به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

اژدری‌زاده: نتایج ما ربطی به پیراهن پورموسوی ندارد

اژدری‌زاده: نتایج ما ربطی به پیراهن پورموسوی ندارد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه این باشگاه با بازیکنان متخلف برخورد خواهد کرد، گفت: اگر سرمربی تیم ما لباس سفید بپوشد بازهم همین نتایج را می‌گیرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا اژدری زاده در گفتگو با خبرگزاری مهر، درباره نتایج تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر گفت: ما ابتدای فصل آگاهانه و با برنامه ریزی تیم را بستیم. کادر فنی و بازیکنان بومی و خوبی را به خدمت گرفتیم و سعی کردیم با برنامه ریزی، به جایگاه خوبی برسیم. ابتدای فصل به خاطر فشار تمرینات، چند بازیکن فولاد مصدوم شدند. نتایج دو، سه هفته ابتدایی هم خوب نبود ولی با پتانسیلی که فولاد داشت، روز به روز بهتر شدیم و به رده دوم رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: روند خوب ما از هفته پنجم شروع شد و آخرین باخت ما مربوط به هفته پنجم می شود. البته ما آن باخت را قبول نداریم چون به داور مسابقه باختیم. در واقع آخرین شکست ما همان بازی با پرسپولیس در هفته اول بود! این موفقیت شدنی نیست مگر با همبستگی و کار تیمی خوب و همچنین حمایت هیات مدیره.

اژدری‌زاده با اشاره به توقف فولاد مقابل سیاه جامگان در دقایق پایانی بازی روز گذشته، گفت: در هر مسابقه ممکن است اتفاقات خاصی رخ بدهد مثل بازی روز گذشته با سیاه جامگان. با اینکه داشتیم پیروز می شدیم در ثانیه های پایانی گل خوردیم. این می تواند برای تیم ما یک هشدار باشد تا به روند خودمان ادامه بدهیم.

وی همچنین در خصوص احتمال جذب بازیکنان بیشتر در نقل و انتقالات نیم فصل و وضعیت مدافع رومانیایی تاکید کرد: ما تاکنون حقدوست، بیت سعید و سالاروند را به خدمت گرفته ایم. اگر سرمربی درخواست داشته باشد، بازهم نسبت به برطرف کردن نقاط ضعف اقدام می کنیم. مدافع رومانیایی هم در تمرینات‌مان حضور داشت ولی بعید است که به تیم فولاد اضافه شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره شائباتی که پیرامون پیراهن مشکی سیروس پورموسوی سرمربی این تیم و نتایج فولاد ایجاد شده است، گفت: توانایی یک مربی مهمتر از رنگ پیراهنش است. اگر لباس مشکی پورموسوی به سفید یا قرمز هم تغییر یابد بازهم نتابج ما فرقی نمی کند چون او یک مربی توانمند است.

اژدری‌زاده در خصوص اعتراض رحیم زهیوی به تعویضش در بازی مقابل سیاه جامگان، اظهار کرد: در فولاد علاوه بر نتیجه، نظم و انضباط هم اهمیت دارد. فرقی هم نمی کند چه بازیکنی بی انضباطی کند. هفته های گذشته گزارشی از ایمان مبعلی به باشگاه رسید که آنرا بررسی کردیم و برخورد لازم را هم داشتیم. اگر هر بازیکن دیگری هم مرتکب تخلف شود و گزارشش به باشگاه برسد، قطعا با او برخورد می شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره پیشنهاد اروپایی احمد عبدالله زاده هم گفت: عبدالله زاده از تیم پانیونیوس یونان پیشنهاد دارد ولی بعد از بررسی این پیشنهاد در هیات مدیره و مشورت با سرمربی، درباره آن تصمیم می گیریم. اگر جدایی عبدالله زاده به صلاح باشد که این اتفاق رخ می دهد. اگر هم بنا باشد این بازیکن در فولاد بماند که به کارش ادامه خواهد داد.

اژدری زاده درباره اینکه باشگاه چه شرط و شروطی برای جدایی عبدالله زاده دارد و اینکه گویا پورموسوی مخالفتی با انتقال این بازیکن ندارد، گفت: ما باید منافع باشگاه خودمان را در نظر بگیریم. اگر باشگاه و هیات مدیره به این نتیجه برسد که عبدالله زاده باید کنار تیم باشد، پورموسوی سرمربی تیم هم مخالفتی نخواهد داشت. فردا جزئیات این پیشنهاد بررسی خواهد شد. به هر حال ما سعی می کنیم مسیر پیشرفت را برای بازیکنانمان باز بگذاریم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
4
یعنی آدم اگر 2 تا دوست مثل اژدری داشته باشه هیچ نیازی به دشمن نداره.
هر روز سوژه میده دست خبرگزاریها که فولادو سوژه کنند فقط به قیمت اینکه مصاحبه ای باهاش کنند.
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
1
4
فولاد خیلی وقته که از ریل عقل ومنطق و اخلاق خارج شده. سرمربیان تیم در این 3سال اخیر براساس موازی بودن با افکار ضدفولادی مدیرعامل انتخاب میشود. با شرمندگی ازتمام هواداران دلسوز فولاد که عاشقانه تیم خاکمون رو دوست داریم بایستی بگم که فولاد اصلا وابدا درمسیر اخلاق گام برنمیداره و روابط باشگاه کاملا عیان که براساس دلالیسم هستش تا شایستگی. هرکسی در هر سمتی ازاین باشگاه بایستی افکار اژدری رو پیاده کنه ومتاسفانه پول و شهرت دراین اوضاع اقتصادی اسفناک مملکت باعث شده که اکثرا به شرایط ایشون تن دهند ومتاسفانه تر از همه سکوت پیشکسوتان فولاد هستش که تا زمانی حقوق بگیر فولاد بودند کاسه داغتر از آش بودند و خودشون رو فرزند فولاد میدونستند و متعصب خاک وفوتبال خوزستان ولی الان که ازباشگاه قطع رابطه هستند گویی براشون ویرانی یا آبادی فولاد اهمیتی ندارد. بیچاره اون هواداری که هنوز سنگ پیشکسوتان بی عرضه وبی تعصب را بر سینه میزنند. بازیکن ملی پوش فولاد که تنها بازیکن آکادمی باشگاه بوده که به تیم ملی رسیده در تیم جایگاهی ندارد!!!! الفاتحه
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
4
زلیکانی رو بازی می دید عبدالله زاده روی نیمکت می شینه!!!! اقای اژدری جان هرکی دوس داری دست زلیکانی روبگیر از فولاد برید . بازیکن نورچشمیت در حد لیگ محلاته.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
3
فک کنم چون پورموسوی توانایی فنی پایین داره همه ب پیرهن ش شک کردند.نیاز ب مربی خارجی داریم.بازیکن رومانیایی جذب نشد باید پول رضایت احمد رو بابت خرید ال کثیر صرف کنند اما در هر صورت رفتار غیر حرفه ای پورموسوی را در بازی با سیاه جامگان دیدیم
همه شاهد بودند چطور ترکیب تیم را در لحظات حساس بهم زد و چه تعویض های بد و بیجا انجام داد و در کل فولاد را نابود کرد
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
1
2
فولاد سپیدرود ته جدولی ونفت بحران زده روبه زور برده بامشکی پوشان که مساوی کرد اونوقت می خواذ قهرمان بشه فولاد هیچکدام از بازیکنان فولاد در حد اسقلال وپرسپولیس نیستند چون کندهستند فوتبال خوزستان مدیران و مربیان قوی لازم داره
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
3
آل کثیر جذب کنید
عبدالله زاده رو بدید و تا ال کثیر جذب کنید
پورموسوی ی لحظه تعلل نکن
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
3
اقای پورموسوی فکر زوج مناسب برای کرمی باش فولاد سه تا گل مشابه خورد که قلب دفاع فولاد نقطعه ضعف فولاده تازه یوسف وکیا در ترکیب نزار که دوباره پاشنه اشیل فولاد میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
1
1
اینایی که مربی خارجی میخوان همونایین که مخالف اسکوچیچ بودن
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
مربی خارجی متوسط مثل برانکو ایوانکوویچ یا وینفرد شفر نیاز داریم نه مربی خارجی مثل اسکوچیچ که بعد از فولاد تیمهای محلاتی هم بهش ندادن
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
اسکوچیچ خیلی بهتر از برانکو و وینفرد هست مشکلش فقط دلالا بود وگرنه نتایج سال اولش نشان دهنده کیفیت فنیشه وهمینطوز نیم فصل دوم سال دوم ک دومین تیم نیم فصل شد از لحاظ امتیاز
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
تو این مورد با فولادی با تعصب موافقم.
اسکوچیچ واقعا قدرت آنالیز بالا و سواد فوتبال داشت
واقعا مدیریت داشت
ولی بخاطر ضعف اژدری از خط اصلی خارج شد و متاسفانه درگیر حاشیه دلالان شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها