ازشون درست کرد
ببینید کار خوزستان به کجا رسیده که کازندران هم قد علم کرده اونم تو ورزشی مث فوتبال و جلو استانی مث خوزستان
ازماست که بر ماست
عليرضا لطيفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
0
0
چه عجب كاربران محترم يه تلاشي كردن!!! همين آقا سالهاست كه سايه اس اهواز رو با تير ميزنه اگه هم روزي حرف يا صحبتي يا مصاحبه اي گرفت از روي ناچاريش بود چه روزي كه توي ليگ برتر بوديم چه حالا !!!!!
فولاد خورشيد جنوب
|
Germany
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
0
1
كلا اكيپ برنامه هاي ورزشي خوزستان فاجعه هستن به خصوص قديميهاشون نمي دونم اينا چرا بازنشست نمي شن يعني تو استان به اين بزرگي چهار تا جوون علاقه مند و اگاه پيدا نمي شه ؟ نريموسي كه يه ادم فوقالعاده محافظه كار و مصلحت طلبه هميشه طرف تيمهاي ميهمان رو مي گيره و جرات مطرح كردن يه انتقاد ساده رو هم نداره اين افراد خيلي به فوتبال خوزستان اسيب زدن
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
به نظر من گزارش حسین سطوت ار بقیه شون پخته تر میباشد و اطلاعات مفیدی به شنونده منتقل میکنه
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
به نظر من گزارش حسین سطوت ار بقیه شون پخته تر میباشد و اطلاعات مفیدی به شنونده منتقل میکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها