به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

احتمال پیوستن دروازه‌بان ‌نفت به گسترش فولاد

احتمال پیوستن دروازه‌بان ‌نفت به گسترش فولاد

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان صنعت‌نفت آبادان در صورت جدایی کورش ملکی از گسترش فولاد تبریز به این تیم خواهد پیوست.

به گزارش خوزستان اسپورت، با آمدن سوشا مکانی به آبادان، جدایی ناصر سالاری از تیم صنعت‌نفت قطعی به‌نظر می‌رسد و از تیم گسترش فولاد تبریز به‌عنوان مقصد احتمالی وی نام برده می‌شود. گسترشی‌ها که دروازه‌بان‌هایی چون فرناندو خسوس و کورش ملکی را تحت قرارداد دارند، در صدد انتقال ملکی به تیم دیگری هستند تا جای خالی برای انتقال گلر صنعت‌نفت به تبریز باز شود.

ناصر سالاری 31 ساله که در تیم‌های مختلفی شاگرد فیروز کریمی بوده و سال گذشته همراه با این مربی به آبادان آمد، در فصل جاری لیگ برتر نتوانست کیفیت سال گذشته را به نمایش بگذارد و شاید همین امر باعث شد تا کادر فنی صنعت‌نفت تصمیم به جذب سوشا مکانی بگیرند.

سوشا مکانی تنها دروازه‌بان ایرانی است که در کنار علیرضا بیرانوند و در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه فرصت حضور در ترکیب تیم ملی ایران را داشت و در بازی مقابل سوریه در مالزی از دروازه تیم ایران حراست کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
3
اصلا شک نکنید که فیروز کریمی از سالاری نمیگذره پس از همین الان ناصر رو گسترشی بدونید .از حق نگذریم درسته که سالاری یکم افت کرده بود ولی خداییش کم نزاشت برامون و خیلی جاها ناجیمون شد
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
2
سالاری درسته که کم نذاشت ولی گلهای تاثیر گذار بدی خورد گلهایی که از سایپا خورد و گل پله ای و کم جونی که از گسترش خورد به هر حال به هر تیمی که میره خدا پشت وپناهش باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها