به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

اسکوچیچ تمرین فولاد را تعطیل نکرد

تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از ظهر امروز تمرین خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم مغلوب سایپا شد و حالا باید برای بازی در مقابل السد قطر آماده شود. کاروان فولاد پس از بازی با سایپا به دلیل تأخیر زیاد پرواز هواپیمایی نفت دقایقی پس از ساعت یک بامداد جمعه به اهواز رسید.

دراگان اسکوچیچ با وجود این تأخیر از بازیکنان فولاد خواست بعد از ظهر جمعه در محل تمرین این تیم حاضر شوند. اسکوچیچ با توجه به نزدیکی زمان بازی برابر السد قطر نمی خواهد فرصت را از دست بدهد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
16
دوستان دیدین چطور مافیا کرار رو به بازی رسوند، قلعه نوعی هم نشوندش رو نیمکت می خواد ادای اسکوچیچ رو در بیاره، اونوقت فولاد چند تا بازیکن از دست داد این فصل؟
یکی هم مثل کاشانی زبونش دراره که چرا وکیا رو نمی ذارید بیاد با افاضلی تمرین کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دارم دق می کنم از عصبانیت، صدا و سیما حاضره بازی دسته چندم اروپایی رو پخش کنه ولی حاضر نیست بازی قهرمان لیگ رو پخش کنه، شبکه خوزستان هم که بدتر!!!!!!!!
عصبیم بدجور.
جمال بخشنده نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
12
شبکه خوزستان بزرگترین ضربه رو به ورزش خوزستان داره میزنه. به عنوان مثال برای ورزش بسکتبال تا همین 2 فصل قبل با وجود این که پتروشیمی بندر امام حریبفاشو یکی یکی از پیش رو بر میداشت تا قبل از بازی فینال حتی یکی از بازیهاشو پخش نکردن ولی استانها دیگه حتی بازیهای لیگهای دسته اول بسکتبال و فوتبال و والیبال تیمهای استانشونوپخش میکنن!!! شبکه خوزستان همین بازیا لیگ برتر فوتبال رو هم با ا اکراه پخش میکنه!!!!
تو دسته اول 3 تا تیم داریم که هر 3تا تیم مدعی صعود هستن ولی حتی یکی از بازیهاشون هم پخش نشده!!!
ب خدا قسم استانها ی یگه حسرت داشتن یکی از تیمهای استان خوزستان رو دارن بعد شبکه خوزستان ......!!
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
دقیقا راست میگی. منم همون نظرات تو رو دارم و واقعا عصبانیم. شبکه 3 که دقیقا هر بازی به جز فولاد باشه رو نشون میده. حتی شبکه ورزش هم نشون نمیده. خوزستان هم که فاجعه ست. مافیا هم که داره کولاک میکنه. رسما فولاد مال یه کشور دیگه ست که لازمه همه جوره از موفقیتش جلوگیری بشه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
10
بله متاسفانه از ماست که بر ماست، اونوقت هر شب نگاه می کنی یه مهمانان و کارشناسانی میاره که معلوم نیست در مورد چی حرف می زنن، هر کدوم هم سه چهار ساعت حرف می زنن، بدترین حرکت تلویزیون خوزستان وقتی بود که می خواستند جایزه بدن به عبدولی و یکی دیگه از کشتی گیران اسیایی، مجری با یک آب و تابی توضیح می داد که رئیس صدا و سیما عذرخواهی کرد که نتونست بیاد (نمی دونم چرا نباید بتونه بیاد؟) ولی یک جایزه نفیسی برای شما در نظر گرفت، داشتم دیوانه می شدم وقتی گفت به هر نفر 5 میلیون ریال، مجری هم همچین عدد پننننننننننننننننننننننننج رو کشید که فکر کردم می خواد 5 میلیارد تومن بده
...
500 تومن ر وبذاری کف دست بچه قبول نمی کنه میگه یه گوشی چینی هم نمیشه، ادم از چه چیز بناله، از خودی یا غریبه؟
فولاد خورشيد جنوب
|
Germany
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
5
عملكرد صدا و سيما در قبال قهرمان ايران فولاد واقعا خجالت اوره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها