به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

استقلال 4 – صنعت‌نفت 0؛ بدترین باخت آبادان

استقلال 4 – صنعت‌نفت 0؛ بدترین باخت آبادان

خوزستان اسپورت
هفته شانزدهم لیگ برتر – استادیوم آزادی تهران
یک‌شنبه 3 دی‌ماه 96 – ساعت 16:25
استقلال تهران 4 – صنعت نفت آبادان 0
گل‌ها: محسن کریمی (15، 42 و 66) داریوش شجاعیان (54)
داور: حسین زرگر
کمک داوران: رحیم شاهین و ایوب غلام‌زاده
اخطار: میلاد زکی‌پور (استقلال) - مگنو با تیستا، آگوستو سزار (نفت)
تماشاگر: ده هزار نفر

استقلال تهران: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور (73- امید نورافکن)، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جباروف، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و علی قربانی
سرمربی: وینفرد شفر

صنعت نفت آبادان: داود نوشی صوفیانی، حسین ساکی، حسین بغلانی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار (69- مسلم مجدمی)، کرار جاسم، زبیر نیک‌نفس (46- رضا جبیره)، محمدامین درویشی (61- طالب ریکانی) و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

خلاصه بازی
صنعت‌نفت آبادان در بازی خارج از خانه مقابل استقلال تهران متحمل باخت سنگین 4 بر صفر شد.

غیبت اجباری مرتضی اسدی به‌دلیل بیماری سرماخوردگی تنها تغییر در ترکیب اصلی زردپوشان آبادانی بود که اتفاقا بیشترین ضربه را هم به این تیم زد و خط دفاعی صنعت‌نفت در غیاب این بازیکن ناهماهنگ و پراشتباه نشان می‌داد و اکثر گل‌های استقلال از فضای زیاد بین مدافعان تیم آبادانی به ثمر رسیدند.

استقلالی‌ها که نیمه اول فشار زیادی را تحمل می‌کردند، با ارائه بازی هوشمندانه و استفاده حداکثری از حداقل حملات موفق به زدن 2 گل در این نیمه شدند. در نیمه دوم نیز با توجه به باز شدن خط دفاعی صنعت‌نفت شرایط برای استقلالی‌ها ایده‌آل‌تر شده و آن‌ها توانستند تعداد گل‌های زده را افزایش بدهند تا بهترین پیروزی فصل استقلال و بدترین باخت نفت آبادان در لیگ هفدهم رقم بخورد.

استقلال تهران که با آمدن وینفرد شفر متحول شده است، با تلافی جبران باخت دور رفت مقابل نفت آبادان، به رده ششم جدول صعود کرد و صنعتی‌ها در رده هشتم قرار گرفتند.

شرح گل‌ها
1-0 (استقلال): پاس در عمق عالی داریوش شجاعیان در فضای خالی پشت مدافعان نفت آبادان به محسن کریمی رسید و این بازیکن بدون کنترل توپ ضربه نهایی را وارد دروازه کرد.

2-0 (استقلال): شوت وریا غفوری در بین راه به بدن محسن کریمی خورد و ضمن تغییر مسیر به درون دروازه صنعت‌نفت آبادان رفت. داور مسابقه این گل را به نام کریمی ثبت کرد.

3-0 (استقلال): داریوش شجاعیان در پی ضدحمله‌ای سریع در پشت مدافعان صنعت‌نفت به توپ رسید و بعد از جای گذاشتن نوشی صوفیانی توپ را وارد دروازه نفت آبادان کرد.

4-0 (استقلال): محسن کریمی از اشتباه فاحش حسین بغلانی نهایت استفاده را کرده و پس از قاپیدن توپ از کاپیتان نفت آبادان دروازه زردپوشان را با ضربه‌ای از میان پاهای نوشی صوفیانی گشود.

در حاشیه
* گروهی از هواداران آبادانی با حضور در ورزشگاه آزادی به تشویق این تیم پرداختند.
* پرویز مظلومی که سابقه هدایت استقلال تهران و نفت آبادان را داشته است، با حضوردر ورزشگاه نظاره‌گر بازی بین 2 تیم سابقش بود.
* قبل از شروع بازی از خادمین حرم عبدالعظیم حسنی تقدیر شد که البته در این بین با دعوت از مهدی رحمتی از وی هم تقدیر به عمل آمد!
* قبل از بازی کرار جاسم به سمت نیمکت استقلال رفت و با کادر فنی آبی‌ها دیدار کرد.
* هواداران استقلال پس از اینکه متوجه گل خوردن پرسپولیس در اهواز شدند، به خوشحالی پرداخته و علیه این تیم شعار دادند.
* هواداران استقلال به هنگام حملات تیمشان شعار می دادند استقلال قهرمان انتقام انتقام. استقلال در دیدار رفت نتیجه را به نفت آبادان واگذار کرده بود.
* محسن کریمی بعد از بازگشت به فهرست استقلال اولین گل خود را به ثمر رساند. وی بعد از گل به سمت برزای رفت و شادی اش را با او تقسیم کرد.
* فراز کمالوند از عملکرد بازیکنان تیمش به شدت ناراحت بود و چندین بار به انتقاد از آن‌ها پرداخت.
* در حالی که مرتضی اسدی در ترکیب اولیه نفت قرار داشت به علت ضعف بدنی ناشی از سرماخوردگی جای خودش را محمدامین درویشی داد.

استقلال 4 – صنعت‌نفت 0؛ بدترین باخت آبادان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
یاصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
2
متاسفم از این باخت خیلی بد شد من که حالم بد شد آخه این چه جور بازی بود
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
واقعا اختلاف این بازی 4 گل نبود. گلهای ساده و بچگانه خوردیم. چندتا گل حتمی خراب کردیم. این باخت می تونه شوک باشه بچه هامون توی باد غرور جام حذفی نخوابند. امیدوارم مشکلات مالی حل بشه و 2 یا 3 بازیکن دیگه در دفاع وسط و خط حمله بگیریم نیاز مبرم داریم به تقویت
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
اشکال نداره بچه ها خسته بودن بازی حذفی انتقام این بدبیاری رو میگیریم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
2
این باخت و گلهایی که خوردیم 2موضوع رو نشون داد
1- نوشیانی خیلی پر اشتباهه و شاید الان خیلی ها تازه متوجه ضعف های دروازه بانی نوشی صوفیانی بشن تو بازی با پرسپولیس هم رو یکی دو تا شوت هیچ عکس العملی نتونست نشون بده.
2- اسدی هماهنگ کننده خط دفاع بود و نبودش تو این بازی احساس شد
این باخت سنگین برای صنعت نفت لازم بود که ضعف هاش رو تو دفاع و دروازه بان ببینه.ضمنا ارنج اشتباه بود
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
تا حالا هیچ ناداوری به این شکل ندیده بودم ؛ تو گویی یکی از هوادارای استقلال از روی سکو شده بود داور این بازی ؛ موندم این جور داورها اگر عمدا داوری نمی کنند پس از کدوم کودکستان مدرک داوری گرفتند ؟ بارها بازیکن آبی بعد از سوت داور بطرف دروازه نفت ضربه زدند و کارت زرد هم نگرفتند بارها خطاها کردند و داور گویی اونجا نبود ! وجدان هم خوب چیزیه . دوستان عزیز از اولین مسابقه تیم نفت در لیگ برتر نوشتم که دفاع صنعت نفت ضعیف است که مربی بر همه ضعف ها واقف است منتهی احتمالا شرایط بد مالی مانع از تقویت تیم در این منطقه شده ؛ با این حال ما امروز به برنامه ریزی بد فدراسیون فوتبال ایران باختیم و بچه ها واقعا خسته بودند بازی بعدی لیگ (با سایپا ) باید به وقت دیگری موکول شود تا تلافی شکست امروز را در جام حذفی سر تیم استقلال درآوریم اگر فدراسیون زیر بار تغییر این دیدار نرفت دو راه می ماند یا بازی نکردن مقابل سایپا یا احقاق حق از طریق تجمع مقابل استادیوم ؛ واقعا این حق کشی ها ناراحت کننده است .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
بازی همینه استقلال تو اوج است ما باید دفاع وخط حمله محکم کنیم بچه ها خسته بود پرسپولیس هم مساوی کرد برانکو گفت بچه ها خسته هستند روحیه بازیکنان خوب نبود باید پول بازیکنان بدهند
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
واقعا بچه ها خسته بودن ، این باخت نتیجه سوء مدیریت در فوتبال هستش . استراحت تعطیلات نیم فصل را از صنعت گرفتند و بجاش سه بازی سنگین در کمتر از ۱۰ روز با سرخابی ها در تهران برامون گذاشتند . من انتظار باخت از صنعت را داشتم اما باخت سنگین همیشه دلایل متعددی غیر از مستطیل سبز داره . سه روز دیگه با سایپا بازی داریم و یک هفته بعد با استقلال در حذفی ، از مربیان و مدیریت نفت خواهش میکنم تا بطور قطع تعویق بازی اعلام نشده فریب بازی های مافیای فوتبال را نخورند و برای حذفی در یازدهم دی با برنامه باشند . اگر تا قبل از بازی با سایپا ، آنرا اعلام نکردند این شانس را به ذخیره ها بدهیم تا تیم اصلی استراحت کند . ما از بچه های خوب و با غیرت مون که در سخت ترین شرایط از خود کم نمی گذارند حمایت میکنیم و سپاسگزاریم و برایشان روز های بهتری آرزو می کنیم .
علی بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
بچه ها خسته نباشید ...امروز تیم نفت شادابی خودش را که با بازی پرسپولیس بود مقابل استقلال رو از دست داد ..اقای کمالوند از تلاش شما متشکریم .اما یه فکری به حال دفاع بکنید .امروز خط دفاعی افتضاح بود .درضمن برای مرتضی اسدی عزیز ارزوی سلامتی داریم .انشالله در جام حذفی جبران خواهیم کرد ...ابادان با فراز#_همیشه سرفراز
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
صنعت نباید به این شکل میباخت بچه ها با غیرت بازی نکردن نبود اسدی هم مشکل را دوچندان کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
بغلانی افتضاح بود انگار که اولین بار بود توی آزادی بازی میکرد
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
ب نظر من چند عامل باعث باخت شد ۱ خستگی ۲ بیماری سرماخوردگی ۳ ضعف فاحش در دفاع و دروازبان ۴ بد شانسی چون ما هم موقعیت های خوبی داشتیم ۵ حسینی دروازبان استقلال در مجموع ب نظر من ما بد بازی نکردیم اما خیلی راحت گل میخوریم و این یک عیبه بزرگه و بعد هم در بازی حذفی هم صددرصد شفر بازهم قلب دفاع رو نشونه میگیره لطفا برسی کنید این مشکل را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
1
آقای کمالوند عزیز
در مورد ضربات کاشته ای که در منطقه 30 متری یا بیشتر توسط کرار جاسم زده می شود لطفا آموزش دهید اگر صد ضربه بگذارید و کرار به تنهایی پشت توپ قرار گیرد مطمئن باشید اکثریت آن ضربات را دروازبان می گیرد چون از نظر فیزیکی چشم دروازبان می بیند و زمان لازم یعنی مدت زمان واکنش به تو پ را تخمین و با واکنشی توپ را به اوت می فرستد ولی زمانی که دو یا سه نفر پشت توپ قرار می گیرند دروازبان نمی تواند تخمین بزند چه کسی ضربه زننده به تو پ است و زمان واکنش مغزی کم شده و توپ با احتمال بیشتری وارده دروازه می شود .پس خواهشمند است چند نفر پشت توپ قرار گیرند و هر دفعه یک نفر ایستگاهی زن باشد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها