به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

زمین‌های ورزشی خوزستان طعمه زمین‌خواران

زمین‌های ورزشی خوزستان طعمه زمین‌خواران

خوزستان اسپورت- تصرف زمین‌های دارای کاربری ورزشی توسط زمین خواران از مشکلات بزرگ ورزش خوزستان است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که افزایش فضاهای ورزشی با کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی رابطه مستقیم دارد و در اغلب مناطق توسعه‌ی فضاهای ورزشی در دستور کار قرار می‌گیرد، وضعیت در استان خوزستان به گونه‌ای دیگر است.

تملک زمین‌های دارای کاربری ورزشی از سوی زمین خواران یا پیمانکاران ساختمانی به‌منظور احداث فضاهای غیرورزشی از جمله مشکلاتی است که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در جلسه روز گذشته شورای ورزش استان در استانداری خوزستان به آن اشاره داشت.

افشین حیدری در این جلسه گفت: «یکی از مشکلاتی که در استان با آن مواجه‌ایم، بحث زمین خواری است و خیلی از زمین‌های با کاربری ورزشی قربانی  و طعمه دلالان و زمین خواران می‌شوند و بنایی که در آن احداث می‌شود، هیچ ربطی به ما ندارد. اکنون نمونه آن در جاده ساحلی اهواز است که البته پروژه متوقف شده است. تا چه زمانی باید افسوس بخوریم که در فلان منطقه می‌خواهیم یک زمین ورزشی احداث کنیم ولی زمین نداریم. واقعا در بحث سرانه ورزشی استان مشکل داریم و از زمین‌های کاربری ورزشی، استفاده‌های دیگر می‌شود.»

به گزارش خوزستان اسپورت، موضوعی که مدیرکل ورزش استان به آن اشاره کرد، اگر مورد توجه همه دستگاه‌های ذیربط قرار نگیرد، تبعات منفی‌اش را در گذر زمان عیان‌تر خواهد کرد و افزایش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
6
وقتی پزشکان متخصص و روسآ در کادر پزشکی سند زمین های با کاربری ورزشی تفریحی را در دست دارند باید به حال این خوزستان گریست
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
1
واقعا جای تأسف داره
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
1
وقتی مسولین ورزش هر مملکتی صادق نباشن بهتر از این نمیشه
البته ناگفته نماند دلیل اصلی هر ظلمی در هر کشوری متوجه خود مردم هست چون دلیل اصلی ظلم و فساد خود مردم هستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها