به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

سایپا 3 – استقلال 2؛ برتری سایپا در بازی پرگل

سایپا 3 – استقلال 2؛ برتری سایپا در بازی پرگل

خوزستان اسپورت
هفته هجدهم لیگ برتر – استادیوم دستگردی تهران
جمعه 15 دی‌ماه 96 – ساعت 16:30
سایپا تهران 3 – استقلال خوزستان 2
گل‌ها: آرمان رمضانی (45) مهدی ترابی (68) محمد عباس‌زاده (71) برای سایپا – جونیور مارینی (52) فرید بهزادی کریمی (88) برای استقلال
داور: محمدرضا اکبریان
کمک داوران: رحیم شاهین و علی دودانگه
اخطار: مهرداد پورابوالقاسم (استقلال)
تماشاگر: پانصد نفر

سایپا تهران: حامد فلاح‌زاده، رضا علیاری، محمد دانشگر (88- دانیال ماهینی)، امید خالدی، آرش رضاوند، رضا اسدی، حامد شیری، محمد سلیمانی (60- محمد عباس‌زاده)، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی و آرمان رمضانی
سرمربی: علی دایی

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، علیرضا دغاغله، موسی کولیبالی، میثم دورقی، مهرداد پورابوالقاسم، حکیم نصاری، عادل کلاه‌کج، سلمان بحرانی (51- مسلم نعامی)، فرزاد بهمنی (51- فرید بهزادی کریمی)، یونس دلفی (73- حسین صادقی) و جونیور مارینی
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
تیم استقلال خوزستان در بازی خارج از خانه مقابل سایپا تهران متحمل شکست 3 بر 2 شد.

سایپا برای صعود به رده ششم جدول نیاز به سه امتیاز کامل این مسابقه داشت و با حضور خریدهای جدیدش از جمله آرمان رمضانی برابر استقلال خوزستان صف‌آرایی کرد. تیم میهمان نیز در غیاب چندین بازیکن مصدوم و محروم به تهران سفر کرده بود تا از این مسابقه حداقل یک امتیاز را کسب کند. استقلالی‌ها به‌دلیل کمبود بازیکن در خط دفاعی، از میثم دورقی به‌عنوان مدافع میانی و علیرضا دغاغله به‌عنوان مدافع چپ استفاده کردند.

در نیمه اول، بازی پایاپای از سوی 2 تیم ارائه شد. سایپایی‌ها در دقایق ابتدایی تهاجمی‌تر از استقلال خوزستان ظاهر شدند و 2 نوبت به محوطه جریمه‌ی تیم میهمان رسیدند که ضربات رمضانی و سلیمانی ثمری نداشت. با سپری شدن این دقایق، استقلالی‌ها بر توپ و میدان مسلط شدند و چند بار دروازه‌ی شاگردان دایی را هدف قرار دادند، اما شوت‌های نصاری، کلاه‌کج و جونیور مارینی نیز راهی به دروازه پیدا نکردند.

 در شرایطی که نیمه اول بدون گل رو به پایان می‌رفت، اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود تیم تهرانی و فرصت‌طلبی آرمان رمضانی مهاجم جدید سایپایی‌ها، قفل دروازه‌ی شیخ‌ویسی را گشود تا نارنجی‌پوشان برخلاف جریان مسابقه به گل برسند و نیمه اول را با برتری تمام کنند.

استقلال خوزستان در نیمه دوم برای جبران گل خورده پیش کشید و 2 تعویض همزمان در ترکیب این تیم صورت گرفت. فرید بهزادی کریمی بازیکن تعویضی آبی‌پوشان دقایقی بعد از حضورش در میدان، زمینه‌ساز گل مساوی برای جونیور مارینی شد تا بازی در دقیقه 55 به تساوی کشیده شود.

سایپا که نمی‌خواست در این بازی خانگی امتیازی از دست بدهد، با دریافت این گل روی به بازی تهاجمی آورد و با استفاده از کم‌تجربگی بازیکنان جوان استقلال خوزستان در عرض کمتر از چهار دقیقه 2 گل به ثمر رساند تا نتیجه بازی کاملاً به‌سود تیم میزبان تغییر پیدا کند.

در دقایق باقی مانده، تیم استقلال خوزستان برای جبران گل‌های خورده حملات زیادی روی دروازه سایپا انجام داد و در دقیقه 88 به وسیله فرید بهزادی کریمی به دومین گل دست پیدا کرد اما در نهایت سه امتیاز این مسابقه نصیب تیم سایپا شد و استقلال خوزستان با شکست از میدان بیرون آمد.

سایپا تهران با کسب برتری در این بازی به رده ششم جدول صعود کرد و استقلال خوزستان در منطقه پایین جدول باقی ماند.

شرح گل‌ها
1-0 (سایپا): ارسال توپ مهدی ترابی از یک ضربه ایستگاهی به شلوغی محوطه جریمه استقلال خوزستان با دخالت آرمان رمضانی و ضربه سر این بازیکن تبدیل به گل شد و سایپا از تیم میهمان پیش افتاد.

1-1 (استقلال): جونیور مارینی مهاجم برزیلی استقلال خوزستان از پاس فرید بهزادی کریمی نهایت استفاده را کرد و توپ را به تور دروازه‌ی سایپا رساند تا گل مساوی رقم بخورد.

2-1 (سایپا): پاس محمد عباس‌زاده در نقطه کورخط دفاعی استقلال خوزستان روی پای مهدی ترابی فرود آمد و ضربه بازیکن ملی‌پوش سایپا دروازه‌ی آبی‌پوشان را گشود.

3-1 (سایپا): محمد عباس‌زاده از کرنر ارسالی علی قلی‌زاده نهایت استفاده را کرده و با ضربه سر سومین گل سایپا تهران با به ثمررساند.

3-2 (استقلال): فرید بهزادی کریمی با ضربه‌ای از درون محوطه جریمه دروازه‌ی سایپا را فرو ریخت تا اختلاف به حداقل برسد.

در حاشیه
* پیش از آغاز بازی، علی دایی به سمت عبدالله ویسی رفت و باهم خوش و بش کردند.
* عبدالله ویسی در جریان مسابقه روینیمکت تیمش نشسته بود و کمتر به کنار خط طولی زمین می‌رفت.
* هواداران استقلال خوزستان با یک دستگاه اتوبوس راهی تهران شده و با حضور در ورزشگاه دستگردی به تشویق این تیم پرداختند تا آبی‌پوشان در تهران تنها نباشند.
* محمدرضا اخباری، دروازه بان تیم سایپا در لیست تیمش برای این مسابقه قرار نگرفت.اخباری هفته گذشته مقابل نفت آبادان سه گل دریافت کرد.
* بازیکنان ذخیره استقلال خوزستان و سایپا در بین 2 نیمه شروع به گرم کردن کردند.
* تماشاگران طرفدار تیم استقلال خوزستان به شدت به عملکرد داوری معترض بودند.
*پس از به ثمر رسیدن گل دوم سایپا توسط مهدی ترابی، علی دایی از دست بهزاد غلامپور فرار کرد و غلامپور نتوانست روی دوش سرمربی نارنجی‌پوشان بپرد.
*در تلویزیونی که در جایگاه خبرنگاران این مسابقه قرار داشت، دیدار پرسپولیس - نفت تهران پخش می‌شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
4
0
ویسی خودش هم نمیدونه داره چکار میکنه
با این شرایط قطعا میره دسته یک
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
1
4
معلوم بود دایی مافیا بازی رو با زور داوری و جنجال می بره. چرا استقلال بازیکن نمی خره؟؟؟ همه تیما تقویت شدن بجز اس خوزستان با این وضع و بازیکنای جوون بی تجربه چطور میخان روبرو تیمای میلیاردی مقاومت کنن؟؟؟ هرسال باید از این تیم حرص بخوریم
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
2
4
حالم گرفته شد به علی دایی عقده ای باختند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
2
دوستان به زمین و زمان گیر ندیم، من ورزشگاه بودم، متاسفانه استقلال حرفی برای گفتن نداشت، باز هم میگم تنها امیدمون به این که دو تیم میرن دسته دو، حلفی کامل تعطیل بود، البته فکر میکنم جای خودش بازی نمی کرد، هر دو تا گل رو هم از همونجا خوردیم، گل اول هم که باز مثل همیشه بی احتیاطی محض کولی بالی، اصلا نیازی نبود خطا کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
4
چهار تا بازیکن خوب بیارید بابا لیگ برتر داریم بازی می کنیم نه لیگ جوانان و امید
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
3
صاحب این تیم کی هست. مدیرعاملش کی هست. میشه معرفیشون کنید. ببینیم چه خوابی برا تیم استان دیدن. هدفشون چی هست. اگه قصد تیمداری ندارند بیجا کردند سهمیه استان تحویل گرفتند به این روز انداختند. نیم فصل اول که اسپانسر نداشتیم نتایجمون نسبتا بد نبود. اسامی بازیکن ها رو میبینم خیلی نگران کنندست نصف اینها بچه زیر بیست سالند. اینجوری نمیشه رقابت کرد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها