به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

نفت آبادان؛ خطرناک‌ترین تیم لیگ در شروع مجددها

نفت آبادان؛ خطرناک‌ترین تیم لیگ در شروع مجددها

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت آبادان بیشترین تعداد گل زده را از ضربات شروع مجدد داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، زردپوشان آبادانی که نیم‌فصل نخست لیگ را با قرار گرفتن در رده ششم جدول به پایان رساندند، خطرناک‌ترین ترین این فصل از مسابقات در ضربات شروع مجدد بوده‌اند و 12 گل را از روی این ضربات به ثمر رسانده‌اند.

تیم صنعت‌نفت مدل 96 که از بازیکنان خلاق و تکنیکی بهره می‌برد، از ضربات شروع مجدد پرتعدادی که در این فصل به‌دست آورده، استفاده حداکثری را به عمل آورده و 12 بار در شروع مجددها به گل رسیده است که 5 گل از این تعداد از روی نقطه پنالتی بوده است.

کرار جاسم هافبک عراقی و لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی نفت آبادان که بیشترین نقش را در ایجاد و به‌ثمر رسیدن این ضربات داشته‌اند، هرکدام یک ضربه پنالتی را هم در نیم‌فصل نخست لیگ از دست دادند و در صورت به ثمررسیدن این 2 پنالتی تعداد گل‌های صنعت‌نفت از ضربات شروع مجدد می‌توانست در 15 بازی به 14 گل هم برسد که رقمی کم‌نظیر در لیگ ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، آبادانی‌ها که در آخرین بازی لیگ مغلوب پرسپولیس شدند، روز سه‌شنبه در جام حذفی دیدار دوباره‌ای با تیم قرمزپوش تهران خواهند داشت و باید دید که آیا این بار قفل دروازه قهرمان نیم‌فصل را باز می‌کنند؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
3
خو کوکا برا همینه میگن آبادان برزیلته ، باور نداری تحویل بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
0
مافیای فوتبال و هیئت مدیره پرسپولیسی صنعت نفت زهر خودشونو ریختن و قبل از بازی با پرسپولیس با ندادن پول به بازیکنا و پایین آوردن روحیه بازیکنا یک تیم خلع سلاح شده را به تهران فرستادت که فقط پرسپولیس ببره و صنعت نفتی که علی رغم همه ادعاها هواداری نداره و فقط سیاهی لشکرن. هیچ هواداری حاضر نیس خودشو بخاطر صنعت نفت به خطر یا به زحمت بندازه . خدایا صنعت نفتمونو برای همیشه از روی زمین بردار تا فقط در دلمون باشه و دیگه اینقدر زجر نکشیم . دلمون خوش بود که امسال با این بازیکنا لااقل بجایی خواهیم رسید ولی دشمنان داخلی و مافیای فوتبال زهر خودشونو ریختن . تیم به تهران نره آبرومندانه تره .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها