به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

فولاد متوقف شد و به صدر جدول رسید

تیم فوتبال امیدهای فولاد خوزستان با وجود توقف خانگی برابر تیم مس کرمان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور، فولاد خوزستان در استادیوم صنایع فولاد پذیرای مس کرمان شد. این بازی که با قضاوت فرزاد منصوری در یک هوای بارانی و زمین لغزنده برگزار شد، در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید.

فولاد در روزی که مهاجمان سرعتی خود را روی نیمکت داشت و یک بازیکن خود را در همان نیمه اول به دلیل مصدومیت تعویض کرد، چند فرصت گلزنی را با بی دقتی بازیکنانش از دست داد تا گل محمود مطلق زاده هافبک میانی این تیم در آخرین ثانیه ها توسط بازیکنان مس پاسخ داده شود و بازی یک بر یک مساوی به پایان برسد.

تیم امیدهای فولاد خوزستان در غیاب داریوش هرمزی سرمربی این تیم که دوره نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می کند، با هدایت علی اسکندری به مصاف مس کرمان رفت.

امیدهای فولاد خوزستان با این نتیجه و با یک بازی بیشتر از سپاهان به صدر جدول رده بندی رفتند و باید منتظر نتیجه دیدار فردا بین سپاهان اصفهان و فجرسپاسی شیراز بمانند.

ترکیب فولاد خوزستان:
سیدبهنام موسوی، جعفر دسومی، مصطفی کیانی، حمزه پورموسوی، ساسان جعفری کیا، حامد ممبینی، محمود مطلق زاده، سعید درفشی فر (75- مصطفی قنبری زاده)، رضا بهمئی، علی مکوندی (25- سیداصلان حسینی) و حمزه خذیراوی (سجاد عبدوئی).

فولاد متوقف شد و به صدر جدول رسید


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
2
خسته نباشید بچها روبه جلو پیش برین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها