به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶

پورکیانی: بازیکنان سرباز باید تقاص پس بدهند

پورکیانی در خصوص بازیکنان سرباز می گوید: كسي كه خلاف مي‌كند، بايد تقاص آن را هم پس دهد و طبق قوانين با او برخورد شود.
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اعلام ابطال كارت پايان خدمت دو بازيكن اين تيم از سوي سازمان ليگ، گفت: ما نگران بازيكنان‌مان هستيم ولي قانون از همه چيز برای ما مهم ‌تر است.
به گزارش سایت ورزش خوزستان و به نقل از ایسنا، علي پوركياني اظهاركرد:‌ كارت پايان خدمت فرزاد جعفري و حسن معاوي از تیم ما باطل اعلام شده است و ما تابع قانون هستيم. به هر حال همه ما بايد خدمت مقدس سربازي را طي كنيم.
 
وي با بیان این‌که قانون و خدمت سربازي براي ما از همه چيز مهم‌تر است، عنوان‌کرد: بايد مراقب باشيم تا فرزندان‌مان خدمت مقدس سربازي را به صورت صحيح بگذرانند يا به صورت صحيح كارت معافيت دريافت كنند.
 
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: به هر حال درمورد بازيكناني كه با تخلف كارت پايان خدمت گرفته‌اند، تصميم نهایی ‌را مسوولان مربوطه می‌گيرند و طبق قوانين بايد با آن‌ها برخورد شود و راه‌كار آن هم دست حوزه نظام وظيفه است.
 
وي خاطرنشان‌كرد: كسي كه خلاف مي‌كند، بايد تقاص آن را هم پس دهد و طبق قوانين با او برخورد شود. ما نگران بازيكنان خودمان که کارت پایان خدمت آن‌ها باطل اعلام شده است، هستيم و اين بازیکنان برای تیم ما زحمت كشيدند ولي قانون از همه چيز برای ما مهمتر است.
 
پوركياني در بخش دیگر این گفت‌وگو بيان‌كرد: ‌‌زمان نقل و انتقالات نيم‌فصل از دهم آذر تا هفتم دي‌ماه است و اگر كادرفني به بازيكني نياز داشت، بازيكن مورد نظر آن را جذب مي‌كنيم. ويسي هم هنوز لیست مازاد يا جذب بازيكن به ما نداده است و ان‌شا‌الله امروز، فردا اين كار را انجام می‌دهد.
 
وي خاطرنشان‌كرد: به هر حال در چنين شرايطي باشگاه ها بايد به جوانگرايي پناه آورند و تيم‌هاي اصلي‌شان را با بازيكنان تيم‌هاي پايه‌شان تكميل كنند.

اظهارات پورکیانی قائو مقام باشگاه استقلال خوزستان در حالیست که افراد فوتبالی می کوشند تا با جلب نظر مساعد مسئولان ذیربط، از متضرر شدن بازیکنان جوان و دوری آنان از میادین فوتبال جلوگیری کنند.

پورکیانی: بازیکنان سرباز باید تقاص پس بدهند
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها