به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

مرزبان: شهرداری هنوز در خطر سقوط است

مرزبان: شهرداری هنوز در خطر سقوط است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: پرسپولیس در این سالها استراتژی خوبی را در نظر گرفته و به موفقیت رسیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا مرزبان در مورد وضعیت تیم شهرداری ماهشهر گفت: وضعیت خیلی خوبی داریم، بازیکنانی که در این تیم هستند بسیار وفادارند و خوشبختانه آخرین بازی نیم‌فصل را با پیروزی پشت سر گذاشتیم تا از بحرانی بزرگ خارج شویم. ما بعد از ۶ باخت متوالی پیروز شده بودیم، اکنون هم وضعیت خوبی در جدول لیگ یک نداریم اما امیدوارانه کار می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در تهران اردو زده‌ایم و تا روز چهارشنبه در تهران تمرین می‌کنیم و سپس به ماهشهر برمی‌گردیم تا برای حضور در نیم‌فصل دوم آماده شویم.

مرزبان در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: رضا حقیقی بازیکن اسبق پرسپولیس را به خدمت گرفته‌ایم، بازیکنان خیلی به او کمک کردند تا او به آمادگی برسد و با سایر بازیکنان هماهنگ شود. رضا مدتی در فوتبال تایلند حضور داشت، اکنون انگیزه بسیار زیادی دارد که در فوتبال ایران دوباره بازی‌های خوبی را انجام بدهد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در مورد هدف این تیم در لیگ یک گفت: تیم ما هنوز در خطر سقوط از دسته اول است و تلاش می‌کنیم که این تیم را در لیگ یک حفظ کنیم، این اولین هدف ما در این فصل است.

مرزبان در مورد مدعیان صعود به لیگ برتر اظهارداشت: نفت مسجدسلیمان خودش را از سایر تیم‌ها جدا کرده و به نظرم چند تیم تلاش می‌کنند تا به عنوان دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر شناخته شوند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
یه خوزستانی
|
United States of America
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
2
جناب اقای مرزبان
چه نیازی هست که ابتدای صحبتتو درمورد پرسپولیس صحبت کنید؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها