به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

عکس/جلسه صنعتی‌ها در فرمانداری آبادان

عکس/جلسه صنعتی‌ها در فرمانداری آبادان

خوزستان اسپورت- فرمانداری آبادان میزبان جلسه رسیدگی به مشکلات باشگاه نفت آبادان بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، در جلسه‌ای با حضور دکتر شهبازی فرماندار آبادان، دکتر عامر کعبی و جلیل مختار نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، پیمان ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، مظفر شاملی رئیس هیات فوتبال آبادان، علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت، فراز کمالوند سرمربی و تعدادی از هواداران تیم فوتبال نفت آبادان به بررسی مشکلات باشگاه صنعت‌نفت پرداخته شد.

باید دید خروجی این جلسه چه خواهد بود و مسئولان محلی برای کمک به رفع مشکلات باشگاه صنعت‌نفت چه اقداماتی انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ملاطفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
سلام.فرماندار محترم،مردانه حمایت و پیگیری کن.والله ظلم است تیم های تهرانی،اصفهانی و......با پول بیت المال متمول و گردن کلفتی اداره بشن،اما صنعت نفت متاسفانه در بی پولی ......بسر ببره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
این جناب استاندار محترم کجا تشریف دارن چرا در برابر این ظلم آشکار سکوت کرده چرا زمانی که اس خوزستان مشکل مالی داشت دست به هرکاری زد تا پول به این تیم تزریق بشه ولی امروز و در این لحظات حساس که صنعت نفت با حضور در نیمه نهایی جام حذفی در آستانه کسب موفقیت و رسیدن به فیناله ایشان سکوت کرده اند و تلاشی در جهت رفع این مشکل نمیکنن . ایشان فقط خود را مشعول در برابر تیمهای اهوازی میدانن . جدیدا که بنا به پیگیری ایشان برای حمایت از اس اهواز که در لیگ دو حال و روز خوشی ندارد این تیم را تحویل اداره ورزش خوزستان داده اند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
با سلام هيچ كاري نميكنند فقط وقت را تلف ميكنند قول ميدن و ديگر هيچ شعار وعده تا كي بابا عمل كنيد گذاشتيد تيم نره فينال بعد كمك كنيد متاسفانه عده اي هم هستند كه چوب لاي چرخ حركت تيم ميذارن مثل اون خبرنگارخانم كه قصدش به حاشيه كشيدن تيم سرمربي بود اگر راست ميگفت صدايش را براي حقانيت ابادان و خوزستان بالا ميبرد . يك سوال از اقاي شاملي ميشه شما بگي چكاره هستيد تو تيم ؟ چه باري از روي دوش تيم بر ميداريد؟ درد ما يكي دو تا نيست فراز عيسي زاده تنها هستند كوهي از مشكلات پشت سرشانه كاري هم بخاد انجام بشه اول از خودي ها ضربه ميخوريم مثل تعدادي از اقايون پيشكسوت كه چون تو تيم نيستند در حال تخريب هستند عده ديگري هم قلم بدست ها تريبون بدست ها هستند جلسه با فرماندار نماينده مجلس همه كشكه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
جناب فرماندار شما حق نداری به کمالوند بگویی که نباید در مسائل مالی باشگاه دخالت کنه . وقتی خائنین در باشگاه و وزارت تفت برای تیم حاشیه درست میکنن و مسعولین شهر هم در سکوت بسر میبرند پس چه کسی باید حق تیم و هواداران را فریاد کنه . اگه شماها به داد تیم میرسیدید کار به اینجاها نمی کشید . بدان که ما تا آخر پشت کمالوندیم.