به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

گل‌محمدی به‌دنبال انتقام از تیم ویسی

گل‌محمدی به‌دنبال انتقام از تیم ویسی

خوزستان اسپورت- یحیی گل‌محمدی پس از 3 شکست متوالی در 3 بازی مهم مقابل استقلال خوزستان به‌دنبال انتقام از تیم ویسی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم تراکتورسازی با همه‌ی بازیکنان جدیدش وارد اهواز شده است تا در مصاف با استقلال خوزستان که این روزها از کمبود بازیکن رنج می‌برد، سند صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی را به تبریز ببرد.

مسابقه‌ی عصر سه‌شنبه‌ی ورزشگاه غدیر اهواز در کنار حساسیت ناشی از حذفی بودن آن، از اهمیت ویژه‌ای برای سرمربی تراکتورسازی برخوردار بوده و یحیی گل‌محمدی پس از 3 شکست متوالی در 3 بازی مهم مقابل استقلال خوزستان به‌دنبال انتقام از تیم ویسی است.

استقلال خوزستان با رهبری عبدالله ویسی در پاییز 94 موفق به شکست دادن ذوب‌آهن اصفهان با مربیگری یحیی گل‌محمدی شد و قهرمانی نیم‌فصل لیگ پانزدهم را در اصفهان جشن گرفت. این اتفاق در بازی برگشت هم تکرار شد و استقلال خوزستان با غلبه بر ذوب‌آهن در استادیوم غدیر اهواز جام قهرمانی لیگ پانزدهم را بالای سر برد. حضور یک‌ساله‌ی گل‌محمدی در لیگ دسته اول و تیم اکسین البر باعث شد تا این مربی در فصل گذشته با عبدالله ویسی روبرو نشود، اما به قید قرعه در اولین بازی به‌عنوان سرمربی تراکتورسازی باز هم در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان بود و سومین باخت متوالی طی 3 سال اخیر را مقابل آبی‌پوشان جنوبی متحمل شد.

یحیی گل‌محمدی که 3 باخت متوالی در 3 بازی مهم مقابل تیم عبدالله ویسی داشته است، نگاه ویژه‌ای به بازی فردا خواهد داشت و با آوردن تمامی بازیکنان جدید تراکتورسازی به اهواز در صدد جبران شکست‌های قبلی است.

اما استقلال خوزستان که برای اولین بار تا مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی پیش رفته است، نمی‌خواهد یک فرصت عالی برای راه‌یابی به نیمه‌نهایی را از دست بدهد و آبی‌پوشان جنوبی در بازی فردا می‌کوشند تا چهارمین باخت متوالی گل‌محمدی را به این مربی تحمیل کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
4
هرچند خیلی سخته اما خدا کنه استقلال برنده بشه و به مرحله بعد بره ، متاسفانه مسولین از این تیم حمایت نمیکنن وگرنه است خوزستان توانایی قهرمانی را در جام حذفی را داشت
کولی بالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
2
غیبت مشکوک کولی بالی ،این کارا چیه ديگه آقا یهو بگید نمیخوایم تو جام حذفی شرکت کنیم وتو لیگ هم تیم داری کنیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها