به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

جهانی: امیدوارم مسئولان باشگاه فکری کنند

جهانی: امیدوارم مسئولان باشگاه فکری کنند

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ابراز تشکر از فراز کمالوند گفت که کمک‌های او باعث بازگشتش به روزهای اوج شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، میلاد جهانی درباره پیروزی صنعت نفت برابر سایپا گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و اتفاق خوشحال‌کننده برای ما این بود که پنالتی سایپا در ابتدای بازی گل نشد و ما به بازی برگشتیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: از طرف دیگر خوشحالم که در این مسابقه گل زدم و این فراز کمالوند بود که به من کمک کرد تا به روزهای خوب برگردم. من این گل را به همسرم تقدیم می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هم عملکرد تاثیرگذاری داشته باشم.

وی در مورد اینکه بحث جدایی‌اش از صنعت نفت مطرح بود، خاطر نشان کرد: این موضوعی بود که در صفحات مجازی مطرح شد و حتی برخی از صفحاتی که در اختیار هواداران صنعت نفت بود، از جدایی من و چند بازیکن دیگر خبر دادند. با این حال باشگاه چیزی در این مورد به من نگفت و خدا را شکر می‌کنم که الان وضعیتم بهتر شده است.

جهانی در مورد مشکلات مالی صنعت نفت اظهار داشت: من و دیگر بازیکنان واقعاً با مشکل مواجه هستیم و امیدوارم مسئولان باشگاه فکری به حال ما کنند. اگر مشکلات مالی حل نشود مطمئنا وضعیت صنعت نفت بسیار بد خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
عجب گلی زدی دمت گرم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها