به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

استقلال 1 – ملوان 3؛ مثلث شکست خوزستانی‌ها

سعید صالحی

خوزستان اسپورت:
هفته بیست و یکم لیگ برتر – استادیوم الغدیر اهواز
جمعه اول اسفند 93 – ساعت 15:30
استقلال خوزستان 1 – ملوان انزلی 3
گل ها: سیدمهدی سیدصالحی (45) – فرزاد حاتمی (2 و 76) پژمان نوری (9)
داور: علیرضا فغانی
کمک داوران: علیرضا ایلدروم و فرزاد بهرامی
اخطار: محسن بیات (استقلال) – فرزاد حاتمی (ملوان)
تماشاگر: کمتر از 200 نفر

استقلال خوزستان: سومایلا دیاکیته، محسن بیات، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم مجیدی، رضا کاردوست، میثم بائو، ایمان باصفا (78- حمدالله ابدام)، عبدالهادی خنیفر (65- حجت چهارمحالی)، مهدی مؤمنی (78- لامین دیاوارا) و سیدمهدی سیدصالحی.
سرمربی: عبدالله ویسی

ملوان انزلی: سیدحسین حسینی، ابوالحسن جعفری، عزت الله پورغاز، حسن کنعانی زادگان، رضا اعتمادی (73- فرید مختاری)، پژمان نوری، مازیار زارع، محمد آبشک، محسن یوسفی (81- صادق محرمی)، عزیز معبودی و فرزاد حاتمی.
سرمربی: فیروز کریمی

خلاصه بازی:
استقلال خوزستان مثلث شکست تیم های خوزستانی را کامل کرد تا هر سه تیم خوزستانی در هفته بیست و یکم شکست خورده باشند.

استقلال خوزستان در همان 10 دقیقه اول دو گل دریافت کرد تا اندک تماشاگران حاضر در استادیوم را از کسب نتیجه ناامید کند. استقلال خوزستان در این بازی نتوانست انتظارات را برآورده کند و خصوصاً در خط دفاعی بسیار ضعیف بازی کرد.

آبی پوشان پس از دریافت دو گل روی به ارسال های بلند برای سیدصالحی آوردند و در اواخر نیمه اول از همین روش به یک گل رسیدند. این حربه در نیمه دوم برای استقلال کارساز  نشد و تیم فیروز کریمی با بستن راه های نفوذ استقلال به آن ها فرصت ارسال های مداوم و استفاده از قدرت سرزنی سیدصالحی را نداد و در نهایت با گل دیگری از فرزاد حاتمی اختلاف را به دو گل رساند.

استقلال با این شکست به یک قدمی مثلث سقوط انتهای جدول رده بندی رسید.

اتفاق ویژه:
در دقیقه 38 عبدالهادی خنیفر روی پژمان نوری مرتکب خطای پنالتی شد. این پنالتی می توانست بازی را سه بر صفر کند و پرونده این بازی را در همین دقیقه ببندد ولی ضربه فرزاد حاتمی توسط سومایلا دیاکیته مهار شد. حاتمی این پنالتی را در نیمه دوم جبران کرد و گل سوم تیمش را زد.

شرح گل ها:
0-1 (ملوان): فرزاد حاتمی در دقیه دوم بازی با ضربه ای غافلگیر کننده از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال خوزستان را گشود.

0-2 (ملوان): استقلال از شوک گل اول خارج نشده بود که گل دوم را دریافت کرد. محسن یوسفی در فضای خالی بین مدافعان استقلال صاحب توپ شد و سپس پژمان نوری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا کاپیتان ملوان با ضربه پای چپ دروازه استقلال را باز کند.

1- 2 (استقلال): سیدصالحی همانند بازی های گذشته برای استقلال گلزنی کرد تا این تیم را به نیمه دوم امیدوار کند.

1- 3 (ملوان): ملوان باز هم از فضاهای خالی بین مدافعان استقلال بهره برد و به گل رسید. این بار پاس عرضی کنعانی زادگان به فرزاد حاتمی رسید تا حاتمی ساده ترین کار ممکن را در دهانه دروازه استقلال انجام دهد و گل سوم را بزند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
2
ابروریزی فوتبالی البته نتیجها امروز بنفع فولادبود باید به خودمون بیایم
کارون
|
United States of America
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
2
من همیشه خوزستان اسپورت را خدمتی بزرگ برای بازگشت فوتبال استان با جایگاه اصلی آن میدانم و بر این اعتقاد هستم مصالح هیچکس را بر فوتبال استان ترجیح نمیدهد ولی نمیدانم چرا پیامهایم را در مورد استقلال خوزستان را چاپ و به شکل خاصی دارید از ویسی حمایت میکنید که هم به ضرر خودش است و هم باعث سقوط تیم به لیگ یک میشود بابا به خدا ما هم معتقدیم که ویسی مربی خوبی است ولی باید یک شوک به تیم وارد شود .
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
3
هفته سیاه فوتبال خوزستان به پایان رسید. نتایج سپاهان و استقلال تهران در این هفته باعث شد فاصله فولاد تا صدر جدول فقط ۲ امتیاز باشد که این خود باید باعث تقویت روحیه تیم شود که بازی های باقیمانده را جدی گرفته و انشاءالله قهرمان شویم . جهت بازی با السد خوش بین هستم همه جا چه در شهر وچه در رسانه های استان مردم باید به تیم روحیه دهند . ما بازی را از شبکه خوزستان و از طریق اینترنت با کیفیت بالا می بینیم مهم نیست شبکه های دیگر انرا پخش نکنند
مهم این است که پیروز شویم انشاءالله
کارون
|
United States of America
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
2
مدیریت باشگاه استقلال خوزستان باید دست بکار شود و با تعویض آقای ویسی عزیز خدمتی بزرگ هم در حق باشگاه و هم در حق این سرمربی خوزستانی بکند و نگذارند توسط این بدشانسی که این روزها شدیدن گریبانگیر این باشگاه شده مدیریت فنی او بیش از این زیر سوال برود. خیلی از مدیران تیمها بخصوص در این لیگ با تعویض سرمربی بدون اینکه به شخصیت آنها سوالی وارد شود باعث متحول کردن تیم شدندنمونش همین ملوان که صد در صد جزء رفتنی ها بود یا تراکتور
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها