به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

مکوندی: استقلال خوزستان کمبود بازیکن دارد

مکوندی: استقلال خوزستان کمبود بازیکن دارد

خوزستان اسپورت- مربی تیم استقلال خوزستان گفت: نیروهای جوان ما تا بیایند عادی بشوند و شرایط را مهیا کنند باید تاوان سختی باید بدهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس، بهروز مکوندی مربی تیم استقلال خوزستان پس از شکست 3 بر 2 تیم استقلال خوزستان مقابل سایپا اظهار داشت:  ویسی به حال روحی شرایط خوبی نداشت و نتوانست در کنفرانس خبر ی حضور پیدا کند و من عذرخواهی می‌کنم. از نتیجه به دست آمده نمی‌توانیم راضی باشیم. نیروهای جوان ما تا بیایند عادی بشوند و شرایط را مهیا کنند باید تاوان سختی باید بدهیم. متاسفانه در لحظاتی گل خوردیم که نباید می‌خوردیم.

مربی تیم استقلال خوزستان در ادامه صحبت‌های خود، گفت: نیمه دوم با توجه به نتیجه‌ای که رقم خورد ما خوب نبودیم، در کل به خاطر بضاعتی که تیم ما دارد نتوانستیم نتیجه بگیریم. شرایط تیم ما به گونه‌ای بود که نتوانستیم از دو بازیکن تیم‌مان که بهترین‌های تیم‌مان هستند استفاده کنیم. ما امروز کعبی و علوی را نداشتیم و میثم دورقی را از خط هافبک به دفاع آوردیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما در دقایق پایانی معاوی را آوردیم او اولین بار است که در لیگ برتر بازی می‌کند. ما کمبود نیرو داریم. شرایط باشگاه خاص است و با توجه به مشکلات مالی سال گذشته ما نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. با توجه به اتفاقات سال گذشته، نگاه‌ و ذهنیت بازیکنان موردنظرمان نسبت به باشگاه مثبت نیست.

مکوندی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: کلاه‌کج بازیکن قدیمی سال‌های دور این باشگاه است امیدوارم او بتواند به تیم کمک کند، ما به لحاظ فنی بضاعتمان همین بود، حضور جوانان و نوجوانان در ترکیب تیم امیدواریم به ما کمک کند تا بتوانیم با بضاعتی که داریم در ادامه نتیجه بگیریم.

مکوندی در خصوص اینکه اگر بازیکن بهتری داشتید از کلاه‌کج استفاده نمی‌کردید گفت: نمی‌توانم در این مورد زیاد صحبت کنم. عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم شرایط بازیکنان را برسی می‌کند و هر بازیکنی آماده باشد را به زمین می‌فرستد.در تیم ما نگاه خاصی به بازیکنان وجود ندارد و هر بازیکنی آماده باشد به میدان می‌رود حالا می‌خواهد کلاه کج باشد یا حکیم نصاری.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
3
امیدوارم تو لیگ بمونیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها