به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

ریکانی: هدف صنعت‌نفت سهمیه آسیایی است

ریکانی: هدف صنعت‌نفت سهمیه آسیایی است

خوزستان اسپورت- هافبک جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فرقی نمی‌کند با کدام حریف روبه‌رو می‌شویم، هدف ما قهرمانی در جام حذفی و گرفتن سهمیه آسیا است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، طالب ریکانی درمورد جدایی از استقلال خوزستان و پیوستن به صنعت نفت گفت: دو روز قبل جدایی‌ام از استقلال خوزستان قطعی شد و دیروز با صنعت نفت به توافق رسیدم و ان‌شاءالله از امروز در تمرینات تیم شرکت می‌کنم.

وی در مورد اینکه چه شد استقلال خوزستان را ترک کرد،‌ عنوان کرد: جدایی‌ام به خاطر مشکلات مالی استقلال خوزستان بود، درنهایت کل پولم را بخشیدم و از این تیم جدا شدم.

هافبک صنعت نفت درمورد اینکه آیا از عملی نشدن وعده‌ها در استقلال خوزستان ناراحت نیست، عنوان کرد: بله؛ ناراحت هستم. ما بعد از چهار ماه تازه صاحب پیدا کردیم و قول‌های زیادی می‌دادند که متاسفانه عملی نمی‌شد.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کنی با مشخص شدن مالک استقلال خوزستان شرایط  این تیم بهبود پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: این مساله را نمی‌دانم، تا به الان که این اتفاق نیفتاده است.

ریکانی درمورد اینکه صنعت نفت هم از مشکلات مالی رنج می‌برد، گفت: خدا را شکر صنعت نفت مشکل مالی ندارد. از طرف دیگر صنعت نفت تیم شهرم است و برایم افتخار است که در این تیم به میدان بروم و بتوانم باعث شادی هواداران خونگرم و پرشور آبادانی شوم.اصلا حرف مسائل مالی را نزدم و خیلی سریع به توافق رسیدیم و قرارداد امضا کردیم.

وی درمورد اینکه در این سال‌ها خیلی تیم عوض کرده ای عنوان کرد: استقلال اهواز به لیگ یک رفت و مجبور شدم از این تیم جدا شوم. در سپاهان قرارداد یکساله داشتم که پس از اتمام قراردادم به  استقلال خوزستان آمدم، استقلال خوزستان هم مشکل مالی داشت و در نهایت به صنعت نفت تیم شهرم پیوستم.

هافبک جدید صنعت نفت در مورد اینکه احتمال دارد در جام حذفی با پرسپولیس روبرو شوید، تصریح کرد: شاید بادران حریف ما شد، باید ابتدا نتیجه بازی پرسپولیس و بادران را ببینیم چه می‌شود. هر کسی که حریف ما شد فرقی نمی‌کند ما می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم و پرسپولیس و سایر تیم‌ها فرقی نمی‌کند. هدف ما کسب سهمیه آسیا است و می خواهیم به این آرزوی مردم آبادان تحقق بخشیم. این اتفاق امسال می‌تواند عملی شود. امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوب تیم را آسیایی کنیم و این موفقیت را به هوادارانی که لایق آن هستند هدیه کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
5
دمت گرم .اي كاش همه بازیکنا همین روحیه رو داشته باشن .به امید یک فینال خوزستانی در جام حذفی.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
1
صنعت مقامی بالاتر از ششم بدست نمیاره چون مربیش دنبال اهداف بزرگ نیست.با تمام احترام به تیم صنعت
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
1
طالب از نظر فنی عالیه فقط آمادگی بدنیش مهمه باید همه روحیه جنگندگی و برد داشته باشیم تا به هدفمان برسیم این دفعه دیگه حق اشتباه جلوی پرسپولیس نداریم میریم برای حذفش جام مال ماست اینو بدونین همگی
فقط فولاد
|
United States of America
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
1
اقا بیژن من طرفدار همه تیمای استانم هستم. با تمام احترام به نظرتون ولی به نظرم صنعت نفت شاید بهتر از فولاد مقام بیاره چون هدف دکتر اژدری مقام هشتم هست.با این اوضاعی که من دارم میبینم و نقل و انتقالات تیمها فولاد مثل پارسال مقام میاره بین 8-10 هست .
تنها راه چاره فولاد اوردن سرمربی خارجی هست چون مربی خارجی رو کسی نمیتونه تو کاراش دخالت کنه .
کجایی دهکردی از شر این بشر راحتمون کنی.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
ششمی هم رتبه خوبیه برا صنعت نفت
طالب جان با این روحیه پیروزی از ان ابادانه
به خودتون اعتماد داشته باشین تک تک بازیکنای نفت ابادان چیزی از پرسپولیس کم ندارن تنهافرقش اینه که اونها سه سال با همین ترکیب با هم بازی کردن و هماهنگ شدن. پس با تمرین بیشتر و هماهنگی بیشتر میشه بالاتر از پرسپولیس ایستاد.به امید قهرمانی
یا حق