به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

نتایج ویژه عبدالله ویسی در استقلال خوزستان

نتایج درخشان ویسی در استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- عبدالله ویسی در فصل جاری فوتبال ایران چند نتیجه‌ی خاص را در کارنامه تیمش ثبت کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان که در نقل‌وانتقالات تابستانی امسال با جدایی 20 بازیکن دست‌خوش تغییرات اساسی شد، در پایان نیم‌فصل اول در رده سیزدهم جدول ایستاد تا نسبت به سال قبل که در پایان نیم‌فصل در رده دهم قرار داشت، 3 پله نزول داشته باشد.

نزول 3 پله‌ای آبی‌پوشان با توجه به جدایی اسکلت‌بندی اصلی بازیکنان این تیم قابل پیش‌بینی بود، اما عبدالله ویسی توانست چند نتیجه‌ی خوب را در کارنامه‌ی استقلال خوزستان ثبت کند که در سال‌های گذشته، حتی سال منتهی به قهرمانی آبی‎‌پوشان خوزستان، چنین نتایجی رقم نخورده بود.

پیروزی در مراحل یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی جام حذفی، 2 نتیجه‌ی ویژه در کارنامه‌ی استقلال خوزستان مدل 96 بود. این تیم آبی‌پوش جنوبی تا پیش از این هیچ‌گاه موفق به عبور از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی نشده بود، ولی امسال علاوه بر صعود به یک‌چهارم نهایی، در این مرحله هم به پیروزی رسید و برای اولین بار در تاریخ فعالیت 7 ساله‌اش به نیمه‌نهایی جام حذفی راه یافت.

در عین حال، استقلال خوزستان طلسم ناکامی چندساله مقابل تراکتورسازی را شکست. آن‌ها که در سال‌های گذشته در مصاف‌های رودررو با تراکتورسازی متحمل 4 باخت و 4 مساوی شده بودند، امسال در اولین بازی لیگ هفدهم با گلزنی میثم دورقی موفق به کسب نخستین پیروزی در تاریخ لیگ برتر مقابل تراکتورسازی شدند و در جام حذفی نیز تیم متحول شده‌ی تبریزی را از پیش رو برداشتند.

استقلالی‌های خوزستان همچنین امسال برای اولین بار موفق به شکست دادن پیکان تهران شدند تا باخت‌های رفت و برگشت فصل گذشته برابر شاگردان جلالی را جبران کنند. تیم ویسی در اصفهان و بازی جنجالی مقابل سپاهان نیز موفق به کسب اولین امتیاز در خانه‌ی این تیم اصفهانی شد. آبی‌پوشان در 4 سفر قبلی در 4 سال گذشته به اصفهان هیچ‌گاه موفق به کسب امتیاز نشده و با 4 شکست به خوزستان بازگشته بودند، اما امسال برای نخستین بار در زمین سپاهان امتیاز گرفتند.

استقلال خوزستان در کنار تک نتایجی که برای اولین بار در لیگ برتر و جام حذفی رقم زد، جوان‌ترین گلزن فصل جاری را نیز معرفی کرد و یونس دلفی مهاجم خوزستانی تیم استقلال به‌عنوان جوان‌ترین گلزن لیگ هفدهم نامش را سر زبان‌ها انداخت.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله ویسی که در چند بازی مهم نیم‌فصل اول نتایج نوبرانه‌ای برای هواداران تیمش به ارمغان آورده است، بدون شک در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تری خواهد داشت و باید نقاط ضعف تیمش را با جذب چند بازیکن با کیفیت برطرف کند تا پایانی خوش را برای استقلال خوزستان در فصل جاری رقم بزند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
1
3
یه حسی میگه این تیم قهرمان جام حذفی میشه و یه رتبه آبرومند تک رقمی درخور نام خوزستان هم در پایان فصل میاره به شرطی که مشکلات مالی دوباره سراغ تیم نیاد
عاشق
|
Canada
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
4
سلام
انشاالله این تیم دوباره شگفتی ساز خواهد شد بشرط اینکه در بازیهای خانگی هواداران خوزستانی این تیم رو تنها نگذارند و با تشویقهای بی امان خودشان به این جوانها دلگرمی بدهند دوم حمایت مالی به امید انروز
مهدی عتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
2
درود برتو ای ویسی بزرگ تو در فصل 94_95 موفق به خلق شگفتی شده ایی وامسال هم میتوانی هم درلیگ وهم درجام حذفی میتوانی خلق شگفتی بکنی ودر لیگ برتر رتبه ی آبرومندانه ای کسب بکنه این تیم بزرگ خوزستان... خوزستان مهد فوتبال ایران
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها