به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

نیاز ورزشگاه مجدیان به اعتبار 50 میلیارد ریالی

تکمیل ورزشگاه شهید مجدیان دزفول نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است

خوزستان اسپورت- رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: برای تکمیل فاز نخست ورزشگاه شهید مجدیان این شهر حدود 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خوزستان اسپورت، ناصر نظری در گفت‌وگو با ایرنا زمان آغاز طرح توسعه ورزشگاه شهید مجدیان دزفول را سال 82 عنوان کرد و افزود: طبق برنامه قرار بود با صرف 20 میلیارد ریال در آن زمان جایگاه تماشاگران و جایگاه ویژه زمین چمن شماره 1 این ورزشگاه ساخته شود اما این طرح تا سال 89 با 10 درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شد.

وی ادامه داد: فاز نخست این پروژه شامل احداث جایگاه تماشاگران چپ و راست و جایگاه ویژه و نصب صندلی می‌باشد که تاکنون حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در کل پروژه که فاز دوم (محوطه سازی) را نیز شامل می‌شود حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظری گفت: برای تکمیل فاز نخست این پروژه حدود 50 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است که امیدواریم با تخصیص اعتبار تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

تاکنون بیش از 25 میلیارد ریال برای ساخت فاز نخست ورزشگاه شهید مجدیان دزفول هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: با پیگیری انجام شده قرار است وزیر ورزش و جوانان اواخر هفته جاری به دزفول سفر کند تا ضمن بازدید از طرح نیمه کاره مجموعه ورزشی مجدیان، ساخت سالن دو هزار و 500 نفره زیباشهر دزفول با حضور وی آغاز شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
باسلام خدمت سایت خوزستان اسپورت و تشکر از شما،، اگ اطلاع دارید لطفا ورزشگاه چمن دزفول ک در دست ساخته چند هزار نفری هستش؟؟
مدیر پایگاه سلام
ورزشگاه مجدیان دزفول از ورزشگاههای قدیمی استان است که از چندسال قبل مراحل بازسازی آن آغاز شده و طبق برنامه قرار است که تعداد 5 هزار صندلی در سکوهای آن نصب شود.
 
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها