به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

برنامه ریزی عجیب هیئت فوتبال خوزستان

کمیته مسابقات هیئت فوتبال خوزستان در نظر دارد که مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های خوزستان را تا قبل از پایان سال جاری تمام کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، طبق برنامه ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال خوزستان، پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های خوزستان در روز 28 اسفندماه جاری خاتمه خواهد یافت و پس از آن تیم ها چند ماه را در استراحت به سر خواهند برد تا فصل جدید مسابقات در اواسط سال 94 آغاز شود.

نگاهی به برنامه ریزی مسابقات فوتبال خوزستان در رده های سنی مختلف نشان می دهد که تیم ها در اکثر رده های سنی بیش از نیمی از سال را به دور از مسابقات رسمی سپری می کنند و فقط در مدت محدودی به مصاف هم می روند.

خوزستان اسپورت به عنوان رسانه ای که همواره با پوشش خبری مسابقات و درج جداول لیگ های مختلف فوتبال خوزستان در انعکاس فعالیت های لیگ های داخلی استان سهیم بوده، این سئوال را از مسئولان اجرایی و برگزاری مسابقات هیئت فوتبال خوزستان دارد که این نوع برنامه ریزی را بر اساس کدام استانداردها انجام می دهند؟

آیا فشرده کردن و برگزاری مسابقات رده های سنی پایه در چند گروه و در مدت محدود می تواند کمکی به آماده سازی و رشد فوتبال خوزستان داشته باشد؟

و در حالی که فصل ورزشی لیگ های مختلف کشور در بهار 94 به پایان می رسد، اصرار کمیته مسابقات برای خاتمه دادن لیگ برتر و دسته اول خوزستان قبل از خاتمه سال 93 به چه دلیل است؟


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
هوادارخوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
1
1
خوزستان اسپورت برای احقاق حق هوادارای خوزستان ببینید
دلیل پخش نشدن بازیامون توی تهران درمقابل تیمای غیر از سرخابیا چی هست یعنی ما ارزشمون کمتر از طرفدارای تراکتور و سپاهانه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها