به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

زهره‌بخش: مبعلی برای استراحت به رختکن رفت

زهره‌بخش: مبعلی برای استراحت به رختکن رفت

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ایمان مبعلی بعد از هماهنگی با من راهی رختکن شد و مشکل خاصی نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالمهدی زهره‌بخش در مورد تساوی فولاد خوزستان، گفت: بازی بسیار خوبی بود. ما در نیمه دوم عالی بودیم. در نیمه اول شرایط برتر بود اما در نیمه دوم بهتر کار کردیم که خود برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس هم این مسئله را تائید کرد.

وی در مورد اینکه آیا تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های دیگر هم بزنیم و برنده بازی شویم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد آشتی هواداران و حضور پر تعداد آنها در ورزشگاه، تصریح کرد: هواداران استقبال با شکوهی از این بازی کردند.  شک نکنید فولاد در ادامه با حضور هواداران شرایط بسیار بهتری دارد. با جذب حسن بیت‌سعید و حضور رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا خط حمله بسیار قدرتمندی داریم که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

زهره‌بخش در مورد وضعیت مدافع رومانیایی گفت: این بازیکن در تمرینات حضور دارد تا در نهایت کادرفنی در مورد او نظر نهایی را بدهد.

وی در مورد اینکه ایمان مبعلی بعد از تعویض لگدی به ساک پزشکی زد و به رختکن رفت، عنوان کرد: مشکل خاصی نبود. او از من اجازه گرفت و با هماهنگی راهی رختکن شد. می‌خواست استراحت کند به همین دلیل راهی رختکن شد. او بیشتر از عملکرد خودش عصبانی بود.

سرپرست فولاد در پاسخ به این سوال که آیا مبعلی به خاطر عصبانیت از خودش به ساک پزشکی لگد زده است، اظهار داشت:  مشکل خاصی نبود. در آن شرایط او ناراحت بود و ساک مقابلش قرار داشت. او با هماهنگی به رختکن رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
1
2
حرکت زشت مبعلی پس ازتعویض وی که همگان نظاره گرآنان بودند تفسیری به جزعدم قبول ناکارآمد بودن خود د رفولاد و انتقادات علیه ایشان نیست مع الاسف برخی در خواب حضور ایشان در سنوات قبل درزمان قهرمانی فولاد با تشریک مساعی او شکل گرفت غوطه ورند ونمی خواهند قبول کنند که مبعلی، مبعلی آن دوره نیست. حالیا وجود ایشان نه از باب تعصب به فولاد است ونه توان بلکه براساس سیاست رفاقت بازی است واین همان چیزی است که بلای جان فولاد کنونی است. فولادی که درعین داشتن تمام موهبات سخت افزاری وعینی کارش به جایی رسیده که اشخاص مغرض که در تعصب آنها به استان ومردم وهواداران این تیم وبه واسطه افعال انجام شده آنان باید تردید که چه عرض کنم یقین پیداکرد. دربازی دیروزک ه قرمزهای پایتخت چیزی به جز نام پوشالی خودرایدک نمی کشیدند وچیزی درچنته نداشتند وبراساس تک امتیاز ماخوذه سردمداران فولادباید دور افتخاردر زمین بزنند وکانهو قهرمان لیگ برترشدند. بنابراین بر روی هم رفته ماحصل اتفاقات دیروز ومشکلات واضح ورخنه کرده درتیم که گویا اراده ایی با این تفکر بیمارگونه برای برطرف کردن آنها معمول نگردیده شده است یعنی مصیبت ونابودی تمام ساختارها وگسل های مدون فولاد که به همت مردان مردصورت گرفته بود ولاغیر.
ومن الله التوفیق
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
1
2
اقای زهره بخش لطفا فک نکن مخاطب شما بچه های خردسال هستند که قصد داری داستان بگی و ماست مالی کنی
مبعلی چه انتظار بی جایی داشت که میخواست تا آخر بازی تو زمین باشه؟تیم بخاطر سن بالا و سربار شدن مبعلی تحت فشار بود از اون طرف پورموسوی در یک اقدام باند بازی زلیکانی رو آورد تو زمین !!!
سلیم مطرودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
1
2
مبعلی اینکار چیه
بعیده ازت
دیگه قبول کن
رمق قبلی نداری برادر
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
1
2
فوتبال مبعلی خیلی وقت است تمام شده،درست مثل افشین و رحمانی،مبعلی اگر یک پیشنهاد داشت هرگز فولاد را انتخاب نمی کرد ،بی سوادی و بی کفایتی سرمربی و مدیرعامل باشگاه باعث جذب بازیکنان بی کیفیت ،مصدوم و تاریخ گذشته مثل افشین ،مبعلی ،زلیکانی و ...شد، به همه این مشکلات باند بازی سرمربی هم اضافه کنید .آکادمی فولاد پر از استعداد است اما سرمربی تیم عرضه و توان فنی شناسایی و استفاده از آنها را ندارد .پورموسوی و اژدر ی فرقی ندارند و هردو باعث کسر شان فولاد هستند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها