به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/سبقت تراکتورسازی از تاریخ نقل‌وانتقالات

عکس/سبقت تراکتورسازی از تاریخ نقل‌وانتقالات

خوزستان اسپورت- قراردادهای شش بازیکن سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی 3 روز قبل از آغاز رسمی نقل‌وانتقالات در هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به ثبت رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، سازمان لیگ اعلام کرد با توجه اینکه نقل‌وانتقالات میان‌فصل از روز سه‌شنبه 28 آذرماه آغاز می‌شود و در همین روز 2 بازی جام حذفی برگزار خواهد شد، تیم‌های استقلال خوزستان، نفت آبادان و تراکتورسازی در صورت تکمیل مدارک بازیکنان جدید قادر به استفاده از این نفرات خواهند بود.

در همین راستا، باشگاه تراکتورسازی امروز (شنبه 25 آذرماه 96) قراردادهای شش بازیکن سرباز به اسامی امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، قائم اسلامی‌خواه و رضا شربتی را در هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به ثبت رساند تا از این نفرات در بازی مقابل استقلال خوزستان استفاده کند.

این در حالیست که هیئت‌های فوتبال استان‌های مختلف در حال حاضر فقط مجاز به ثبت فسخ قراردادهای قبلی بازیکنان هستند و قراردادهای جدید باید از ابتدای روز سه‌شنبه 28 آذرماه به ثبت رسمی برسند.

باید دید که این سبقت 3 روزه تیم تراکتورسازی و هیئت فوتبال آذربایجان‌ شرقی از تاریخ آغاز رسمی نقل‌وانتقالات لیگ برتر چه توجیهی از سوی سازمان لیگ خواهد داشت؟

عکس/سبقت تراکتورسازی از تاریخ نقل‌وانتقالات

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
4
استقلال خوزستان هم تو فسخ قرداد رکورد زده این تابا که خیلی عالی بود 45 یورو بازیکن به این خوبی رفته تو لیست مازاد یه ایراد هم چسبوندن روش علت شبگردی کجا گشته بیچاره از مارینی خیلی سرحالتر بود
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
3
وقتي قانون را طوري تنظيم كرده اند كه بازيكنان بايد دو سال را در اوج بازيشون را در اين باشگاه آن هم بصورت كاملاً رايگان سپري كنند و اين دو سال را بعنوان خدمت سربازي در زير پرچم مقدس كشور بدانند جرا نبايد باشگاه تراكتور و استان آذربايجان سبقت نگيرند . من فقط ميخواهم بداتم كه بازي در اين باشگاه چه ربطي به دوران مقدس سربازي دارد . حالا اگر ميگفتن كه ورزشكاران در تمام رشته ها بايد دو سال را بعنوان سربازي در خدمت هيئت فوتبال استانشان باشند بازم يه چيزي در ضمن اينگونه حداقل تبعيضي هم بوجود نمي آمد و ورزش همان شكل حقيقي و قشنگش را به نمايش ميگذاشت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
1
این تیم مافیاییه والا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها