به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

کامروا: شرایط ما مثل استقلال خوزستان شده است

کامروا: شرایط ما مثل استقلال خوزستان شده است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پدافند رعد خوزستان با اشاره به شرایط بد مالی تیمش، گفت: شرایط تیم ما مانند تیم فوتبال استقلال خوزستان شده و این باعث تاسف است که ورزش اهواز و خوزستان این گونه است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، غفور کامروا پس از شکست تیمش در هفته سوم لیگ برتر کشور برابر پتروشیمی، اظهار کرد: پتروشیمی یک تیم آسیایی است و همه بازیکنان آن ملی‌پوش هستند، ضمن این که برای این تیم هزینه می‌کنند. این دیدار بین دارها و ندارها بود.

وی بیان کرد: باور نمی‌کنید که ما با فقر تیم‌داری می کنیم. فردا قرار است تیم ما برای بازی به تبریز برود اما دیگر پولی نداریم و در حین بازی داشتیم با سرپرست تیم، فکر می‌کردیم که برای این بازی از کجا باید پول بیاوریم تا به تبریز برویم و چگونه می‌توانیم به این دیدار برویم. ما تنها می‌خواهیم شش نفر را اعزام کنیم، آن هم برای این که بتوانیم امتیازی بگیریم ولی هیچ کسی به ما کمک نمی‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال پدافند رعد خوزستان عنوان کرد: آقای حیدری قرار بود مبلغ پنج میلیون تومان به ما بدهد که مبلغ سه میلیون و 600 هزار تومان به ما داد، در حالی است که ما هفته قبل 9 میلیون تومان برای رفتن به گرگان هزینه کردیم. به هر حال این پول‌ها درد ما را دوا نمی‌کند.

وی افزود: بازیکنان‌مان با این شرایط انگیزه ندارند و خودم نیز به عنوان مربی تیم دیگر انگیزه‌ای ندارم و بازیکنانم به جای این که روز به روز سیر صعودی داشته باشند، سیر نزولی دارند، چرا که با توجه به برنامه مسابقات در حال تحلیل رفتن هستند. آن ها بی میل تمرین می‌کنند زیرا زمان در حال سپری شدن است و هیچ پولی هم نصیب آن ها نشده است.

کامروا خاطرنشان کرد: ما یک بازی با نیروی زمینی و یک دیدار هم با یس‌ال گرگان داریم و اگر بتوانیم در هر دو بازی به برتری برسیم، به طور حتم در لیگ می مانیم. فقط همکاری بسیاری را می‌طلبد. ما شدیدا به کمک مالی نیاز داریم و به هر دستگاهی هم گفتیم، کسی به ما کمک نکرد و واقعا سخت است. شرایط تیم ما مانند استقلال خوزستان شده و این باعث تاسف است که ورزش اهواز و خوزستان این گونه است. من از مسوولان خواهش می‌کنم که در دیدارهای باقی مانده به ما کمک کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها