به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

شرط مالک استقلال خوزستان برای حمایت چیست؟

شرط مالک استقلال خوزستان برای حمایت چیست؟

خوزستان اسپورت- سرپرست مدیرعاملی استقلال خوزستان گفت: مالک باشگاه اعلام کرد که تمام قد از باشگاه حمایت می‌کند و شرط آن هم این است که طی سال‌های آینده تیم استقلال خوزستان بومی شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالنبی شولی در خصوص جلسه دو روز پیش با عبدالرضا موسوی مالک باشگاه و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهارکرد: در این جلسه آقای موسوی، حیدری، ویسی و خود من حضور داشتیم و هماهنگی‌هایی جهت پیشبرد اهداف تیم در فصل جاری و سال‌های آینده صورت گرفت.

وی افزود: اعتقاد مالک باشگاه این است که اگر قرار است برای سال‌های آینده هزینه کنیم، با توجه به این‌که خوزستان غنی از بازیکن است و استعدادهای خوبی دارد، آوردن بازیکنان دیگر به استان خوزستان کار بیهوده‌ای است و تاکید داشت که باید خودمان بازیکن پرورش دهیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان افزود: آقای موسوی به ویسی گفت که با قدرت به کارت ادامه بده و برای چند سال آینده تیم نیز برنامه‌ریزی کن. قرار شد که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز کمک‌هایی در راستای حل مشکلات باشگاه داشته باشد و در نهایت نیز به جایی برسیم که طی دو سه سال آینده شاهد  بازیکن غیربومی در استقلال خوزستان نباشیم.

وی عنوان کرد: مالک باشگاه از ویسی خواست که به استعدادیابی بپردازد و حتی به روستاهای استان برود و بازیکنان مستعد را شناسایی کند و تاکید کرد که با آوردن بازیکن از خارج استان برای تیم مخالف است و باید به بازیکنان استان توجه و آن‌ها را مطرح کرد. در واقع آقای موسوی خواستار انجام یک کار هدف‌دار و با برنامه در باشگاه است.

شولی عنوان کرد: آقای موسوی اعلام کرد که تمام قد از باشگاه حمایت می‌کند و شرط آن هم این است که طی سال‌های آینده استقلال خوزستان بومی شود. او از ویسی نیز خواست که کار کند و تیم امسال در لیگ برتر بماند و ویسی هم قول داد که تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
4
ای دمت گرم اقای موسوی بایدم اینطوری باشه .ما که از اولش این حرفا رو میزدیم ولی رفتن از شیراز و بوشهر و یزد بازیکن درجه2 اوردن .
به خدا از شمال تا جنوب این استان پر از استعداده .یکم از پارتی بازی دست بردارین و به شایسته سالاری اهمیت بدین .
ان شاالله سال دیگه 4 تیم خواهیم داشت و اگه تیمامون به این اهمیت بدن خیلی بازیکن جوون و اینده دار استان میتونن ایندشونو بسازن .
نمیگم که همه بازیکنا بومی باشن ولی مثل فولاد باید کار بشه که الان 70 درصدش تقریبا بومی ان .
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
3
3
اگه فولاد رو‌میبینید بازیکن‌بومی داره از بچگی پرورش داده تا رسیده به تیم بزرگسالان کشکی از تو روستا که پیدا نکردن این بازیکنا رو. حالا چندتا غیر بومی چه اشکال داره؟ مگه لیگ محلات که فقط از کوچه خودمون بازیکن انتخاب کنیم. اون سالی که استقلال خوزستان قهرمان شد ادغام بومی و غیر بومی تیم رو قهرمان کرد وگرنه ما کجا مثل خسوس و کولی بالی تو خوزستان پیدا میکردیم؟ کل سیستم لیگ های فوتبال دنیا رو زیر سوال بردید با این تصمیمتون. بارسا هم همچین کاری نمیکنه که شما تصمیم دارید انجام بدید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
5
با سلام کار بسیار خوبی است به نظرم بازیکنان خوزستانی حاضر در تیم های لیگ برتر استان، زیر گروه دسته دو کشور و لیگ دو و یک کشور حضور دارند رو انتخاب کنند و همچنین لیگ های امید و جوانان کشور. فکر کنم بیش از 30 تیم که می شود 22 بازیکن خوب خوزستانی دور هم جمع کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
2
فکر خوبیه
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
2
اقا بیژن هدفشم همینه نه اینکه 100 درصد تیم بومی باشه که .ایتطوری نمیشه که .حالا شاید یه پست بازیکن بومی جواب نداد خارجی یا خوب غیر استانی میگیرن.
خواهشا تندروی نکنین تو نظراتتون .حالا که مدیرعامل درست حسابی پیدا شد که به جوونای استان اهمیت بده خوب نیست به نظرت؟
یا بومی خوب بیارین اگه نبود که محاله غیر بومی خوب بیارین
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
2
تنها هدفشون از این بحث کم کردن بودجه استقلال خوزستان است وگرنه بومی سازی خوبه بشرطی که اکادمی داشته باشی و از پایه بچه ها تربیت کنی و یا از ثمره های مازاد آکادمی فولاد استفاده کنی.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
1
اگر آقاي موسوي واقعاً شرطش اين باشد ، بايد اعتراف كرد كه ايشان انساني مؤمن ، كاربلد و حرفه اي دانست و با توجه به اينكه ميداند ميشود از خوزستان همه نوع بازيكن در تمام پستها پرورش داد آقاي موسوي را بايد بهترين كارشناس فوتبال دانست .
انشاءالله كه با همين نيت پيش برود و خداوند يار و ياورش باشد و دعاي خير مردم خوزستان هميشه بدرقه راهش و حافظ جانش و سلامتي خانواده اش باشد .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
0
اگه هدف اینه پس باید با بازیکنای خوب قراردادهای بلند مدت بسته بشه در غیر اینصورت فایده نداره.همون طور که میدونیم اول فصل تصمام بازیکنای خوب بومی تیمرو رها کردن و به تیمای دیگه رفتن پس اگه قرار داد بلند مدت نباشه و راه برا رفتنشون هموار باشه این کار بازیکنسازی برا تیما دیگست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها