به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

صحبت‌های مالک جدید باشگاه استقلال خوزستان

صحبت‌های مالک جدید باشگاه استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- مالک باشگاه استقلال خوزستان با حضور در تمرین آبی پوشان، گفت: من همچنان از تیم حمایت می‌کنم و همه جزو یک خانواده هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سید عبدالرضا موسوی مالک جدید باشگاه استقلال خوزستان با حضور در تمرین امروز (جمعه) این تیم اظهار کرد: از زمانی که مالکیت گروه ملی و باشگاه را در اختیار گرفته‌ام، در چند نوبت تزریق مالی به باشگاه داشته‌ام اما خوب می‌دانم که این کمک‌ها کم بوده است.

وی بیان کرد: من همچنان از تیم حمایت می‌کنم و همه ما جزو یک خانواده هستیم. مشکلات کم کم حل خواهد شد. همچنین در صورت برد تراکتورسازی در جام حذفی، پاداشی به تیم تعلق خواهد گرفت.

همچنین عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان، گفت: از آقای موسوی بابت حمایت‌هایی که تاکنون داشته است، قدردانی می‌کنم. از زمانی که او از ما حمایت کرده است، توانسته‌ایم 7 امتیاز کسب کنیم و حضور او در تمرین امروز انگیزه مضاعفی برای ادامه کار به ما داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
2
با این حرفا دهن کسی شیرین نمیشه اقای موسوی
فریدون قنبری
|
United States of America
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
آقای ویسی لطفا بهر طریقی که میتوانی تیم را ازحاشیه سقوط دور کن بخدا همین تیم موجودتنها یک مهاجم گلزن نیازدارد ...آقای موسوی حمایت مالی کن بخدا سود میبری...اگرتیم افتاد ضربه اش ابتدا متوجه مالک میشود...به کوری دشمنان خوزستان سال97درلیگ برتر4 سهمیه خواهیم داشت