به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
بررسی عملکرد نمایندگان خوزستان در نیم‌فصل اول (3)

جدول آماری بازیکنان فولاد خوزستان در نیم‌فصل

جدول آماری بازیکنان فولاد خوزستان در نیم‌فصل

خوزستان اسپورت- علی‌اصغر عاشوری تنها بازیکن فولاد خوزستان است که در تمامی 15 بازی فولاد خوزستان در نیم‌فصل اول برای این تیم به میدان رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان که با یک باخت و یک تساوی در 2 هفته ابتدایی لیگ هفدهم، استارت موفقی در این مسابقات نداشت، به مرور زمان روند صعودی پیدا کرد و با سپری کردن 10 بازی بدون شکست در رده سوم جدول نیم‌فصل قرار گرفت.

25 بازیکن در طی دور رفت مسابقات لیگ هفدهم برای فولاد خوزستان به میدان رفتند و علی‌اصغر عاشوری تنها بازیکنی بود که توانست در تمامی مسابقات تیمش جزو 11 بازیکن حاضر در ترکیب اصلی باشد.

سرخ‌پوشان جنوبی 17 گل در نیم‌فصل به‌ثمر رساندند. علی‌اصغر عاشوری و فرشاد جانفزا با 4 زدن 4 گل بهترین گلزنان فولاد خوزستان در این دوره بودند که البته یک گل عاشوری به نفت آبادان، از سوی داور به‌عنوان گل به‌خودی مرتضی اسدی بازیکن حریف لحاظ شد. رحیمزهیوی وصابر حردانی بازیکنان 2 گله‌ی فولادی‌ها لقب گرفتند و عبدالله ناصری، یوسف کی‌شمس، هادی حبیبی‌نژاد، آرش افشین و سینا مریدی هرکدام یک‌بار طعم گلزنی در لیگ هفدهم را چشیدند.

عبدالله ناصری با ساختن 4 گل بهترین پاسور فولادمردان در نیم‌فصل بود؛ صمن اینکه 3 ضربه پنالتی توسط عبدالله کرمی، ایوب والی و فرشاد جانفزا برای فولادی‌ها پایه‌گذاری شد که یک ضربه به‌صورت مستقیم گل شد و 2 ضربه را علی‌اصغر عاشوری در ریباند تبدیل به گل کرد تا هیچ‌کدام از پنالتی‌های تیم فولاد از دست نرفته باشد.

با 3 کارت قرمز که از سوی داوران به عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی و حامد لک نشان داده شد، فولاد خوزستان جزو تیم‌هایی بود که بیشترین تعداد اخراجی را داشتند. فولادی‌ها همچنین 24 بار کارت زرد داوران را مقابل خود دیدند که حامد لک با دریافت 4 کارت زرد بیشترین اخطارها را در این تیم داشته است.

تیم فولاد خوزستان همراه با تراکتورسازی، سایپا، نفت تهران، پدیده مشهد و سپیدرود رشت جزو 6 تیمی بود که در نیم‌فصل اول بازیکن خارجی نداشت و به استفاده از بازیکنان ایرانی تکیه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کارت زرد و قرمز را در ادامه مشاهده می‌کنید.

جدول آماری بازیکنان فولاد خوزستان در نیم‌فصل
جدول آماری بازیکنان فولاد خوزستان در نیم‌فصل
جدول آماری بازیکنان فولاد خوزستان در نیم‌فصل

مطالب مرتبط
جدول آماری بازیکنان استقلال خوزستان در نیم‌فصل
جدول آماری بازیکنان نفت آبادان در نیم‌فصل

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
2
کی شمس جوان و بومی سی دقیقه بازی کرد ۱ گل زد اونوقت زلیکانی و گلزاری بیش از ۳۰۰ دقیقه بازی کردن و حتی یه پاس گل هم ندادن$$!!
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
2
دقیقا موافقم.
زلیکانی و گلزاری سربار شدند
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
2
واقعا جای سواله بازیکنی که توی کمترین زمان خودشو نشون داده نباید یه بازی بهش میدون داد..
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
0
کیشمس تو تیم جوانان شدیدا بهش نیاز دارن دلیلش اینه نیستش بقیه جوونا ب نسبت کیفیتشون بازی کردن کیشمس رو نباید زیاد در معرض دید تبریزیا وتهرانیا بذاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
2
بايد به بازيكنان جوان خوزستاني آينده دار فرصت بيشتري براي بازي داده بشه مثل يوسف كي شمس ،هيثم هاشمي، جعفر دسومي و صابر حرداني و نجاريان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
اگر بازیکنان فولاد دقت و تمرکز خود را بیشتر کنند و دفاع خود را محکم کنند قطعا امسال قهرمان میشه ، بازیکنان فولاد همه خوب بازی میکنن بجز آرش افشین البته اگه روش بیشتر کار کنن خوب میشه چون آرش بازیکن خوبیه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها