به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

بغلانی: چرا نمی‌گذارند صنعت‌ نفت موفق شود؟

بغلانی: چرا نمی‌گذارند صنعت‌نفت موفق شود؟

خوزستان اسپورت- مدافع تیم صنعت نفت آبادان هم همانند سایر هم‌بازی‌هایش از مشکلات این تیم شاکی است.

حسین بغلانی پس از پیروزی صنعت نفت مقابل پرسپولیس و راهیابی این تیم به نیمه‌نهایی جام حذفی، درباره پنالتی که داور در جریان بازی گرفت و سپس آن را برگرداند، به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: من در شوک بودم، چون واقعاً پنالتی نبود. در کل امروز داوری عالی بود. آقای خورشیدی یکی از بهترین داورهای ایران است. این را به جرات می‌گویم که داور خوبی است. هر نتیجه‌ای می‌گرفتیم این را می‌گفتم.

وی با اشاره مشکلات مالی تیم صنعت نفت آبادان، خاطرنشان کرد: من تا الان صددرصد از امسال و پارسال از باشگاه پول می‌خواهم. اول فصل گفتند 30 درصد در نیم‌فصل پرداختی خواهیم داشت، اما این‌طور نشد؛ گفتیم به‌خاطر آقا فراز و مردم آبادان عیب ندارد. یک ماه دیگر باز هم گفتند پول نیست؛ باز هم گفتیم بازی می‌کنیم. نیم‌فصل شد، قرار بود که هفته گذشته قبل بازی با استقلال خوزستان پول بدهند که ندادند. قبل از بازی پرسپولیس در لیگ برتر اعتصاب کردیم و نمی‌خواستیم بازی کنیم، اما به‌خاطر مردم و آقا فراز بازی کردیم. گفتند شنبه، دیدیم خبری نیست؛ یکشنبه پول ندادند، دوشنبه پول ندادند، اما الان سه‌شنبه است.

مدافع تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد: وقتی می‌بریم، همه خوشحالند، جشن می‌گیرند، می‌آیند و تبریک می‌گویند، اما الان واقعاً به باشگاه پول آمده، اما به ما نمی‌دهند. دو هفته است پول به باشگاه آمده، اما ما 7 ماه دریافتی نداشتیم، دلیلش را هم نمی‌دانم.

بغلانی در پاسخ به این سوال که «اگر کمالوند از صنعت نفت برود، بازیکنان در این تیم می‌مانند یا خیر؟»، یادآور شد: آقا فراز اگر نباشد و برود، ما کلاً نیستیم. ما تا الان هم به‌خاطر آقا فراز و مردم کار کردیم. الان یک سال است که بدون پول کار کردیم. امسال من و سه چهار نفر اصلاً پول نگرفتیم. چرا باید این‌طور باشد؟ صنعت نفت نباید یک سال یک رتبه خوب بگیرد که در شان آبادانی‌ها باشد؟ چرا نباید بگذارند؟ واقعاً مشکل زیاد داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
5
ما هم همین سوال را از هییت مدیره صنایع فولاد داریم
چرا مهندس کشانی مثل مدیران صنعت نفت می خواهند فولاد ب پرسپولیس در اولین بازی نیم فصل ببازد؟
تفاوت پورموسوی بآ ویسی و کمالوند این است این دو شخص مربیان بزرگ هستند اما پورموسوی برای آنچه دارد ارزش قائل نیست !!!
اگر پورموسوی جایگاه کنونی فولاد را درک می کرد اکنون ال کثیر هم در مجموعه فولاد بود.
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
5
چرا نمی‌گذارند صنعت‌ نفت موفق شود؟
زیرا فوتبال ایران یه فوتبال کثیف سیاسی هست و دولت میخاد مردم رو با ورزش دلخوش کنه اینکه سرخابی بازی هاشون رو ببرن و قوی باشند . به قول اقای پورموسوی کل ایران بسیج شده واسشون . به این ترتیب متوجه هستند که اگر یه مدیر کارامد و پول به خوزستان تزریق بشه دیگر هیچ جامی برای تهران و شهرستان های دیگر نمی ماند همانطور که استقلال خوزستان با هیچی قهرمان شد به هر شکل دنبال تخریب و ایجاد مشکل برای تیم های خوزستانی هستند و از جای دیگ دستورات به عیسی زاده و اژدری برای اهداف کثیف داده میشه
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
5
خوزستان اسپرت عزیز لطفا از استانداری درخواست کمک و تغییر هییت مدیره رو بدین. انشالا که با همت شما مسوولین بهتری داشته باشیم
فقط فولاد
|
United States of America
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
5
خوزسپورت از شما بعنوان یک رسانه آگاه خواهش داریم از استاندار و هیئت فوتبال دعوت کنید و خواهان تغییرات در هیئت مدیره تیمهای صنعت نفت و فولاد باشید .اخه چرا میخواین حتی فوتبال هم ازمون بگیرید مگه چیزدیگه مونده که نگرفتید!!
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
1
2
کاربر فولاد پورموسوی پارسال خودشو ثابت کرد سر داستان بیت سعید هم اگر فشار ایشون نبود جذب نمیشد بیت سعید ۸۰درصد بدلیل اقای پورموسوی اومد فولاد اگر نمیدونستی بدون ..من بیشتر از این نمیتونم توضیح بدم بعدشم ال کثیر گزینه دوم بود ن گزینه اول بیت سعید صد برابز بهتر از ال کثیره...پورموسوی دیگه خودشو اسیر حاشیه ها نمیکنه
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
3
بیت سعید بعنوان مهاجم هدف نیست و کناره ها خوب بازی میکنه ال کثیر تخصصی کار میکنه.در اشتباهی که فک میکنی پورموسوی به این دو بازیکن برای یک پست فکر میکنه.
تلاش برای جذب ال کثیر حاشیه نیست!حالت خوبه ؟
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
4
امروز نفت تمام ایران را شکست داد گزارشگر بی ادب آقای سیانکی که واقعا آبروی رسانه را برده بود آقای میرزایی و اون آقای مهمان انصاری فرد جوری کارشناسی میکرد که یکی اگر نمیدونست فکر میکرد پرسپولیس با تیم الجزایر بازی داره واقعا این صدا سیما شورشو رد آورده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
1
درود بر کاپیتان بغلانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها