به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

شیخ‌ویسی: تصمیم گرفتم در استقلال بمانم

شیخ‌ویسی: تصمیم گرفتم در استقلال بمانم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان از ماندش در این تیم تا پایان فصل خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با تسنیم درباره بحث جدایی‌اش از استقلال خوزستان اظهار داشت: با صحبت‌هایی که در جلسات دو سه روز گذشته مطرح شد در تیم استقلال خوزستان ماندنی شدم و تصمیم گرفتم که بمانم و کمک کنم تا شرایط تیم‌مان رو به بهبودی برود. تا آخر فصل قرارداد دارم و بعد از پایان رقابت‌ها برای فصل آینده تصمیم خواهم گرفت.

وی در واکنش به شایعه مذاکره‌اش با باشگاه سپاهان برای انتقال به این تیم افزود: باشگاه سپاهان هیچ‌گونه مذاکره‌ای با من نداشته است.

دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان درباره درصد دریافتی بازیکنان از این باشگاه تصریح کرد: در این سه هفته‌ای که موسوی به‌عنوان مالک باشگاه و کارخانه گروه ملی معرفی شده است, ما مقداری دریافتی داشتیم اما خدا را شکر همین که تیم صاحب پیدا کرد، باعث خوشحالی ماست. ان‌شاءالله در ادامه نتایج خوبی می‌گیریم تا مالک باشگاه را هم که نگاه خوبی به ورزش دارد, دلگرم کنیم.

شیخ‌ویسی درباره استعفای ویسی از سرمربیگری استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: خدا را شکر ویسی  در تیم ماندنی شد با جدایی او از تیم وضعیت‌مان خوب نمی‌شد. امیدواریم در نیم‌فصل دوم امتیازات کافی را بگیریم. علاوه بر لیگ در جام حذفی هم یک بازی حساس با تراکتورسازی داریم و به دنبال این هستیم که از این بازی شروع کنیم و گام‌‌های‌مان را محکم برداریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
4
دمت گرم اقا وحید .به امید حذف تراکتور
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها