به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

فکری: صعود تیم نفت هنوز قطعی نشده است

فکری: هنوز صعود نفت قطعی نشده است

خوزستان اسپورت- سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: بازی‌های استقلال را تماشا می‌کنم و از نتایج شاگردان شفر بسیار خوشحالم. طرفداران ما را می‌بینند و راجع به استقلال صحبت می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، محمود فکری در رابطه با شرایط نفت مسجدسلیمان در تعطیلات گفت: تا نیم فصل که خوب بوده و حالا در آستانه شروع نیم فصل دوم هستیم به امید خدا پیش می‌رویم و ببینیم چه پیش می‌آید. هنوز صعود ما قطعی نیست و اندازه دو بازی فاصله داریم.

او ادامه داد: مشکلات کوچک برطرف شده و روند تیمی خوبی داریم. هواداران با ما یکدل هستند و از طرف مدیریت و بازیکنان هماهنگ هستیم. بازیکنان برنامه خیلی خوبی دارند و سنگ تمام می‌گذارند. خداراشکر. بار تمام این زحمات به عهده آنهاست و مجموعه خوبی داریم.

سرمربی نفت درباره خرید بازیکن در نقل و انتقالات عنوان کرد: با دو بازیکن مذاکره کردیم و در حال حاضر محمد مهری را جذب کردیم.

پیشکسوت استقلال درباره نمایش روزهای اخیر آبی‌ها با وینفرد شفر گفت: بازی‌های استقلال را تماشا می‌کنم و از نتایج شاگردان شفر بسیار خوشحالم. طرفداران ما را می‌بینند و راجع به استقلال صحبت می‌کنند. چند ماه ناراحت بودند و حالا اتفاقات خوبی می‌افتد؛ به هر حال زمانی که تیم‌های مطرح موفق باشند فوتبال ایران سود می‌برد. استقلال در ساختار دفاعی بسیار خوب شده و ضمن اینکه گل نمی‌خورد در حمله هم قوی ظاهر شده است. در حال حاضر باید به هر بازی فکر کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
ازخوزستانی های باغیرت خواهشمندم به صداوسیمای خوزستان که به دستور تهران ازپخش بازیهای نفت مسجدسلیمان سرباز می زنند فشار آورند تا برای قهرمان لیگ یک انگیزه ها چند برابر شوند...به کوری چشم دشمنان خوزستان سال 97 درلیگ برتر4 سهمیه ودر لیگ آسیا 2 سهمیه خواهیم داشت
افشین
|
India
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
صدا و سیما خوزستان خوس ناشادیه
مگه برا بازی بادران گوینده لیگ گفت برای پخش مستقیم بازی حاضر بودیم خودمان دستگاه سیار بفرستیم خوزستان قبول نکرد انگار اصلا خودشان دوست ندارن پخش مستقیم بشه.
زیاد حساس نشو اگه داوریهای عبود سنگاشکن که باعث عدم صعود دارایی مسجدسلیمان به لیگ کشور بشه میدیدی چه میگفتی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها