به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/فتح دروازه‌های تهران با گلزنی بیت‌‌سعید

عکس/فتح دروازه‌های تهران با بیت‌سعید

خوزستان اسپورت- مهاجم سوسنگردی فولاد خوزستان روند گلزنی‌اش را از دومین هفته حضور در ترکیب سرخ‌پوشان آغاز کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسن بیت‌سعید مهاجم نیم‌فصل اول استقلال تهران که در نقل‌وانتقالات زمستانی به فولاد خوزستان انتقال یافته بود، در دومین حضورش با لباس فولاد خوزستان 2 گل وارد دروازه‌ی نفت تهران کرد تا فولادی‌ها با درخشش این ستاره خوزستانی به رده دوم جدول صعود کنند.

بیت‌سعید در تابستان 94 پس از اینکه مورد تأیید دراگان اسکوچیچ سرمربی وقت فولاد قرار نگرفت، با نظر عبدالله ویسی به تیم استقلال خوزستان رفت و با پیراهن این تیم در لیگ پانزدهم خوش درخشید. وی در فصل اول حضورش در جمع آبی‌پوشان 9 گل به ثمر رساند و همراه این تیم به قهرمانی لیگ رسید.

درخشش بیت‌سعید در فصل شانزدهم لیگ برتر هم ادامه یافت و این بازیکن توانست 10 گل برای استقلال خوزستان وارد دروازه حریفان کند.

وی با خاتمه مدت قراردادش به استقلال تهران رفت، اما اوضاع در تیم آبی‌پوش پایتخت وفق مراد بیت‌سعید پیش نرفت و این بازیکن در خاتمه نیم‌فصل اول لیگ هفدهم قراردادش با استقلال تهران را فسخ کرد تا به استان زادگاهش برگردد و این بار با لباس فولاد خوزستان در صدد تکرار درخشش باشد.

حسن بیت‌سعید طی 2 فصل بازی در استقلال خوزستان 19 گل برای این تیم در لیگ برتر به‌ثمر رساند و تبدیل به بهترین گلزن آبی‌پوشان جنوبی در تاریخ لیگ برتر شد. او که حالا رنگ پیراهنش را تغییر داده است، دیروز در مسابقه‌ای که پخش تلویزیونی نداشت، گل‌های شماره 20 و 21 خود را در تاریخچه لیگ برتر به ثمر رساند و شروع امیدوار کننده‌ای در ترکیب فولاد داشت.

فولاد خوزستان با درخشش بیت‌سعید موفق به شکستن طلسم تیم‌های تهرانی شد و برای اولین بار در لیگ هفدهم مقابل یک تیم مرکزنشین به پیروزی رسید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
2
این برد مبارکه همه هوادارای واقعی فولاد باشه...رده دوم هم مبارک باشه...امیدواریم این روند حفظ بشه..بارک الله داش حسن...امیدوارم پیشرفتت چشم گیر باشه داش حسن...
رحیم عتابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
2
سلام محمدحلب مبارکه برفولادبه هوادارای واقعی فولاد انشآلله بازی روز پنج شنبه با بردفولاد خارج از ورزشگاه بیرون بیایم وبادست پرراهی خونه بشیم بیت سعیددوست دارم هوادارواقعی شما بنده رحیم عتابی همیشه با فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها