به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

مشکل سوشا مکانی برای قرارداد با نفت آبادان

مشکل سوشا مکانی برای قرارداد با نفت آبادان

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان جدید تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان برای رسمی کردن قراردادش باید از باشگاه نروژی مجوز دریافت کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسئولان تیم صنعت‌نفت آبادان در روزهای گذشته با سوشا مکانی دروازه‌بان سابق تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان برای عقد قراردادی تا پایان لیگ هفدهم به توافق رسیدند، اما رسمی شدن این قرارداد منوط به جلب رضایت یک باشگاه نروژی است.

مکانی در تابستان سال گذشته قراردادی با تیم میوندالن نروژ به امضا رساند که این قرارداد تا 30 ژوئن 2018 (نهم تیرماه 97) اعتبار خواهد داشت. باشگاه میوندالن که در لیگ دوم نروژ حضور دارد و پیش از این سوشا مکانی را به تیم لیگ برتری استرومگودست نروژ انتقال قرضی داده بودند، به باشگاه صنعت‌نفت نیز اعلام‌کرده‌اند که مکانی را به‌عنوان بازیکن قرضی تا پایان لیگ برتر ایران (هفتم اردیبهشت 97) به این تیم آبادانی انتقال موقت می‌دهند و برای این کار نیز مبلغی دریافت می‌کنند.

باشگاه میوندالن نروژ با این امید که سوشا مکانی در لیست مسافران تیم ملی ایران برای جام جهانی روسیه حضور داشته باشد و سودی نصیب باشگاه آن‌ها شود، حاضر نیست این دروازه‌بان را به‌عنوان بازیکن آزاد به صنعت‌نفت بدهد.

مذاکرات مدیران دو باشگاه کماکان ادامه دارد و علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت نیز در مصاحبه اخیرش اعلام کرد نهایت تلاش خود را برای انتقال این دروازه‌بان باتجربه به آبادان انجام می‌دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
3
نگاه کنید که تیمهای اروپایی چقدر اقتصادی فکر میکنن فقط مصالح باشگاه براشون مهمه نه مصالح شخصی .اونوقت باشگاهی مثل فولاد رو ببینید !! با این همه ساخت بازیکن هیچ حق رشدی از فروششون نمیگیره.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
0
خواهشن اجازه رفتن سالاری رو ندین
سالاری میتونه سرمایه باشگاه برا سالهای اینده باشه.سوشا یه نیم فصل هست سال اینده رو نباید فراموش کرد.
حضور همزمان سالاری و سوشا تضمین موفقیت نفته.نوشی صوفیانی از سالاری خیلی ضعیفتره و اون باید بره.فراموش نکنیم سالاری سرمایه باشگاست به راحتی از دستش ندیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها