به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

نفت اهواز تراکتورسازی را 4 تایی کرد

تیم فوتبال امیدهای نفت اهواز با پیروزی پرگل مقابل تراکتورسازی تبریز به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر امیدهای کشور صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای کشور بعد از ظهر امروز آغاز شد و تیم نفت اهواز با پیروزی مقابل تراکتورسازی به رده دوم جدول صعود کرد. دیدار جذاب و پرگل نفت و تراکتورسازی با قضاوت حجت چپانوری در استادیوم نفت اهواز به انجام رسید و با نتیجه 4 بر 2 به سود میربان خاتمه پیدا کرد.

آبی پوشان نفت اهواز در همان نیمه نخست کار را تمام کردند و 4 بار دروازه تراکتورسازی را روی پاشنه چرخاندند. عرفان کاظمی چهره برتر این میدان بود که سه بار برای نفت اهواز گلزنی کرد و رضا نجفی هم دیگر گل نماینده فوتبال خوزستان را به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه 4 بر صفر تمام شود.

در نیمه دوم ورق بازی برگشت و تراکتورسازی برای جبران نتیجه دست به حملات زیادی زد و دو بار هم به گل رسید اما در نهایت نفت اهواز که در همان نیمه اول پرونده بازی را بسته بود، صاحب هر سه امتیاز شد.

تیم نفت اهواز که در سال های اخیر با مربیگری شهرام غلامی و محمد خمیسی همواره یک پای ثابت مدعیان قهرمانی لیگ برتر امیدهای کشور بوده، در بازی بعدی باید در یک دربی خوزستانی با تیم امید صنعت نفت آبادان روبرو شود.

ترکیب نفت اهواز:
نیما خلخالی، حسین مراونه، علی حیدری، کیوان داوری، ارسلان بامیری، رضا نجفی، مهدی حبیبی (71- امیر ملازاده)، محمد زاحی، محمد عباسی (84- محمد جابرزاده)، مهدی دلاورزاده (71- کیارش نظری) و عرفان کاظمی.

نفت اهواز تراکتور را 4 تایی کرد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
3
تبریک. واقعا متاسفم که چرا سه تا تیمهای لیگ برتریمون این بازیکنها رو نمی بینن اونموقع میرن بازیکن تاریخ مصرف گذشته دیگر تیمها رو می خرن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها