به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

نصاری: امیدوارم فینال بین اهواز و آبادان باشد

نصاری: امیدوارم فینال بین اهواز و آبادان باشد

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد آبی‌پوشان اهوازی و صنعت نفت آبادان برگزارکننده دیدار نهایی جام حذفی باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حکیم نصاری در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص حضور استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که تیم پرقدرت تراکتورسازی را شکست دادیم. شاید آنها در بحث مالکیت توپ وضعیت بهتری داشتند، اما در طول 90 دقیقه موقعیت‌های ما بهتر بود. احتمال داشت در این بازی کار به وقت اضافه نکشد و حتی ما شکست بخوردیم، ولی نکته مهم این بود که با سوپرواکنش وحید شیخ‌ویسی به نیمه نهایی رفتیم و او تیم ما را نجات داد.

وی همچنین راجع به قرعه استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و شانس قهرمانی شاگردان ویسی در این رقابت‌ها گفت: جام حذفی مثل لیگ برتر نیست و ممکن است با کوچک‌ترین اشتباه از رفتن به فینال محروم شویم. در جام حذفی حتی نایب قهرمانی هم ارزش ندارد و تمام بچه‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانیم از این شانس استفاده کنیم. بازی با خونه به خونه اصلاً آسان نیست، ولی تلاش می‌کنیم که به فینال برویم و امیدوارم شاهد یک فینال تمام خوزستانی باشیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد دیدار تیمش با تراکتورسازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر نیز تصریح کرد: ما این فصل دو بار آنها را شکست دادیم و طبیعتاً تراکتورسازی دنبال جبران است. با این حال ما می‌خواهیم در نیم‌فصل دوم هم نتایج خوبی بگیریم و در تبریز دنبال شکست‌دادن تراکتورسازی هستیم. می‌خواهیم با پیروزی در این بازی موقعیت‌مان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
ولی من میگم بهتره که فینال غیر خوزستانی باشه چون حیفه که تیمهایی از خوزستان به فینال برسن اونوقت مجبور باشه یک تیم تیم دیگه استانمونو حذف کنه . ولی کلا هرچی خدا بخواد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها