به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
تعداد نظرات: ۹ نظر
فرماندار ویژه آبادان خبر داد:

پول به باشگاه صنعت نفت آبادان رسید

پول به باشگاه صنعت نفت آبادان رسید

خوزستان اسپورت- معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: برای برطرف کردن مشکل مالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، شرکت پالایش پخش کشور مبلغ 30 میلیارد ریال (3 میلیارد تومان) به این باشگاه کمک کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، عزیزالله شهبازی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امسال یکی از بهترین فصل‌های تاریخ فوتبال آبادان را با کسب نتایج قابل قبول رقم زده است.

وی اظهار کرد: متاسفانه در این فصل تیم صنعت نفت بر خلاف روند نتیجه گیری مناسب، با مشکل مالی روبه‌رو شده و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور به عنوان حامی مالی این تیم به تعهداتش در زمان مقرر عمل نکرد.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: با توجه به شرایط حساس تیم صنعت نفت در جام حذفی و لیگ برتر، با پیگیری استاندار خوزستان بودجه‌ای از طرف شرکت پالایش پخش کشور به این باشگاه اخصاص یافت.

شهبازی ادامه داد: شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مبلغ 30 میلیارد ریال (3 میلیارد تومان) را به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان واریز کرد.

وی افزود: از این پس مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت فقط از طرف مدیرعامل این باشگاه مطرح خواهد شد و سرمربی این تیم حق دخالت در این امور را ندارد.

فرماندار ویژه آبادان اظهار کرد: تلاش استاندار خوزستان در راستای موفقیت تیم صنعت نفت آبادان به ویژه برای قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیاست و واریز مبلغ 20 میلیارد ریال (2 میلیارد تومان) پیش از بازی این تیم برابر استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی انگیزه بازیکنان نفت را افزایش می‌دهد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با 24 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد. این تیم روز 9 بهمن امسال از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در آبادان میزبان استقلال تهران است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
4
انشاء الله امسال خرمشهر هميشه قهرمان ،ميزبان يك فينال جام حذفي كاملاً خوزستاني خواهد بود .
درود بر خوزستان .
دورد بر هواداران خونگرم خوزستاني .
درود بر نمايندگان خوزستان در ليگ برتر بالاترين سطح فوتبال كشور .
و درود بر برزيل آسيا ، صنعت هميشه زرد ايران .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
3
سلام،فرماندار و مسئولین محترم شهر ابادان،ممنون و متشکر،ولی فکر نکنید سه میلیارد تومان پولیه،مثل اصفهانیا،تبریزیا و.....بیشتر از این تلاش کنید.و دل مردم ابادان در اقصی نقاط کشور را شاد کنید.بازم ممنون
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
3
وقتی مسعولین باشگاه و وزارت نفت به وظیفشون عمل نمیکنن سرمربی تیم خیلی هم حق داره که پیگیر مشکلات مالی بازیکنان باشه . لطفا تهدید نکن و اگر تهدیدی هم دارید به صادق آبادی بکنید تا برعلیه صنعت نفت توطعه نکند
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
3
سلام . من کارمند شرکت پالایش و پخش نفت هستم امیدوارم ریاست محترم پالایش و پخش ..وزارت نفت را درمقابل تیم ها صنایع فولاد که چند تیم دارد مثل فولاد.سپاهان .ذوب .گسترش .....وزارت نفت که اعتبار جهانی دارد را کوچک نکنید پولی که باید داده شود بدون هیچ بحثی پرداخت شود.من از شما کمال تشکر را دارم .
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
2
ب هرحال حالا بازیکنان قسمتی از حقشان را میگیرن باز ازهمه کسانی که زحمت می‌کشن ممنونیم ولی انتظارمان خیلی بیشتره موفق باشید
علیرضا
|
-
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
2
معاون استاندار و فرمانده محترم با سلام خدمت حضرتعالی بعد از این همه مدت بقول خودتون 30 میلیارد ریال کمک کردن چیز خاصی نیست بعد از این همه کش و قوس و خراب کردن روحیه مربی و بازیکنان و هواداران این حق طبیعیه برای بازیکنان که مطالباتشان را دریافت کنن و اگر مربی پیگیر حق و حقوق بازیکنانش بود چرا ایشان را تهدید میکنید وقتی به حرف مربی اهمیتی نمیدید به حرف من نوعی عمل میکنید بنظر ما هواداران اقای کمالوند حق داشت اینجوری اعتراض خودشو نشون بده و ما هم مثل ایشان خواستار پرداخت مطالبات بازیکنان صنعت هستیم در ضمن تزریق این مبلغ ناچیز کار بزرگی بعد از این همه خون جگر خوردن نیست خواهشا شما مسولین هم به درستی به وظایف خود عمل کنید بزارید بعد از این همه سال تیم لااقل یک قهرمانی برای شهرمان به ارمغان بیاورد این همه خیانت در حق مردم ستمدیده خوزستان کافیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
1
آقای فرماندار شما برچه اساسی میگویید سرمربی حق نداره در مساعل مالی ورود کنه وقتی از فوتبال و مسئولیتها و عواقب و فشارها و انتظارات خبر ندارید با تهدید لاپوشی نکنید وقتی خاعنین در باشگاه و وزارت نفت برعله تیم محبوب و پرهوادار صنعت نفت توطعه میکنن و برای تضعیف تیم از پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان عمدا جلوگیری میکنن و باعث پایین آمدن روحیه بازیکنان و کسب نتایج ضعیف مشوند و هیچ مسعولی هم پیگیر و پاسخگو نیست بنظر شما چه کسی جز سرمربی تیم که باید پاسخگوی انتظارات هواداران و بازیکنان باشد باید پیگیری کند . این مسعولین خاعن چنان علنا در حق تیم ستم و جفا کردن که سرمربی زحمتکش و دوست داشتنی صنعت نفت مجبور شد برای حفظ ثبات تیم و تداوم نتایج درخشان تیم و پاسخگویی به انتظارات هواداران و جلوگیری از در بحران رفتن تیم خودش وارد شود و اینهمه انتظارات را آنگونه فریاد کند وگرنه ایشان بیکار نیستن که بخواهند وقتشان را صرف اینگونه مساعل نمایند . هروقت جلوی خاعنین را گرفتید و مسئولین باشگاه و شخص مدیرعامل باشگاه به وظایفشون بخوبی و به موقع عمل کردن قطعا اونموقع هست که سرمربی حق ورود به مساعل مالی را نخواهد داشت در غیر اینصورت ایشان حق داره خوبم حق داره .
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
1
آقایان ۳ میلیارد به حساب باشگاه ریختید شق القمر نکردید مطمئناً چند وقت دیگه باز باشگاه به مشکل مالی برمیخوره خواهشاً پول خوبی به باشگاه تزریق کنید تا تیم بتواند ذر سطح آسیا بدرخشه
تعصب ابادان
|
United States of America
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
1
اگر شما پولی دادین به وظیفتون عمل کردین بازیکنا که مجانی نیمدن بازی کنن تازه بعد از ۳ ۴ ماه پوله بدبختا رو دادین تهدیدشون هم میکنین بجای معذرت خواهی اینجوری باهشون صحبت میکنی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها