به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

عکس/پایان ناکامی‌ گل‌محمدی مقابل ویسی

عکس/پایان ناکامی‌ گل‌محمدی مقابل ویسی

خوزستان اسپورت- یحیی گل‌محمدی بعد از 4 شکست متوالی در 4 بازی مهم مقابل استقلال خوزستان بالاخره موفق به مغلوب کردن تیم ویسی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم تراکتورسازی که در نیم‌فصل دوم با جذب چندین بازیکن پوست انداخته است، مقابل استقلال خوزستان صاحب برد 3 گله‌ای شد و با این برد نوار ناکامی‌های گل‌محمدی برابر ویسی قطع شد.

استقلال خوزستان با رهبری عبدالله ویسی در پاییز 94 موفق به شکست دادن ذوب‌آهن اصفهان با مربیگری یحیی گل‌محمدی شد و قهرمانی نیم‌فصل لیگ پانزدهم را در اصفهان جشن گرفت. این اتفاق در بازی برگشت هم تکرار شد و استقلال خوزستان با غلبه بر ذوب‌آهن در استادیوم غدیر اهواز جام قهرمانی لیگ پانزدهم را بالای سر برد.

حضور یک‌ساله‌ی گل‌محمدی در لیگ دسته اول و تیم اکسین البر باعث شد تا این مربی در فصل گذشته با عبدالله ویسی روبرو نشود، اما به قید قرعه در اولین بازی به‌عنوان سرمربی تراکتورسازی باز هم در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان بود و سومین باخت متوالی طی 3 سال اخیر را مقابل آبی‌پوشان جنوبی متحمل شد. گل‌محمدی چند روز قبل هم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی همراه با تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان شکست خورد تا شمار باخت‌های متوالی یحیی مقابل ویسی به عدد 4 برسد.

نوار ناکامی‌های گل‌محمدی برابر ویسی، سرانجام در سرمای تبریز قطع شد و تیم یحیی با 3 گل به پیروزی رسید.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها