به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

شش امتیاز از تیم استقلال اهواز کسر شد

شش امتیاز از تیم استقلال اهواز کسر شد

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال اهواز به‌دلیل شکایت دروازه‌بان برزیلی به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به کسر شش امتیاز محکوم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، به دلیل شکایت لوییز فرناندو دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال اهواز و عدم پرداخت پول این بازیکن، این باشگاه با کسر امتیاز روبرو شد تا بعد از باشگاه پدیده خراسان دومین تیمی باشد که در چند وقت اخیر با این جریمه روبرو شده باشد.

به دلیل این شکایت، شش امتیاز از تیم فوتبال استقلال اهواز کسر شده است تا این تیم که در لیگ دسته دوم حضور دارد شرایط بغرنج‌تری داشته باشد.

همچنین به دلیل شکایت ایگور ننزیچ بازیکن سابق و اسلوونیایی تیم راه‌آهن، این باشگاه هم در خطر کسر شش امتیاز قرار گرفته است.

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان این خبر را تائید کرد.

لازم به ذکر است که قرارداد لوئیز فرناندو در فصل ورزشی 94-95 و زمان حضور آبی‌پوشان در لیگ برتر، به مبلغ 165 میلیون تومان ثبت شده بود که با محاسبه جریمه دیرکرد و هزینه‌های دادرسی، حدود 100 میلیون تومان نیز به این مبلغ اضافه شد، اما مالک باشگاه استقلال اهواز موفق به پرداخت این مبلغ در موعد مقرر نشده و در نهایت حکم کسر شش امتیاز از استقلال اهواز صادر گردید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
4
واویلا یه دیروز خوشحال بودیم تیمامون جام حذفی برنده شدن ببینید از دیروز تاالان چقد خبر بد شنیدیم فقط همین یکی رو کم داشتیم استقلال اهواز با این وضع سقوطش به دسته 3 حتمی میشه اقای حیدری مدیرکل ورزش خوزستان کجاست که صدبار تو الغدیر به ما قول داد مشکل مالی استقلالو حل کنه صدبار تو رادیو تلویزیون استانی گفت کمک میکنم کمک میکنم پس چی شد این بود کمک آقای حیدری؟؟؟؟؟؟ اقلا مشکل این دروازبان رو حل میکرد تا به این روز نیفتیم تیم فردا با چه روحیه ای بره داخل زمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
4
واقعا برای مسولین استان متاسفم
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
4
واقعا نمیشه دیگه امیدی داشته باشیم به این مسوولان و مدیرا و این فوتبال .اس.اهواز سال دیگه دسته3 و فروش امتیاز. و تمام.متاسفم واسه هر کسی که در راس مدیریت قرارداره ولی ککش هم نمیگزه که قدیمیترین تیم استان به این حال بیفته .
با این اوضاع و سیاست کاریهای إقایون به نظرم هر سال وضع فوتبال خوزستان بدتر و بدتر میشه .
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
1
الفاتحه مع الصلوات!!!!!!!!
فقط ی جای خوشحالی این هست که دیگه با رفتن به دسته سوم لیگ کشور این تیم جذابیتی برای آقای جهانداری کبیر نداره و احتمالا عطایش را به لقایش ترجیح میده و به امید خدا دست از سر مردم اهواز و خوزستان برداره
سید ایمان جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
0
خدا از باعث و بانی این بدبختیهای استقلال اهواز نگذره امیدوارم خیر و خوشی نبینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
اه بازیکنان خوزستانی بدون ادعای تاثیر گذار سالهای نود و نود و یک که تیم استقلال داشت نابود میشد با جون و دل جنگیدن بخاطر اسمش و استانشون ..که با قتدار اومد دسته یک و دوباره سر زبانها افتاد و با همه مشکلات فراوان دسته یک تو جدول موند و سال بعد اون بازیکنای خوزستانی که قرار دادشون ۵ میلیون و ده میلیون بود و که اون بهشون ندادن گردن کلفتای بی انصافی که هنوز هم دست از سرش بر نداشتن ..و هی خونش و میمکند ...اقایون مشخص شده ای که از اون سال به بعد اومدن حق اون جونا رو خوردن از مربیاش تا مسئلایی که بج منافع خودشون به کسی فکر نکردن و بیرون کردن اون بازیکنارو بابی مهری ...بله خدایی هست اماتاوانش و نباید استقلال میداد ولی کو گوش شنوا اوناییکه خودشون میدونن منظورم کیا هستن و خودشون و به خواب میزنن و روز تز نو روزی از نو ...بله آه اونا گرفته اما حیف استقلال اهواز که قربانیه زیاده خواهی یک عده قرار گرفت حیف و صد افسوس!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها