به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

قول مساعد وزارت نفت برای کمک به تیم نفت آبادان

قول وزارت نفت برای کمک به تیم نفت آبادان

خوزستان اسپورت- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:پس از مذاکراتی که با وزارت نفت داشتیم قول برطرف کردن مشکل مالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان داده شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، غلامرضا شرفی اظهار کرد: پس از مذاکراتی که با 2 معاون وزیر نفت داشتیم آنها قول مساعد برای رفع مشکلات مالی تیم صنعت نفت دادند.

وی افزود: قرار است در روزهای آینده بودجه مناسبی از سوی وزارت نفت به تیم صنعت نفت آبادان تزریق شود تا این تیم در نیم فصل دوم بتواند با جذب بازیکنان جدید خود را تقویت کند.

وی اظهار کرد: با توجه به محرومیت هایی که مردم آبادان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، نتیجه گیری تیم صنعت نفت در لیگ برتر مرهمی بر زخم‌های مردم این شهر است.

شرفی گفت: عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ امسال امیدوار کننده است و این تیم در نیم فصل دوم می‌تواند روند بهتری را پیش بگیرد.

وی افزود: متاسفانه امسال شرایط مالی این تیم مناسب نیست و این مساله تا حدود زیادی در انگیزه و شرایط روحی بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: این تیم با شرایطی که دارد از شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیا برخوردار است ولی اگر بودجه در زمان لازم نرسد نمی توان به نتیجه گیری این تیم امیدوار بود.

شرفی ادامه داد: هواداران آبادانی از وزارت نفت انتظار دارند با حمایت از تیم صنعت نفت زمینه را برای ادامه روند نتیجه گیری این تیم در نیم فصل دوم فراهم کند.

شرفی اظهار کرد: با توجه به نتایجی که تیم صنعت نفت در نیم فصل اول لیگ برتر و جام حذفی کسب کرده، شور و نشاط اجتماعی مناسبی در آبادان شکل گرفته ولی اگر وزارت نفت حمایتی از این تیم نکند دود آن به چشم آبادانی هایی می‌رود که این تیم را جزیی از زندگی خود می‌دانند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
4
تیم باید به هر شکلی که شده قبل از بازی با پرسپولیس پول گیرش بیاد تا بازیکنان با روحیه کامل بازی کنن . بعد از مردن رستم و سهراب که فایده نداره .
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
4
توی چشم خودتون هم میره !
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها