به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
تعداد نظرات: ۲۶ نظر

مبعلی: از پورموسوی توقع این تعویض را نداشتم

مبعلی: از پورموسوی توقع این تعویض را نداشتم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از پورموسوی توقع این تعویض را نداشتم و آنقدر که از سید توقع دارم، از دایی توقع نداشتم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس، ایمان مبعلی در اواسط دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس از زمین بازی تعویض شد و در اعتراض به این اقدام ضمن زدن ضربه‌ای به ساک پزشکی، به طور مستقیم راهی رختکن شد. بعد از این اتفاق، حواشی زیادی برای مبعلی که از با سابقه‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه فولاد است به وجود آمد.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با اتفاقاتی که در بازی دیروز رخ داد صحبت‌های زیر را انجام داد.

مقابل پرسپولیس به تساوی رسیدید، این بازی چطور بود؟
بازی بسیار خوبی بود، فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت هم توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

هواداران  بعد از مدت‌ها از این بازی استقبال زیادی کردند، انتظار این حضور را داشتید؟
مطمئن بودم هواداران زیادی می‌آیند. به هر حال هم فولاد خوب نتیجه گرفته و هم بازی با پرسپولیس جذابیت خاص خودش را دارد. پرسپولیس هم هواداران زیادی‌ را به ورزشگاه می‌کشاند، تمام این مسائل دست به دست هم داد تا نتیجه خوبی بگیریم.

هواداران انتظار زیادی از فولاد دارند، آیا این تیم پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را دارد؟
قطعاً این پتانسیل در فولاد وجود دارد. ۱۶ هفته از لیگ برتر گذشته و ما جایگاه خوبی داریم. در این هفته‌ها با توجه به لغزش حریفان به خوبی امتیاز گرفتیم و توانستیم در جدول بالا بیاییم. البته حفظ این جایگاه بسیار سخت‌تر از رسیدن به آن است. در نیم‌فصل دوم همه با پتانسیل بالاتری به میدان می‌آیند و امیدوارم شرایط مدیریتی و امکاناتی فولاد به شکلی باشد که تیم بتواند در این فضا رقابت کند.

در این بازی در دقیقه ۵۷ از زمین مسابقه تعویض شدی و بعد از آن ضمن زدن ضربه‌ای به ساک پزشک به طور مستقیم به رختکن رفتی. در این مورد صحبت می‌کنی؟
سال قبل در بازی پرسپولیس و نفت تهران گلر ما دقیقه ۵ اخراج شد و علی دایی من را از زمین بازی تعویض کرد. در آن بازی هیچ اعتراضی نکردم چرا که معتقدم همیشه حق با مربی است. به هر حال بازیکن یکجا ناراحت می‌شود و حرکتی انجام می‌دهد که شاید درست هم نباشد. من مقابل پرسپولیس خوب بازی می‌کردم و انتظار نداشتم تعویض شوم.  متأسفانه این اتفاق از طرف کسی رقم خورد که نان و نمک یکدیگر را خوردیم و ۱۸ سال است همدیگر را می‌شناسیم. سیروس پورموسوی مثل برادر بزرگ من است، او من را در آن دقیقه تعویض کرد، به عنوان یک فوتبالیست آنقدر تجربه دارم که به اندازه خودم می‌فهمم آیا خوب بازی می‌کنم یا اینکه کیفیت بدی دارم، آنقدر می‌فهمم که این تعویض اشتباه بود اما باز هم به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. حرکت من بیش از چیزی که واقعیت داشت بزرگ‌نمایی شد. من هیچ بی‌احترامی نکردم و بعد از مسابقه هم مصاحبه‌ای انجام ندادم، فقط آن عکس که بیرون آمد یک مقدار مسئله بزرگ‌نمایی شد.

به هر حال لگدی که به ساک زدی یک مقدار حواشی به همراه داشت...
آن ساک مقابل راه من بود و وقتی عصبانی بودم ضربه‌ای به آن زدم. خیلی اتفاقات در فوتبال می‌افتد، مگر هفته قبل گواردیولا علیه آگوئرو آن مصاحبه را انجام نداد؟ به هر حال بازیکن هم گاهی ناراحت می‌شود و مربی باید این مسئله را درک کند. اگر مربی خودش بازیکن بزرگی باشد این مسئله را به خوبی درک می‌کند. البته اگر این مسائل ادامه‌دار باشد و به تیم ضربه بزند، درست نیست. ناراحتی از تعویض تا یک جایی طبیعی است.

پورموسوی در مصاحبه‌ای اعلام کرده هنوز با شما صحبت نکرده اما توقع این رفتار را نداشته است.
من هم از سید توقع این تعویض را نداشتم. دایی من را دقیقه ۵ تعویض کرد . آنقدر که از سید توقع دارم، از دایی توقع نداشتم. حرف من این نیست که به واسطه آشنایی و ارتباط ما حق کسی گرفته شود اما اینکه وقتی من خوب بازی کردم چنین تعویضی انجام می‌شود یک مقدار شبهه برانگیز است. همه بازی را دیدند و متوجه شدند که من چقدر خوب کار می‌کردم و اگر قرار بود تعویضی انجام شود نباید آن فرد من می‌بودم.

آیا این اتفاقات خللی در همکاری شما با باشگاه فولاد به وجود می‌آورد؟
از قبل حواشی‌ای مطرح بود، الان هم در پنجره زمستانی هستیم و همه بازیکنان پیشنهاد دارند، من هم چند پیشنهاد دارم که باید ببینم شرایط چطور می‌شود. فولادی هستم و کارم را در ابتدا با فولاد شروع کردم به همین خاطر برای این تیم احترام بسیار زیادی قائلم. امسال هم از زمانی که در کنار تیم بودم سعی کردم بهترین عملکردم را ارائه دهم و خوشبختانه شرایطم خوب بوده است.

و صحبت پایانی...
باز هم می‌گویم، در مورد اتفاقات بعد از تعویض من بزرگ‌نمایی صورت گرفت، شاید اگر در یک بازی دیگر این اتفاق می‌افتاد آن‌قدر صحبت در مورد آن مطرح نمی‌شد، اما در این بازی عکسی گرفته شد که یک مقدار اتفاقات را برجسته کرد، شاید اگر یک بار دیگر به آن لحظه برگردیم این کار را انجام ندهم، به هر حال مربی حق دارد در مورد نفرات درون زمین تصمیم بگیرد و باید مثل مربیان بزرگ همچون گواردیولا و مورینیو با این مسائل کنار بیایم، به هر حال گاهی بازیکن عصبانی است و رفتاری انجام می‌دهد. اگر قرار است ناراحتی بوجود بیاید باید به خاطر رفتار بازیکنانی باشد که تیم را زیر سئوال می‌برند و شرایط را بدتر می‌کنند، آن موقع باید برخورد انجام شود وگرنه این اتفاقات گاهی رخ می‌دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۶
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
6
جالبه کادر فنی و مدیریتی فولاد ناراحتی مبعلی رو تکذیب کرده بودن ولی خودش صادقانه گفته از تعویض ناراحت شده اون حرکت رو انجام داده
عدنان عباداني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
4
9
اقای مبعلی اینجا فولاد است پر از بازیکن مستعد وجوان.نمیتونی با مطرح کردن این جمله که (پنجره نقل وانتقالات هنوز بازاست ومن پیشنهاد دارم) باشگاه فولاد روتحت فشارقراربدی. من مطمئن هستم اگر پیشنهاد بهتر از فولاد داشتی یک لحظه هم صبر نمیکردی. فعلا فولاد باید سرشما منت بزاره نه شما ولی باشگاه بزرگ وبومی گرای فولاد همیشه در حق بازیکنان بومی بزرگی کرده وبی مهری انها را نادیده گرفته است.
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
5
5
در وهله اول باید بگویم فکر نکنم انسان عاقلی پیدا شود که این مصاحبه را بخواند وباز رفیق بازی و ارنج ریختن غیرمنطقی در فولاد را تایید نکند، کاملا واضحه که بازیکنان قدیمی و دوستان سرمربی از ایشون انتظارات بی جایی دارند و سرمربی هم کاملا غیرمنطقی و ظالمانه برای ناراحت نشدن دوستانش ،بازیکنان اصلی رو انتخاب میکند. یقین داشته باشید عدم انتخاب احمد عبدا.. زاده غیرفنیست و همین امروز است که ایشون اظهار ناراحتیش رو بیان کند. یقین داشته باشید ادامه این وضعیت به معنی فراری دادن تمام جوانانیست که حقشون هست در لیست اصلی بجای نورچشمیهای آقای بی سواد، باشند. در وهله دوم هم بایستی به تعویضهای فولاد ایراد گرفت که چرا ناصری بایستی تعویض شود؟ چرا حردانی ازابتدا نیست؟ چرا زلیکانی واردمیشود؟ و ..... یاد داشته باشید فولاد در شرایط کنونی دچار انحراف سه گانه شده و کاملا از ریل فکر ومنطق خارج شده . انحراف مدیران، انحراف در کادرفنی و بعضا انحراف گروهی از هواداران که به عمق مسائل نمی اندیشند. فولاد منطقی ام آرزوست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
4
5
درود بر ایمان خان مبعلی سلطان ضربات کاشته و اسطوره بزرگ فولاد . این اتفاقات عادی هستن ایمان جان خودتو ناراحت نکن و تمرکزت روبذار واس بازیهای بعدی تیممون بهت نیاز مبرم داره
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
3
6
آقای مبعلی برای فوتبال شما البته تا یکی دوسال قبل احترام قائلم ونقش شمارادرسال قهرمانی فولاد شخصا می ستایم ولی درشرایط کنونی وباگذشت هفته های متوالی پر واضح است که شما درفولاد دیگر کارائی لازم رانداشته وندارید وفارغ ازتعارفهای بیهوده وغیرحرفه ایی شما جای جوانهای مستعد دیگر را گرفتید ازطرفی اظهارات صریح و سلیس شما در خصوص ارتباطات نزدیک فی مابین شما و سرمربی وقت فولاد، مهر تائیدی است بر احدی از این انتقادات وارده علیه سرمربی که تیم را براساس روابط دوستانه تشکیل داده ونه شایسته گی ولیاقت بازیکن. بازیکنانی چون افشین، زلیکانی، شیرزادی و... به مانند شما مثال این روابط ناحسنه هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
2
4
عجیب نیست ما تو محله هم که فوتبال بازی می کردیم از تعویض ناراحت می شدیم چه برسه به بازیکن حرفه ای این مسئله باید مدیریت بشه مبعلی هم بازیکن بزرگی انتظار احترام داره مربی هم به کسب نتیجه فکر می کنه و تو تیمش تغییر ایجاد می کنه
عدنان عباداني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
3
4
دوستان عزیز فولاد بااین پتانسیلی که داره تا به الان باید خیلی بهتر از اینها نتیجه میگرفت.اگر هم تا حالا جایگاه نسبتا خوبی داره فقط به خاطر بازیکنان خوب وبومی تیم هستش به نظر من فولاد نیاز به یک مربی بزرگ خارجی دارد مثل برانکو ویا حتی بوناچیچ داره .پور موسوی کارزمای شخصیتی وفنی لازم رابرای هدایت تیمی مثل فولاد را نداره البته مشکلات مدیریتی فولاد هم مزید برعلت شده.
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
2
7
ایمان از اول بازی عصبی و بد بازی میکرد و باید به نظر مربی احترام بگزارد وگرنه باشگاه که با کسی تعارف نداره .الان استقلال تهران اسطوره خودش جباری رو اصلا بازی نمیده باشگاه فقط باید توان فنی را برای بازی دادن بازیکنان مد نظر قرار دهد .
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
4
4
چه نیازی داره هر جا که دلش بخواد بره اتفاقا وقتی که بیت سعید به جاش اومد تو بازی بازی ۱۸۰ درجه به نفع فولاد چرخید این بازیکن دیگه بازیش تموم شده رفتنش بهتر از موندنشه.
پولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
3
4
مبعلی هنوز بزرگ هست مبعلی استاد کاشته هاست ولی کو مهاجم قد بلندوسرزن
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
4
5
انفاقا مبعلي خيلي ضعيف بازي كرد و تا حالا در اين فصل اصلا هيچ بازي خوبي واسه فولاد انجام نداده و حتي ضربات ايستگاهي و كرنرهاي خوبي را كه تخصصش بود نزده است و حتي پنالتي را هم گل نكرد و حتي دريغ از يك گل و پاس گل و كلا مبعلي قديم طراح و مهندس نبوده است و هر موقع در تركيب بوده فولاد نبرده است
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
3
6
واقعا حرمت نگه نداشتی
خجالت بکش
تو باشگاه بزرگ فولاد جای این قلدر بازی ها نیست
همون اول گفتم پورموسوی قدرت مدیریت ندارد
نمونه دیگر ترس از زلیکانی ها و بازی دادنش است
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
5
5
خدارو شکر کن ک سید بازیت میده... چقدر پر رووووووووو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
3
6
آقاي مبعلي عزيز عليرغم احترامي كه براي شما قائلم و علاقه شديدي كه بازيهاي سالهاي گذشته شما دارم ولي شما بايد بعنوان يك بازيكن حرفه اي بپذيريد كه بازيكن خوب قرار نيست كه تا ابد الدهر خوب بماند و صد در صد روزي افت خواهد كرد و نكته دوم حرف قشنگي نزدي كه من با سيد نون و نمك همديگر را خورده ايم و اصلاً چنين انتظاري نداشتم مگر خداي نكرده سيد به اين نون و نمك خيانت كرده ، آقاي مبعلي عزيز اينكه شما در بازي ديروز خوب بودي يا نه را بگذار هواداران ، نيمكت و سرمربي تشخيص بده و خودت هم ديدي كه اين تعويض ها جواب داد و حداقل فولاد توانست با زدن يك گل توسط زهيوي و تبديل برد پرسپوليس به يك مساوي دلچسب هوادارانشان را شاد كنند
Havadar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
1
5
اسطوره تکرار نشدنی میدونیم حقت نبود..
رونیمکت هم باشی باعث افتخاری...
بزار باندش بازی کنه...
ای کاش اینای که میگن مبعلی ضعیف بازی کرد یه نگاه به بازی جانفزا زلیکانی عاشوری شیرزادی ناصری میکردن..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
1
4
خدایی مبعلی خودش به تنهایی یه تیمه منتها فولاد سرزن نداره .در ضمن از کی تا حالا بوناچیچ شده مربی بزرگ لااقل تو این ۷ سال اخیر هر تیمی ک دست بوناچیچ بوده از آخر دوم شده
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
2
3
ایمان جان از این اخلاقت هم خوشم میاد هم بد از این خوشم میاد ک تا اخرین لحظه می جنگی برای حقت واز این بدم میاد ک نمک نشناسی میکنی همین سید بود تو رو اورد فولاد از اس اهواز تا بازیکن شدی همین سید بود ک از نفت نابود شده اوردتت بنظرم عذرخواهی کن از بزرگترت یعنی سید سیروس پورموسوی وبجای این دعواها تمرکزتو رو ایستگاهیات بذار. کسی هم حق نداره از این دعوا حاشیه بسازه تیم داره ب نزدیکی نایب قهرمانی میرسه حاشیه ایجاد نکنید با بزد فولاد برابر نفت تهران وباخت یا مساوی پارس جنوبی فولاد دوم لیگ میشه وبراحتی برد برابر سیاه جامگان میتونیم تثبیت کنیم جایگاهمونو
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
2
4
واقعا مسخره است این حرفا، متاسفم برای فولاد که بازیکنا رو بخاطر نون و نمک بازی میده، میگم بنظرتون جلال کاملی یا بداوی با هیچکدوم از این آقایون نون و نمک نخوردن، یه پیگیری کنن بیان تو ترکیب ساید بهتر از امثال افشین باشن، خداوکیلی جایگاه فولاد تو جدول نشان دهنده کیفیت افتضاح لیگ برتر!!!!
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
1
1
پورموسوی بیش از حد داره به دوستاش بازی میده. تبعیض در چه حد؟ فولاد مختص یک گروه خاص نیست فولاد به کل استان اختصاص داره. جانفزا باید خیلی زودتر تعویض میشد. مبعلی اسطوره خوزستانه و پاس ها قشنگی میداد و از لحاظ قدرت بدنی هم خوب بود نباید به این زودی تعویض میشد.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
1
1
حرکت مبعلی حرکت فوتبالیست های خوزستانی نیست ،جای این کارا تو تهران و تبریزه .
از همه دوستداران فوتبال خوزستان تقاضا دارم درمورد مربی بی انصافی نکنن؛قبلا هم گفتم آقای پورموسوی 20 سال پیش که ما تو رده های سنی بازی میکردیم مربی تیم های پایه بوده ،تو تان دوسه سال هم خوب نتیجه گرفته.
چرا بایستی با آوردن مربی خارجی +دلال سرمایه های فوتبال خودمونو هدر بدیم.
تابحال به این موضوع فکر کردین چرا بازیکنای خوزستانی تو تیم ملی جایگاه چندانی ندارن؟
چون توپایتخت امثال دهداری نداریم.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
1
1
سلام به نظرمن این چنین حرکاتی آرامش وتمرکز تیم به هم میزنه سرشناس باشه یا غیره باید به تشخیص سرمربی احترام گذاشت
عدنان عباداني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
1
من بخاطر این اسم بوناچیچ رو مطرح کردم که ایشون از لحاظ نظم واخلاق بسیار مقتدر ومسلط به امور است وبه بازیکنان زیاده خواه وخود برتر بین اجازه مانور نمیده.تو تیمهای تحت مربیگریش اسمی از نون ونمک ورابطه ورفاقت نیست.به جوونای مستعد بیش از همه بها میده جوانانی مثل صابر حردانی وعبدالله زاده.یه همچین مربی میتونه فولادو جم وجور بکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
1
0
آقا عدنان آبادانی مربی گری که فقط بد اخلاقی کردن و انظباط داشتن نیست مربی باید اخلاق داشته باشه بازیکنا باهاش راحت باشن به بازیکن احترام بزاره تا بازیکن براش جون بده مربی باید به روز باشه و ۴تا تاکتیک روز دنیا رو بلد باشه آخه بوناچیچ به غیر از اخم کردن و بداخلاقی چه کاری بلده؟!!!
مسعود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
1
از اقای پورموسوی درخواست میکنیم با توجه به اینکه بازیکن خوب و بازی سازوبا اخلاقی مثل اقای مبعلی اعلام نموده که این عمل او غیر ارادی وناشی از خستگی و عصبانیت بوده اینگونه موارد سر مربی باید خویشتندار باشد و خودش را جای بازیکن بگذارد تا برای تیم حاشیه سازی نشود پس با ایشان تماس بگیرید تا به تمرین باز گردد.با دورد به اقای پورموسوی بزرگوارسرمربی عزیز فولاد.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
1
با سلام ایمان زیدان خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
0
1
ایمان دوستت داریم مهندس فوتبال خوزستان برو سر تمرین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها