به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
تعداد نظرات: ۶ نظر

پدیده 1 – نفت 0؛ شکست نفت آبادان در مشهد

پدیده 1 – نفت 0؛ شکست نفت آبادان در مشهد

خوزستان اسپورت
هفته هجدهم لیگ برتر – استادیوم ثامن مشهد
جمعه 15 دی‌ماه 96 – ساعت 14:30
پدیده مشهد 1 – صنعت نفت آبادان 0
گل:حسین فاضلی (1+45)
داور: وحید کاظمی
کمک داوران: تورج عیوض محمدی و علی‌اکبر عظیم‌پور
اخراج: اکبر صادقی (83- پدیده) - علی عبدالله‌زاده (83- نفت)
اخطار: معین عباسیان، محمدرضا خانزاده، میلاد کمندانی، سعید صادقی (پدیده)
تماشاگر: دو هزار نفر

پدیده مشهد: سعید جلالی‌راد، سعید صادقی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، حسین فاضلی (59- حسین مهربان)، میلاد کمندانی (85- محمداسماعیل نظری)، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد (65- سینا زامهران) و محمد قاضی
سرمربی: رضا مهاجری

صنعت نفت آبادان: داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، مسلم مجدمی (46- طالب ریکانی)، آگوستو سزار، میلاد جهانی (61- محمدامین درویشی)، محمد شادکام (78- حسین ساکی) و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

خلاصه بازی
صنعت‌نفت آبادان در بازی خارج از خانه مقابل پدیده مشهد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

پدیده مشهد که پس از جریمه شش امتیازی طعم پیروزی را نچشیده بود، با انگیزه‌ای دوچندان روبروی صنعت‌نفت قرار گرفت تا در این بازی خانگی امتیازات کامل را دشت کند و از منطقه خطر جدول دور شود. زردپوشان آبادانی هم در غیاب کرار جاسم و زبیر نیک‌نفس با تغییراتی در خط میانی در مقابل پدیده ظاهر شدند و نمی‌خواستند با قبول شکست جایگاه ششم جدول را از دست بدهند.

در نیمه اول، بازیکنان 2 تیم فرصت‌هایی روی دروازه‌های همدیگر خلق کردند. فرصت‌هایی که تا آخرین لحظات این نیمه ثمری نداشتند، اما در وقت تلف شده بالاخره تیم پدیده روی یک حرکت هماهنگ و ضربه حسین فاضلی به گلرسید تا برنده به رختکن برود.

شوت دقیقه 16 محمدرضا خانزاده و ضربه سر امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 22 فرصت‌های خطرناک پدیده در نیمه نخست بودند که از کنار دروازه صنعت‌نفت به بیرون رفتند. شاگردان کمالوند هم در دقیقه 31 تا مرز گلزنی پیش رفتند که ضربه میلاد جهانی با واکنش دیدنی سعید جلالی‌راد دفع شد و بهترین شانس گلزنی صنعتی‌ها هدر رفت.

نیمکت نشینان و بازیکنان 2 تیم در وقت نخست این دیدار اعتراضاتی به داور داشتند. خطای محمدحسین مرادمند مدافع از بند مصدومیت رهاشده‌ی پدیده، روی لوسیانو پریرا مهاجمبرزیلی صنعت‌نفت، از سوی داور نادیده گرفته شد. در سوی مقابل نیز مشهدی‌ها در پی برخورد توپبه دست مدافع نفت آبادان اعتقاد به اعلام پنالتی داشتند که داور با این نظر موافق نبود.

صنعت‌نفت نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد و طالب ریکانی به میدان آمد تا در حملات به مهاجمین تیمش اضافه شود. تیم پدیده نیز ضمن مقابله با فشار تیم صنعت‌نفت، دنبال زدن گل دوم بود تا با خیال آسوده‌تری بازی را ادامه دهد. مشهدی‌ها در دقیقه 48 در آستانه رسیدن گل دوم بودند که با بدشانسی مواجه شدند. ضربه اکبر صادقی بعد از برخورد به زیر تیر افقی روی خط دروازه صنعت‌نفت فرود آمد و محمدرضا خانزاده هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.

دفاع منظم تیم پدیده مشهد در این نیمه کمتر به بازیکنان صنعت‌نفت اجازه‌ی حضور در محوطه‌ی جریمه را می‌دادند و برخوردهای بین بازیکنان 2 تیم نیز در برخی دقایق به خشونت کشیده شد که اوج درگیری‌ها در دقیقه 83 به وقوع پیوست و باعث اخراج علی عبدالله‌زاده از نفت و اکبر صادقی از پدیده شد.

در دقایق پایانی که طرفین 10 نفره بازی می‌کردند، تیم پدیده مشهد با ضربه سر محمد قاضی در دقیقه 86 صاحب موقعیت گلزنی شد که توپ به بالای دروازه رفت و حملات صنعتی‌ها هم بی‌ثمرماند تا این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر پدیده مشهد خاتمه پیدا کند.

شرح گل
1-0 (پدیده): در پی حرکت هماهنگ بازیکنان پدیده مشهد و پاس عرضی محمدرضا ناصحی توپ به حسین فاضلی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای زمینی دروازه نفت آبادان را گشود.

در حاشیه
* هواداران صنعت‌نفت آبادان تیم محبوب‌شان را در مشهد تنها نگذاشتند و با حضور در ورزشگاه ثامن به تشویق طلایی‌پوشان پرداختند.
* نزول تیم پدیده مشهد در جدول رده‌بندی باعث شده بود تا هواداران مشهدی استقبال زیادی از بازی این تیم به عمل نیاورند.
* در ابتدای بازی داود نوشی‌صوفیانی و محمد شادکام از تیم صنعت نفت به سمت نیمکت پدیده رفتند.
* محمدرضا خانزاده و اسماعیل نظری به سمت نیمکت صنعت نفت رفتند و با اعضای این تیم به خوش و بش پرداختند. نظری با سوشا مکانی که امروز روی نیمکت صنعت نفت حضور داشت خوش و بش گرمی کرد.
* هواداران پدیده و صنعت نفت در جریان مسابقه دچار جدل لفظی شدند که با دخالت ماموران برقرار کننده نظم در ورزشگاه این مسئله ختم به خیر شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
مازیار
|
Seychelles
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
3
تیم برنامه نداشت،وسطه زمین برنامه ریزه خوب نداشتیم شیمبا هم امروز خیلی تنبل بود از طالب هم بیشتر انتظار داشتیم
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
1
پدیده بهتر بازی کرد حقش برد بود خط حمله صنعت سرعتش پایینه بخصوص تو ضدحملات خیلی دیر توپ میرسه یک سوم دفاع حریف اقای کمالوند باید فکری بحال تیم بکنه بیرون از خونه راحت امتیازات از دست ندیم.
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
2
امیدوارم یه فکری به حال سزار بکنه آقای کمالوند ، چهار پنج بازیه تعداد پاسای صحیحش به ۱۰ تا نرسیده خیلی بد شده
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
2
خیلی بی نظم بودیم بعضی بازیکنامون بی انگیزه بودن موفقیت فقط بردن دو تیم سرخابی نیست البته اسیر حیله گری مشهدیها شدیم متاسفانه
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
3
با این نوع بازی درنیم فصل دوم که همه تیمها خودشون رو تقویت کردن رتبه تک رقمی درلیگ وقهرمانی درجام حذفی رو باید در خواب و رویا دید!! دفاع صنعت بد نیست افتضاح و فاجعه است!! سایپا رو بردیم فکر کردیم قهرمان جام جهانی شدیم!! سزار باید چند بازی رو نیمکت بشینه تعویض جهانی هم اشتباه بود بقیه هم مشغول قدم زدن در هاید پارک لندن بودن!! به همه اینها اضافه کنین تصویر برداری و کارگردانی تلویزیون مشهد رو!!!!! مخم ترکید!! با این همه باخت تیم شخصیت خودشو از دست میده!! پول نگرفته بودن بهتر باری میکردن!! لعنت به این بعد ازظهر سگی!! اه!!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
آخه این چه تیمیه که تا یه بازیکن مثل کرار بازی نمیکنه تیم می پکه. چرا تیم اینقدر نوسان داره چرا هر بازیکنی که به آبادان میاد بازیهای بی تعصبی انجام میده . بابا تیم میخواد ببازه ببازه ولی مردانه ببازه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها